1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Reparatie was geloof ik iets van 85 euro
     
  2. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Super aardig daar aan de hepdesk bij Microsoft... en inderdaad... doen niet moeilijk en repareren gratis... ook buiten de garantie!
     
  3. Windowlicker

    Windowlicker mnml

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een Elite niet puur voor de HDMI uitgang?
    Dan zou ik toch voor de arcade/pro gaan als ik jou was ;)

    ---------------------------------------------------------------

    Mijn 360 is gister aangekomen in frankfurt, en in het reparatiecentrum aangekomen.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Arcade en pro hebben ook een hdmi nu. Het verschil zit tussen dat de Elite een 120 gig hdd heeft.
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Plus dat de elite een stuk meer accesoires meegeleverd krijgt, zoals bijvoorbeeld een hdmi kabel en zo'n ding voor optisch geluid naast hdmi. Dingen waar je anders toch dik voor moet betalen, en hij is ook nog eens in het zwart. Hoewel ik persoonlijk wel een mooier zwart had verwacht, het is meer zwart-grijs.
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Console ontvangen bij reparatiecentrum :) Hoelang zou het nu nog ong. duren voordat ik hem terug heb? :)
     
  7. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    had gehoopt dat ie vandaag binnen zou zijn, omdat er gister "Factureringsinformatie werd verzonden aan UPS. Bekijk deze site later opnieuw voor een bijgewerkte status van zending of neem voor meer details contact op met de verzender." stond, maar vandaag staat ie daar nog steeds op.:mad:

    Nu komt ie hopelijk morgen of donderdag
     
  8. Jordi 360

    Jordi 360 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vaag allemaal ik heb een xbox 360 van 08-12-2006 en hij heeft mij nog niet in de steek gelaten in die 2 jaar
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
  10. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    binnen 2 min. op je hoofd 8)

    nee meestal issie in iets meer dan een week terug.

    reken maar uit wanneer ie terug is...
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 dagen heb ik nog altijd error en 1 rod lichtje dat brand de code is e74 maar ik heb al een andere av kaleb geprobeerd maar niks helpt,ik belde juist naar microsoft maar ik hoor die heel slecht helpt een e-mail sturen ook ?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als het met een andere kabel ook niet werkt dan is je grafische kaart/chip kapot dacht ik. Volgens mij kan je ook een afspraak maken via Service.xbox.com
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 2 v/d 9 games die ik heb geeft m'n xbox altijd de foutmelding dat ie de disk niet kan lezen. Ligt dit nou aan de cd's zelf? Is toch wel erg toevallig.Ze waren beide nieuw en sealed. Bij andere games namelijk nooit problemen met de diskdrive gehad.
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik heb de x360 net terug gekregen. Zit maar toch na te denken om hem te verkopen en een PS3 te kopen. Even kijken....
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vind het wel een beetje irritant dat die status op de website van xbox.com zo langzaam is met updaten. Volgens UPS hebben ze hem vanmorgen al bij het reparatie centrum bezorgd, maar op xbox.com staat nog steeds dat het servicecentrum wacht op m'n apparaat.. Ach ja, zal wel goed komen hoop ik.
     
  16. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    dolletjes, hij is er weer. Nu een week + een dag weggeweest. Joechei!!
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand dit toevallig? Ligt het gewoon aan de games? want dat is wel érg toevallig... mijn xbox heeft verder nooit problemen ergens mee gehad en de rest doet het gewoon.
    Aan de andere kant.. het is wel meer een groot percentage, en de games waren krasloos en gesealed. erg vreemd.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien is je lens stoffig, dan kun je gewoon een cleaning-disc kopen bij een willekeurige computerzaak. Maar ik zou gewoon Microsoft bellen, dat lost alles op. Het ligt iig niet aan de games.
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat zou die het bij de andere games toch ook niet moeten doen? in ieder geval ooit eens een foutmelding of bericht geven? Ik heb niets van dit alles gehad. Ook geen rare geluiden of iets anders. Alleen bij die 2 games!

    Nouja ik kijk het nog even aan, binnenkort skate 2 en een ander spel binnen, als die ook problemen geven bel ik microsoft wel. De xbox is nu een half jaartje oud ongeveer.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, ik heb een nieuwe console gekregen :+

    En hij kwam gister aan bij de Reparatiecentrum, is vandaag al teruggezonden naar mij :+
    Klopt dit? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina