1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld met ups en ze komen hem maandag halen dus wel balen, nu benk hem 2 tot 3 weken kwijt:mad:
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Maandag komen ze hem halen, heb je hem de volgende maandag terug. Je bent hem hooguit een week kwijt.

    Ze vervangen je console nou en repareren helemaal niets.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat is volgens mij goedkoper dan die manuren betalen aan reparatie en vervangende onderdelen :+
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die jij opstuurt wordt ook gerepareerd. Alleen krijgt iemand anders die.
     
  5. Basbug03

    Basbug03 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen heb al bijna 5 maanden een xbox, was er erg blij mee altijd als ik dronken ben een potje PES doen met me broer, gisteren dacht ff laatste missie van GTA4 doen maar opeens branden er 2 rode lichtjes die alsmaar knipperen, ventilatie deed wat lawaai dus ik dacht laat ik hem maar eens opendoen en wat met de stofzuiger erover heen kruimeldief erbij gehaalt hup al het stof weg zeg hem weer aan en nog steeds hetzelfde probleem heb hem 5 uur uitgezet mischien dat ie het daarnee weer deed maar nee ik heb het web opgezocht maar niks hielp mij dus ff maar een forumpostje gezet en ohja ik heb nog een probleem ik heb zonder nadenken mijn garantiesticker weggehaaldt HIJ IS NIET OMGEBOUWDT. kunnen julie mij helpen wat ik het beste kan doen ?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zowiezo is de stofzuiger/kruimeldief door je xbox heen laten zuigen geen goed plan. Hiermee vergroot je de kans op schade aan het moederbord e.d.
     
  7. Basbug03

    Basbug03 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik nu doen ?
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je had gewoon even een paar uur het ding moeten laten afkoelen. Als je echt goed had gekeken had je gezien dat 2 knipperende lampjes betekend dat ie oververhit is geraakt.

    Je kan er nu verder niets meer aan doen. Gewoon afwachten of ie het weer gaat doen. Hopen dat je geen schade hebt, stofzuigers mag je namelijk niet gebruiken bij elektronische apparatuur omdat het statische elektriciteit af geeft. Dit kan computer componenten ernstig beschadigen. Omdat je ook nog eens je garantiesticker er af hebt getrokken, zal je niet meer naar Microsoft kunnen gaan met het probleem.
     
  9. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff...gisteren Fallout 3 gekocht, maar nu al kapot. Gisteren en vanmiddag deed ie het perfect, maar sinds vanavond heb ik gezeik.

    Tijdens het laden van het spel hoorde ik de dvdrom allerlei gekke geluiden maken, alsof ie haperde/schokte. Vervolgens kreeg ik de melding "this disc is unreadable bla bla". Disc eruit gehaald en gecheckt, wat bleek: de disc heeft meerdere cirkelvormige krassen.

    Ik heb verschillende dvd's erin gegooid en die doen het perfect, alleen Fallout 3 doet het niet. Lijkt me dus duidelijk dat het komt door die krasjes. Alleen...hoe kom die krassen daar?

    De Xbox ligt altijd op de vloer, het is onmogelijk dat de Xbox is bewogen. Ik was ook de enige op de kamer met mijn Xbox, dus niemand kan er tegen aan zijn gestoten terwijl ik niet keek. Zelf zat ik op een afstandje met de draadloze controller en ik heb de Xbox ook aangezet met die draadloze controller... Dus ik kan er ook niet tegen aan zijn gestoten ofzo.

    Wat is dan het probleem? Wat kan ik doen? Kan ik Fallout 3 vergoed krijgen? Xbox kapot?

    Microsoft heb ik al gemaild, maar ik zal ze morgen maar eens bellen... Maar misschien dat iemand dit al eens heeft meegemaakt?

    Overigens heb ik de BENQ drive..
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zal als ik jou was morgen gelijk MS bellen of ze hem willen repareren voordat die ook andere games beschadigd. En ik zal gelijk even vragen wat je het beste met de cd kan doen. Bij sommige uitgevers kan je hem opsturen als die is beschadigd door de xbox, weet alleen niet of dat Bethesda dat doet.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Jippie, mijn doos geeft 3 rooie lampjes :) Maat van mij heeft vorige week ook een kapotte doos gekregen, maar die had maar 1 rood lampje met een E74 melding ofzo. Gewoon opsturen dus?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vrees het wel. Even MS bellen en een afspraak laten maken met de UPS.
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox is inmiddels helemaal dood. :) Microsoft gebeld en het ligt misschien aan de av-kabel, dus ik moet even een av-kabel lenen van iemand om te kijken of hij dan wel werkt..
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet veel meer. Ik zou even online zoeken of iemand ze repareert aangezien MS die niet meer zal doen.

    FA3 heeft veel cache geheugen nodig. Probeer deze eens leeg te gooien en daarna de game weer opnieuw erin?
    Wat is dan het probleem? Wat kan ik doen? Kan ik Fallout 3 vergoed krijgen? Xbox kapot?
     
  15. GameKid360

    GameKid360 Guest


    Mijne geeft ook wel is de RROD aan.
    Dan zet ik hem uit, doe ik hem weer aan, geeft die weer de RROD aan.

    Dus ik had hem weer uitgezet en weer aan en toen deed die het normaal.

    Verder heb ik geen problemen mee, zoals vastlopende games.\o/
     
  16. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    XBox loopt steeds vast

    Gisteren de update geinstalleerd (had mij xbox een dikke week niet gebruikt) en nu loopt hij steeds vast.

    Zowel in het dasboard als bij online spellen, maar ook bij bv. een demo.
    Soms zelfs al bij het opstarten en inloggen.

    Iemand een oplossing of maar direct ter reparatie sturen?

    Patrick
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Cache legen en anders opsturen. Ik heb dat probleem ook gehad toen mijn eerste X360 defect ging. Toen moest ik hem gewoon opsturen.
     
  18. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe leeg ik de cache?

    Kan alleen maar demos verwijderen ed.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet zo niet meer wat de code was. Ik zal even kijken of ik hem voor je kan opzoeken.

    Edit:
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2009
  20. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even geprobeerd. Leek te werken, echter na 10 min loopt hij toch weer vast.

    Zal wel opsturen worden vrees ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina