1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Gewoon afwachten. Een paar dagen voor hij terug komt staat er wel meer info.

Ik heb de mijne net in ontvangst genomen.

Mijn 360 had een MFR date van 3-12-06, deze van 13-2-2009. Zoals ook in de brief staat heb ik een splinternieuwe gehad + uiteraard een maand live. Uitstekende service.

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Is dacht echt zo??

Dat zou betekenen dat jij een xbox zonder hdmi hebt opgestuurd en er eentje met hdmi hebben gekregen. Dan zou jij de eerste zijn bij wie dit is gebeurd waarvan ik het lees.

Of hebben ze gewoon een andere stickertje geplakt op de xbox zodat je garantie doorgaat?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeft niet per se. Ik kreeg ook een nieuwe en ook zonder HDMI. Ze hebben daar gewoon meerdere types staan.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het is er inderdaad 1 zonder hdmi. In de begeleidende brief stond dat ik niks hoef te doen, zij veranderen mijn garantie zodat het geregistreerd wordt op het nieuwe apparaat.

5. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mailtje van microsoft gekregen over UPS label, maar ik kan het niet ophalen....???
    Ik krijg deze error.
    Hieronder het ontvangen mailtje:

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad. Moet je even bellen naar MS en dan zeggen ze wat er in de link anders moet worden. Je moet in link een bepaald woord weghalen maar ik weet zo niet welke, dat weet MS dus wel.;)

7. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne wordt nu ook opgestuurd, echter moet ik hiervoor wel 87 euro betalen aangezien de garantie is verlopen. Jammer, maar voor dat geld laat ik het niet liggen ;) Nu moet ik wel zeggen dat ik ondertussen maar een 360 Elite heb besteld zodat ik weer effe verder kan :) De 'oude' verkoop ik dan t.z.t. wel weer.

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel apart dat sommigen waarbij de garantie ook is verlopen een gratis reparatie krijgen..:{

9. chrisnuldertien

chrisnuldertien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, mijn xbox is dinsdag middag opgehaald door UPS , Gisteren was de reparatie klaar , en nu staat er op de site van ups dat de factuurgegevens weer ontvangen zijn om te versturen naar Tilburg alleen, wanneer komt die xbox dan weer terug? Kan het zijn dat ze hem al toegestuurd hebben en ups de traceergegevens nog niet heeft bij gewerkt of kan het nog een week duren voordat ups hem op komt halen in frankfurt?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hou gewoon 8 dagen aan. Je ziet hem wel verschijnen.

11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je 'm wel binnen 3 dagen hebt.

12. chrisnuldertien

Leuk Bevonden:
    0
    hmm k ,maar ze leveren niet in het weekend toch?

13. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik inderdaad niet verwacht, maar ja, het is niet anders. Als ik 'm voor dat bedrag weer goed terug krijg dan neem ik dat voor lief.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wel op zaterdag geloof ik..

15. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Weet je 't zeker? Want ik zit zelf ook op me console te wachten en op de site staat dat mijn console/pakket onderweg is.

Het is wel zo dat ik 'm nog niet kan traceren.........

16. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Oorspronkelijk geplaatst door Thijs 13
    Mailtje van microsoft gekregen over UPS label, maar ik kan het niet ophalen....???
    Ik krijg deze error.

Citaat:
    Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link. ( Error Code: 0 )

Misschien helpt dat?

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Niet 100%, maar deze vraag is al vaker voorbij gekomen :+

18. mike0000

mike0000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren foutmelding E74

"E74: There is high chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip near the AV cable connection) it can also be caused by a faulty AV cable so check that first. In some cases it is a problem with the GPU and may be repairable by doing the x-clamp replacement (see error 0102)"

Hoe los ik dit op? betekend dit dat ik mijn xbox moet openen en de AV kabel moet checken? Het begon met slecht beeld (strepen over het gehele beeld) en vervolgens kreeg ik een brandend lampje

19. chrisnuldertien

Leuk Bevonden:
    0
    mike 0000 het enige wat je kunt doen is microsoft bellen en zorgen dat ze hem snel ophalen, mij is dat vorige week ook gebeurd en ik krijg morgen mijn xbox weer terug ,

Groeten,

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Een AV kabel is de kabel die achter in je xbox zit en naar je TV gaat. Als het kan moet je even een kabel van een vriend lenen en het daarmee proberen. Als hij het dan nog niet doet, of wanneer je die optie niet hebt, gewoon even Microsoft bellen, dan mag je hem waarschijnlijk naar het reparatiecentrum opsturen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina