1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar halen jullie de tracking nummers vandaan, die van mij is gister opgehaald, maar kkan geen track nummers vinden o.i.d.

    Bvd
     
  2. Windowlicker

    Windowlicker mnml

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne heeft het gister begeven. Meteen via xbox.com het zooitje op gang gezet. Net de mail binnen gekregen met de UPS verzendlabel. Zal einde deze week opgehaald worden.

    Heb mijn 360 gewonnen met een PU prijsvraag. Een gepaintbrushde "blue dragon" editie.
    Had ik toch graag terug gehad ;)
     
  3. Windowlicker

    Windowlicker mnml

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0

    Ook niet in de mail die je van UPS hebt gekregen, onder de link "ontvangst bewijs ophalen"

    voorbeeld: TRACKING# 1Z6************
     
  4. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem terug met 1 maandje live erbij

    moederbord en dvd vervangen (is een pak stiller :))
    hopelijk is dit de eerste en laatste keer dat ik hem moet versturen!
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Had je beter kunnen zeggen dat het om een speciale editie ging over de telefoon, weet je tenminste zeker dat het goed gaat. Als je het via internet doet is dat altijd maar de vraag.
     
  6. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja als ik m intyp doet ie t wel, maar als ik m copy/paste uit de mail van microsoft, pakt ie m niet. Maar goed hijs al in frankfurt, nu maar wachten tot ie weer lief aangesloten is op m'n tv.
    Maar bedankt Windowlicker
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox ging zonet alsnog kapot :emo:

    Heb maar gewoon MS gebeld, alles geregeld, en Maandag zou iemand van UPS moeten komen :)

    En ik heb ook al aangegeven dat mijn DVD Drive veel geluiden van krassen en alles maakt, en nu krijg ik ook nog eens een BenQ Drive :+

    :D
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is weer zover, de 2e keer dat hij de Red Ring heeft. Zit er verschil in beeldkwaliteit tussen de component versie en de nieuwe HDMI versie? Anders koop ik er een andere naast met hdmi.

    Net xbox support aan de lijn gehad. En volgens die man zat er standaard helemaal geen maand gratis gold bij als compensatie, beetje vreemd aangezien ik hier wel recht op heb, ik heb zelf een gold abbo die nu voor niks verloopt.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net een bijna RROD gehad :eek:

    *zucht* Mijn andere 360 doet ook een beetje raar. Soms erg traag en net was ie de hele tijd aan het tikken.
    Lang leve de garantie dan maar? Al is het hopelijk voorlopig nog niet nodig. Ze doen het beide weer/nog.

    Al zou ik dan wel de dubbele cijfers ingaan. :cool:
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Om gelijk mn eigen vraag te beantwoorden of er verschil is tussen component en HDMI, ja dat is er zeker. Ik ben vanochtend een xbox 360 pro gaan halen bij de MM en heb hem eerst via component aangesloten op 1080p, daarna via HDMI op 1080p. Persoonlijk vind ik het een wereld van verschil, het beeld vertoond meer diepte en het leeft veel meer, ook ziet het er strakker uit.
     
  11. Windowlicker

    Windowlicker mnml

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo! Net een minuut geleden opgehaald geworden door UPS.

    We gaan aftellen....
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    UPS 5 minuten geleden gebeld en ongelovelijk dat het is, 5 minuten later UPS voor de deur en de xbox opgehaald, wat een service :D
     
  13. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    HERNE-BOERNIG,
    DE 20/01/2009 7:45 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
    20/01/2009 7:45 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
    FRANKFURT,
    DE 19/01/2009 8:16 AFGELEVERD
    19/01/2009 7:40 WORDT AFGELEVERD
    FRANKFURT,
    DE 17/01/2009 6:23 AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 17/01/2009 2:50 VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 16/01/2009 23:36 AANKOMSTSCAN
    ROTTERDAM,
    NL 16/01/2009 20:30 VERTREKSCAN
    16/01/2009 18:46 AFHAALSCAN
    DE 13/01/2009 19:04 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    Kan iemand me vertellen hoe ver ik nu ben. Van onder naar boven is de juiste volgorde.
     
  14. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij betekent dat hij nu afgeleverd is bij microsoft, waarschijnlijk krijg je morgen 'n mail dat je xbox in het reparatiecentrum is.

    Mijn nieuwe ups trackingnummer staat nu al ruim 2 dagen op factureringsgegevens ontvangen, betekent dat dat mijn xbox nog steeds niet is opgehaald uit duitsland?
     
  15. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat op xbox.com dattie al gerapeerd is en terug is gestuurd. hij was 3 dagen geleden al afgeleverd. Maar ik snap niet warom die dan al 2 dagen in HERNE BOERNIG staat.
     
  16. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet 'n nieuwe trackingnummer gekregen?
    Als ik naar hun service-site ga en daar mijn ref.nr. invoer + postcode, dan krijg ik ook te zien dat mijn xbox gerepareerd is en dat hij teruggestuurd is en daarbovenin staat ergens 'n nieuwe trackingnummer.
     
  17. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, ik zie het ;) Thanx, maar als ik daar op klikt zegtie van code niet geldig :p
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar die gaat pas in werking als je xbox is opgehaald van het centrum door UPS.
     
  19. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    OHWWWWWWWW ok!
     
  20. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is al sinds gisterochtend In Frankfurt, maar xbox.com is nog niet veranderd. Nog steeds dat het servicecentrum wacht op m'n doos. Hopelijk is het morgen veranderd, en dan gelijk ook teruggezonden}:]:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina