1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Broksky

    Broksky Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb een vraag: ik heb vandaag mij xbox360 binnen gekregen en alles volgens handleiding ingestoken. Ik heb alleen 1 probleem: Geen geluid. Ik heb op internet gezocht en in de handleiding alles gecontroleerd. Nu heb ik ben de klantenservice gebeld en zei zegt dat als het zo is als ik zeg, ik heb moet terug brengen naar de retailer omdat het een hardware fout kan zijn. Nu heb ik het ding via internet (Bol.com) besteld en geen zin om te wachten. Heeft iemand nog opties die het kunnen zijn. Het is een HDTV en staat al op die stand.

    Alvast bedankt.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe heb de xbox aangesloten? Via HDMI, Scart of Component?
     
  3. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net naar ups bellen maar ze zijn maar van 8 tot 6 open, maar als ik NU een online afspraak maak, is er dan verschil?
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een vaag probleem met mijn Xbox 360. Sinds vandaag hoor ik een raar kras/piep geluid wanneer ik een spel erin heb. En wanneer ik naar mijn disc kijk, zie ik helemaal geen krassen. En als ik op mijn dashboard kijk, hoor ik gewoon niks. Dus het ligt aan de DVD Drive.

    Wat zou ik hiermee kunnen doen? Ik heb de Xbox sinds december 2005 dus garantie zit er niet meer in.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb datzelfde probleem ook, en ik denk ook wel meerdere Xboxxen.

    Maar volgens mij is dit alleen maar als je de game ook daadwerkelijk vanaf de DVD afspeelt.

    Heb je de games al geprobeerd vanaf de HDD af te spelen? Ik heb dat probleem namelijk niet als ik het vanaf de HDD afspeel ;)
     
  6. Broksky

    Broksky Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn probleem is al solved :)
     
  7. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot hoelaat haalt UPS pakketten op want ik heb vanmorgen 8 uur gebeld voor mn xbox360 en ze zijn er nog niet :confused:
     
  8. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag is UPS mijn xbox komen halen.
    Vandaag staat het volgende aangevinkt:
    Toch wel snel. Hopelijk hebben ze hem gewoon vervangen :).
     
  9. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox staat al in frankfurt maar op xbox.com staatie nog steeds bij de eerste fase.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die site is altijd te laat of te vroeg. Hou gewoon UPS in de gaten.
     
  11. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Kan iemand mij helpen?

    ik was zonet even op de 360 aan t spelen, ik haalde saints row 2 eruit, deed rainbow six vegas 2 erin, installeerde een update en ik zag dat de graphics heel wazig werden. ik schrik, restartte mn xbox en ik kreeg geen signaal meer.

    ervaren als ik ben met defecte xboxen (ik zit op #5 sinds december 2005), checkte ik of het lag aan de tv; ik plugde mn oude PS2 in een scart ingang, die deed het. Ik haalde mn 360 uit de RGB en plugde m in de scart, die deed t niet.

    Verder heb ik een andere 360 (van een vriend) gebruikt om te testen of het aan mijn console ligt: ook geen beeld. Conclusie, het moet aan de kabel liggen.

    Tenzij iemand anders weet wat er nog meer aan de hand kan zijn en/of tips heeft (graag!).

    Weet iemand of en hoelang er garantie zit op kabels van de 360? Ik heb mijn xbox dus vanaf 2005, maar ik heb dus al 5 xboxe gehad waar de garantie steeds op verlengd is (maar of dit ook geldt voor kabels weet ik dus niet).

    bij voorbaat dank!
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Probeer het even zou ik zeggen, nee heb je ja kun je krijgen ;) Het lijkt me dat je door de verlengde garantie ook gewoon garantie hebt op de kabels.
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik heb nu echt een haat aan M$.

    Vroeger had ik een XBOX, nooit problemen mee. Toen kocht ik op (5 januari 2006 dacht ik) een Xbox 360. Hij is al 3x kapot gegaan. Wat denk je? Vandaag op 18 januari (het begon al gisteren) heb ik al vaak haperingen gehad en zelfs 1x de 3 rode lichtjes. Nu is mijn garantie ook nog eens vervallen. Ik ga zowieso proberen om mijn geld terug te eisen! Nogmaals: zeer vette games, maar belabberde hardware. :mad: weg het geld van mijn games, weg die 399 euro :mad:.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als die 3x is kapot gegaan. Heb toch wel eens een nieuwe console gekregen?
    Die van mij ging kapot en ik kreg er een van Okt 2008. Dus die heeft garantie tot 2011.
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Nee, serieus niet.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    fix hem zelf? Er staan filmpjes genoeg op Youtube hoe je dat doet. Kan werken :)
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Op een 1 of andere manier is het me toch gelukt. Ik heb de serienummer door gegeven en ik mag hem dus weer opsturen. Raar maar waar! Als ik de x360 weer heb, ga ik denk toch maar verkopen en een ps3 ervoor kopen. Daar hoor ik eigenlijk nooit problemen. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik qua spelaanbod de x360 toch een stuk sterker vind op dit moment. Ik denk er nog even over na:)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet dat maar, daar zijn ook problemen hoor.
     
  19. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze je xbox gerepareerd hebben in het weekend, krijg je hem dan maandag al terug of is die kans klein? Ik heb hem vorige dinsdag opgestuurd en nu staat er al "terugverzonden naar de klant" of iets dergelijks.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, heb een probleempje.

    Mijn 360 geeft echt heel vaak een RROD, en dan start ik em later weer op, is het weer weg. Maar ik krijg het echt onzettend vaak!!

    En vooral als ik hem weer uit heb gedaan en later opnieuw opstart.

    En hij word ook trager, merk ik en hij loopt vast.
    Zal ik nu een reparatie aanvragen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina