1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherman

Sherman Guest

ben ik het tegenwoordig niet meer mee eens. Ze komen gewoon hun garantieverplichtingen niet na!

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar wat was nu de reden dat ze hem niet gerepareerd hebben?

3. Sherman

Sherman Guest

Omdat ik er zo genaamd aan gesleuteld zou hebben, wat niet zo is. Ik heb mij dus gewoon aan de garantievoorwaarden gehouden, en toch blijven ze vol houden dat ze hem niet kunnen repareren omdat ze dat bij het reparatiecentrum zo geconstateerd hebben. Ik heb dus een klachtenbrief geschreven, en die ga ik opsturen naar Microsoft NL. Baal wel heel erg want ik kan nu al bijna 3 weken niet spelen, en het zal waarschijnlijk niet vandaag of morgen afgehandeld zijn.

4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    ach, nu doen ze dat al niet meer... de 2e keer zei ik dat ze die games in hun *** kon stoppen want die had ik al... :+
    Geen uitzondering, ik had de 2e keer een DOA.. death on Arrival...

Voor nu de 3e keer: binnen 1 week en 1 dag afgehandeld, hij komt morgen binnen... hoop een nieuwe... nou ja hopen. Het was toen een eis, die ingewilligd zou worden... ff afwachten dus

Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  5. dubbeldekker

dubbeldekker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Mijn Xbox is net een maand oud en begint nu al problemen te vertonen. Voorheen liep hij wel eens bij een spelletje vast (tijdens laden van een race in Forza 2) maar dit kwam maar zo sporadisch voor dat het geen problemen opleverde voor mij. Vandaag heb ik redelijk lang The Darkness zitten spelen en hij liep hier af en toe vast. Naarmate ik langer aan het spelen was liep hij steeds vaker vast en nu als ik mijn savegame laad loopt het beeld gewoon vast na enkele seconden als de savegame geladen is. Echt warm wordt de xbox niet. Hij ligt horizontaal in een kastje wat aan de voor en achterkant open is en dus genoeg ventilatie heeft. Ik heb hier even rondgekeken en heb geprobeerd of het vastlopen verholpen kon worden door het cache te legen maar dit helpt niet. Voortekenen van een rooie ring der dood?

6. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    of het ligt misschien gewoon aan het spel ik heb dit namelijk bij saints row 1 dat spel kan ik niet spelen met vast lopers save games beschadigt en dat soort shit.
    probeer eerst een andere game en neem anders even contact op met ms aangezien dit niet na een maand zou mogen ;)

7. dubbeldekker

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat het aan het spel ligt. Spel heb ik net 1 dag (20 euries bij bol.com :thumbs:). Bad Company draait nu 2 minuten zonder vastlopers, dat dan weer wel. Heb wel xbox een half uur van 't stroom gehaald om af te koelen (?). Baal alleen van The Darkness, spel had me helemaal in het verhaal gezogen en was van plan em in één ruk uit te spelen..

edit: Bad Company deed het prima en nu weer Darkness erin geknalt. Lijkt ook weer te draaien, xbox zal wel te lang achter elkaar gebruikt zijn? (heb het spel echt bijna de hele dag gespeeld).

Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  8. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk anders even in het "Opschonen Cache" topic, in ditzelfde subforum. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het schijnt dat dit tegen vastlopers kan helpen, als ik me niet vergis.

verder:
    UTRECHT,
    NL 01/12/2008 8:02 WORDT AFGELEVERD

jeuj

9. dubbeldekker

Leuk Bevonden:
    0
    ja had het cache al opgeschoond, dit hielp echter niet alhoewel hij wel sneller laadde.

edit: hij is weer vastgelopen na een half uurtje spelen. iedere keer gebeurd het vlak nadat het level is geladen en ik wil gaan spelen en zet ik 3 stappen en het beeld loopt vast. Nou heb ik geen zin m'n xbox op te sturen en een gereviseerde terug te krijgen want de mijne is pas een maand oud. Zal zo'n extra koeling achterop de xbox wat uitmaken?

edit2: Ik heb het idee dat het aan corrupte save games ligt. Als ik de via het menu van The Darkness op continue druk laadt hij mijn laatste savegame en loopt hij iedere keer vast. Maar als ik via checkpoints de laatste savegame laadt doet hij het wel gewoon !? Ik snap er de ballen van.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sinds Vrijdag bezig om verzend stickers te krijgen alle gegevens kloppen maar ik krijg maar geen mail. Nu is er een nieuwe mail verstuurd die zou ik binnen een uur krijgen, en nu nog steeds niks ontvangen. Gaat lekker.

11. Fittrick

Fittrick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede middag,

Net was ik fifa'09 online aan het spelen, en ik wilde even gaan verzitten. Toen tikte ik mijn x-box (staand) even aan. Zat namelijk vlak voor m'n x-box..
    Gelijk kreeg ik een error met de disc is ''unreadable''. Nadat ik heb eruit haalde zag ik een levensgrote cirkelvormige kras ( van de lens dus ). Spel kapot dus helaas. Mijn x-box is pas 2 maanden oud, en nog nooit gekke dingen meegedaan ofzo. Andere spellen kan ik nog wel gewoon afspelen, wel rammelt er nu wat licht.

Krijg ik het spel vergoed, en is mijn x-box ook echt ''beschadigd'' ?

12. dubbeldekker

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet vergoed microsoft helemaal geen kapotte cd's. Ze ontkennen dat xboxen krassen maken op de cd. Wel kan je spellen die door microsoft zijn uitgegeven opsturen en dan krijg je voor 15 euro weer een nieuwe cd toegestuurd (http://www.xbox.com/nl-NL/support/discreplacement/discreplacement-program.htm). Alleen zal dit bij fifa dus niet lukken want die wordt niet door microsoft uitgegeven.

13. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GVD ben naar intertoys gegaan, Gevraagt voor een nieuwe. Zeggen ze dat ik alleen een nieuwe kan krijgen als hij binnen 1 maand was kapot gegaan en dat ik naar microsoft moet bellen. Maar dat nummer is heledag in gesprek.

IK ME XBOX PAS 2 MAAND! En nu al kapot. nou leuk, net far cry 2 gekocht MAAR VOOR WAT ? NIKS! Ik baal hier wel flink van. Ik heb sowieso 1 maand garantie. Nou, ze praten tegen mij alsof ik niet eens garantie heb:mad:

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Net gebeld en ze komen mijn xbox ophalen. Was niet anders :mad:

15. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb microsoft gebelt, krijg een vriendelijke man aan de telefoon. Mijn problemen verteld, KRIJG IK TE HOREN DAT ZE XBOX NIET GAAN MAKEN EN ZEKER NIET GAAN VERGOEDEN, ZE ZEGGEN DAT HET MAAR 1 SPEL IS DIE KAPOT IS GEGAAN. ALS ER MEER SPELLEN KAPOT GAAN DAN WILLEN ZE ER PAS NAAR KIJKEN? IK KRIJG EEN NIEUWE GEARS OF WAR VOOR 10 EURO, NOU 10 EURO ERBIJ KOOP IK HEM IN DE WINKEL. en wat nou als straks gta 4 kapot gaat? die is niet van microsoft dus word niet vergoed.

Vies ongeregeld zooitje daar. ik ben echt boos.

EDIT: Ik durf niet echt geen nieuw spel te vragen voor sinterklaas/kerst. Misschien begint me xbox straks ook daarin te snijden. GVD

16. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je even zonder hoofdletters en in een begrijpelijk verhaal nog een keer verteld waarom je je genaaid voelt, kunnen mensen hier er misschien iets mee, en je misschien vertellen wat zij in deze gevallen hebben meegemaakt. Met hoofdletters enzovoort je punt maken lijkt me niet nodig en leest nogal vervelend.

17. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Mijn xbox is net opgehaald, :thumbs:

18. Tismilucas

Tismilucas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update:
    MFR Date: 2006-06-12
    Error code: E74
    Signal Rof: Section 4
    1st Repair: jun 2007 'ROD'
    2nd Repair: nu dus

Nog vergeten te melden: Heb voorafgaand aan de E74 melding problemen gehad met de kleurscheiding. Vlakken en randen (vooral schaduwen) kregen een overstraling (blauw-violet).

Zojuist gebeld:
    - label wordt toegestuurd
    - reparatie max 15 werkdagen, waarschijnlijk eerder terug... mag ik hopen...

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Rond welke tijden word je xbox opgehaald? Aangezien hier overdag niet iemand thuis is.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alweer geen mailtje gehad met me labels, ze zouden hem binnen een uur verzenden naar de mail, maar weer niks binnen, ben sinds Vrijdag al bezig om een mail te krijgen.

Meer mensen hier al eens problemen gehad?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina