Pfff...gisteren Fallout 3 gekocht, maar nu al kapot. Gisteren en vanmiddag deed ie het perfect, maar sinds vanavond heb ik gezeik.
Tijdens het laden van het spel hoorde ik de dvdrom allerlei gekke geluiden maken, alsof ie haperde/schokte. Vervolgens kreeg ik de melding "this disc is unreadable bla bla". Disc eruit gehaald en gecheckt, wat bleek: de disc heeft meerdere cirkelvormige krassen.
Ik heb verschillende dvd's erin gegooid en die doen het perfect, alleen Fallout 3 doet het niet. Lijkt me dus duidelijk dat het komt door die krasjes. Alleen...hoe kom die krassen daar?
De Xbox ligt altijd op de vloer, het is onmogelijk dat de Xbox is bewogen. Ik was ook de enige op de kamer met mijn Xbox, dus niemand kan er tegen aan zijn gestoten terwijl ik niet keek. Zelf zat ik op een afstandje met de draadloze controller en ik heb de Xbox ook aangezet met die draadloze controller... Dus ik kan er ook niet tegen aan zijn gestoten ofzo.
Wat is dan het probleem? Wat kan ik doen? Kan ik Fallout 3 vergoed krijgen? Xbox kapot?
Microsoft heb ik al gemaild, maar ik zal ze morgen maar eens bellen... Maar misschien dat iemand dit al eens heeft meegemaakt?
Overigens heb ik de BENQ drive..
Laatst bewerkt: 5 apr 2009