1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat had jij gedacht dan? ;)

    Wanneer je bij het versturen van je oude box zonder hdmi er eentje terug zou krijgen mèt hdmi, dan zouden alle eigenaren van een oude box ervoor zorgen dat ze een rrod krijgen!
     
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee die illusie heb je niet meer na 7 reparaties:+ Ik vond alleen raar dat ze nu ook de datum veranderen, was bij de vorige apparaten namelijk niet het geval.
     
  3. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb mijn xbox nu 2 jaar en 7 maanden. En hij is nu naar het zich laat aanzien (eindelijk) kapot.

    Ik heb geen RROD, maar wat ik heb is dat mijn Xbox steeds in het dashboard al vastloopt. Dan krijg ik ook allemaal blokjes in beeld.

    iemand bekend hiermee?
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ligt er aan wat voor blokjes het zijn.. Maar volgens mij zijn het de voorverschijnselen van een RROD, of een stervende videokaart.. Wat uiteindelijk ook weer uitkomt op een RROD.
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Die van mij heeft net ook het blokjes effect gehad en loopt sneller vast en is nu geeindigt in een RROD.. ik snik snik...

    en hij is al een x gemaakt.. weet iemand een oplossing of ietsss.. of een suggestie tot het kopen van een nieuwe of gvddddd.. iets anderss..

    het is #$%^&$%& al de tweede gdvr keer..

    uit woede zou ik zo een fckng ps3 kopen..

    en die RROD is weer gekomen door het spelen van een electronic arts boxing game
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  6. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox doet best vaag de laatste tijd super vaag, duurt echt 2 minuten voordat ik in het NXE thema kom. Als ik de Xbox opstart maakt de DVD schijf een raar brom geluid.. Iemand ideeën?

    Edit : Ok, ik weet waarom NXE zo langzaam opstart, dat komt omdat hij geen connectie met Xbox Live kan maken, ben nu netwerk aan het testen en blijkt dat ik dus wel Netwerk en Internet heb, maar ik kan niet mer Xbox Live connecten?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ook het aantal trials wat je hebt van xbla games lijkt de boel te vertragen. Mijn NXE is dikke stront in een oude trechter. Voor livevragen hebben we een ander subforum incl centrale thread. Xbl doet het iig gewoon.

    Mijn 360 gaf 1,2,3 rood...iaw general hardware failure. Paar keer opnieuw opgestart en toen nog steeds, hd er af en er weer op en hij deed het weer. Echter ik ben benieuwd of ie nu niet sowieso stuk gaat. Iemand ervaring mee?

    Daarnaast heb ik precies hetzelfde bromgeluid zo nu en dan als in de reply hierboven. Kloteding ook
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb wel al vaker gehad dat mijn xbox het inderdaad weer deed nadat ik alles opnieuw had aangesloten. Echter was dat inderdaad altijd tijdelijk en begaf hij het na een paar dagen weer. Dus ik denk toch dat je dat ding zult moeten opsturen....
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    :mad:

    Voor de 3de keer een kapotte xbox. Kunnen ze niet gewoon de hardware van de ps3 in een xbox zetten?

    Was gta4 aan het spelen vanaf harde schijf en ineens hoorde ik een harde PIEP uit mn koptelefoon komen en het beeld freezde.
    Handmatig uit moeten doen en weer opgestart, bleef die hangen in het opstartmenu als de xbox bol aan komt draaien. Daarna nog een keer en daarna RROD.

    Mn launchbox heeft het nadat die gerepareerd was zeker 5 uur gedaan nadat ik m terug had gekregen, maar aangezien die toch geen hdmi had heb ik deze niet nog een keer laten maken.

    Deze arcade heb ik echter met prachtige decals beplakt, dus ik hoop dat ze er voorzichtig mee omgaan!
    Gelukkig heb ik nog een 2de arcade, dus ik zit niet zonder.

    Ik ga s bedenken welk spel ik erbij wil krijgen van ze, want dit vind zelfs ik te gek worden.


    Kan er in de startpost geen enquete worden gehouden waarin je aan kan geven hoe vaak er een xbox van jezelf kapot is gegaan? Er moet dan natuurlijk ook een optie zijn van mensen die nog nooit een defect hebben gehad.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18

    PS3 hardware in een xbox zou inderdaad een goed idee zijn. Had waarschijnlijk ook al lang een ps3 gehad als die controller van de ps3 niet o bagger zou zijn.

    Verder kreeg ik geen compensatie meer deze keer omdat ze je nu alleen nog verwijzen naar de site waar je de reparatie online kunt aanvragen. Maar met een beetje aandringen zou het moeten lukken:b:
     
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister ook RROD gehad. Heb ze gebeld en zeiden dat ik mijn Console online moet registreren en laten repareren. Ik moest hem eerst repareren en zeiden dat ik een mailtje zou krijgen, maar ik heb nog niks binnen?
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Komt nog wel denk ik, duurde bij mij ook even.
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben net guitar hero aan het spelen en toen kreeg ik uit het niets in een keer een groen scherm. Ik kon er niets aan doen en het scherm bleef de hele tijd maar groen. De muziek van guitar hero hoorde ik nog wel doorgaan en ik kon het spel wel pauzeren. Toen mijn xbox opnieuw aangezet en bij het opstarten kreeg ik eerst even een groen scherm, toen een zwart scherm, toen een rood scherm, toen nog even het xbox logo tijdens het opstarten en toen bleef het rood. Wat is er aan de hand?

    En even een foto voor de duidelijkheid.
    [​IMG]
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Videokaart kapot. Dus dat wordt opsturen helaas.
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Nu doet die het wel weer gewoon...8)
    Zo begonnen mijn RROD's ook. Zal wel weer vaker gaan voorkomen.

    Edit: Nu kreeg ik ze in het blauw. En toen begon die nog gekker te doen en te knipperen tussen lichtblauw en donkerblauw.8)
    Nu heb ik het weer opnieuw aangezet en doet die het wel weer. Maf ding.

    Edit 2: Net gebeld met de helpdesk. Eigenlijk is de garantie van mijn xbox verlopen dus zou ik voor de reparatie moeten betalen. Heb ik dan even geluk dat ze vanaf morgen het beleid aan gaan passen en dat vanaf morgen er niet meer naar de garantietermijn gekeken word als dit je 3e reparatie is of meer. Dit word voor mij dus de derde keer dat ik mijn xbox op moet sturen dus raadde die persoon van de helpdesk mij aan om het morgen allemaal via internet te regelen en dan zou het me ook geen geld gaan kosten.
    Is het nog een geluk bij een ongeluk dat mijn xbox net vandaag de geest moet geven.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik heb een ps3 en in de 1.5 jaar dat ik die heb, heb ik welgeteld nul games gekocht voor de ps3.
    Voor de xbox zit ik vanaf een half jaar na launch op 35-40 games :)

    De ps3 is een geweldige blu-ray speler. Killzone 2 zal ik nog wel s kopen, maar mgs zeker niet.

    Forza3 lijkt mij een topper te gaan worden. Zo te zien zijn we nu verlost van die ongelooflijk saaie circuits/banen. Hoewel de trailer er nogal kinderachtig uitzag met al die draaiende auto's, waren auto's en omgeving bijzonder mooi.

    Die controller van de ps3 vind ik ook niks, het voelt erg goedkoop aan.


    Wat raar, bij mij ging het heel anders? Ik heb dat telefoonnummer gebeld en die aardige gast aan de fone heeft meteen mn 2 xboxxen geregistreerd. Waarschijnlijk komt dit omdat ik al geregistreerd stond met mn launch box, dus er staan er nu 3 op mn naam. :+
    Meteen adreswijziging doorgevoerd.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    RROD EN mail gehad met code

    Hallo,

    Ik heb een aantal dagen geleden mijn 1e RROD in 3 jaar opgelopen en ik heb mijn xbox geregistreerd voro reparatie en daarna de code gekregen om uit te printen. Moet ik nu nog een aparte afspraak maken met UPS zodat ze hem kunnen ophalen?

    Alvast bedankt!
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat moet je doen.
    Stop de xbox in een neutrale doos plak de sticker erop en bellen maar. :)
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    3 dagen voordat de 3 jaar garantie voorbij is krijg ik de RROD. :p
    Gister ging het beeld al trillen en blauwe blokjes en strepen door het beeld dus verwachtte het al en hoopte stiekem dat het voor de 7e zou komen. :9

    Waarom werkt 0800 023 3894 niet???
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bel je met een vaste telefoon? Bij mij doet hij het gewoon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina