1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tot op heden bij mij :) Hij is dus op de terug weg, hoop hem morgen en anders woensdag weer te hebben _O_
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die van mij zit bij dezelfde lading 8) Kwam er net achter dat er een link is op Xbox.nl bij je reparatie die naar UPS linkt. Nu kijken welke Xbox sneller thuis is. :+
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Das toevallig :cool: Is goed, ik zal de vorderingen morgenochtend hier wel weer posten _O_
     
  4. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Vraagje, de xbox360 van mijn zwager is kapot, RRD
    Toen hij naar het service nummer belde, moest ie online zijn xbox registreren.
    Destijds heeft ie een hotmail account aangemaakt om Live gold te kunnen gebruiken.

    Bij het registreren moest ie met zn account inloggen, maar nu is hij zn password vergeten. Het backup email adres bestaat niet meer omdat ie van provider is gewisseld.

    Nu geeft de medewerker van microsoft aan dat ie niet opgestuurd kan worden, maar hij is de oorspronkelijke eigenaar... Kan dit zomaar, en wat kan hij doen om er voor te zorgen dat de xbox gerepareerd kan worden?

    Thanks alvast
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mijn 360 om 10:05 weer ontvangen vanochtend. Hij komt van 2009 maar zonder HDMI 8) Anyway, 1ste vastloper was een uur geleden alweer een feit dus ik ben benieuwd hoelang deze het blijft doen |:-
     
  6. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij nog steeds hetzelfde:

    Factureringsgegevens ontvangen.

    En dat al sinds zaterdag. Beetje vreemd.
     
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Nu mijn 360 al weer terug.
    Ging echt super snel , binnen 7 dagen , heb wel een nieuwe/andere gekregen.

    Deze maakt bij het opstarten hetzelfde geluid als de electrische start van een scooter ><
    Beetje raar.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    PatManZ,

    Zaterdag/Zondag doen ze niks. Het kan zijn dat ze morgen of vrijdag nog de status veranderen. Sterker nog, dat kan ook vandaag nog gebeuren.
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook gearriveerd. Helaas was ik er niet en dus bij de buren afgelevert, die nu WEG zijn :'-(
    Zo dichtbij maar toch zo ver weg :D Nja, maar even lekker buiten zitten tot ze terug zijn. :)
     
  10. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : xxxx-xx-xx 2006 - 02 -17
    Error code : 0020 - Gpu malfunction
    Signaal RoF : geen, krijg niet eens beeld
    Probleem omschrijving :

    vandaag me kamer opgeruimt. en dus al me bekabeling losgehaald, en weer netjes aangesloten.

    Toen Fallout3 gekocht vandaag. kwam thuis deed me xbox aan, en zag 3 rode lampjes branden (1 - 3 - 4).
    ik heb de error check gedaan. en gaf dus aan dat het error 0020 is. en dat geeft aan ''GPU Malfunction''.

    ik heb het probleem proberen op te lossen met oplossingen van de starterpost. maar dat werkte niet.

    Zal ik morgen microsoft maar bellen dan?
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Doe vandaag maar, je kan tot 10u vanavond nog naar de helpdesk bellen ;)
     
  12. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt. dan doe ik dat :)

    Oke, heb gebeld. moest toen via xbox.nl een mailtje sturen.

    Nu maar afwachten :).
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon de deur eruit breken. Ze zullen het vast wel begrijpen.
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    En jawel, ook ik mag er aan geloven! Na ruim 3 jaar trouwe dienst is mijn 360 dit weekend overleden. Het kwam onverwachts, tijdens een potje Guitar Hero 3. Drie mooie rode ringen en helaas niets meer mee te beginnen. Zelfs de handdoeken truuk nog geprobeerd, maar ook die mocht niet helpen. 8)

    Ik vind het nog knap dat ik het 3 jaar volgehouden heb zonder eerdere problemen. Toch is het eigenlijk vreemd dat je daar van op moet kijken. Een console zou veel langer mee moeten gaan. Ik ga voorlopig geen nieuwe kopen (aangezien ik geen garantie meer heb zal ik wel een nieuwe moeten kopen). Mijn vriendin heeft ook een 360 (die net gerepareerd is :lol:) dus dan doen we het voorlopig daar wel mee.

    Eens kijken of ik nu misschien wat betere vrienden kan gaan worden met mijn Playstation 3 :+.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd bellen. Ze zijn de laatste tijd zeer aardig als het gaat om garantie en zeker bij de eerste modellen.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat hybje zegt, zeker bellen! Niet zomaar erbij neerleggen dat ie over de garantie is.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen niet zeggen dat die buiten de garantie is. Daar moeten ze zelf maar achter komen. Of juist niet. ;)
     
  18. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en als dat niet lukt. Laat hem gewoon elders repareren. Kost niet meer dan 60 (geloof ik, niet 100% zeker).
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ga er vanavond eens een telefoontje aan wagen.... 8)
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zojuist gebeld en heb ik even geluk zeg! Mijn verlengde garantie dankzij de RROD loopt aanstaande maandag af! Ha! Mijn 360 zal het geroken hebben! :cool:

    Wel 1 vraag, tijdens het aanmelden van mijn reparatie zag ik iets staan met "wachten totdat doos verzonden wordt". Betekend dit dat MS een verpakking naar mijn huis stuurt? Of komt de postbode langs om hem gelijk in de verpakking te doen? Ik heb ook (nog) geen mail bevestiging van mijn reparatie gehad terwijl de reparatie wel aangemeld is. Er is hier vast wel iemand met ervaring die mij hier antwoord op kan geven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina