1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Maak er maar een week of 4 van, 2 weken wachten tot UPS eindellijk komt om je xbox op te halen en dan nog 2 a 3 weken voor reparatie 8)

2. -SlaYeR^

-SlaYeR^ New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo lang toch?
    toen ik de rrod had kwamen ze hem binnen 1 dag ophalen en 6 dagen daarna had ik hem al terug :D

3. Willy-W79

Willy-W79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het wel zien, Xbox geeft nu helemaal geen beeld meer dus heb maar een reparatie aangevraagd. Ik hoop dat t binnen 4 weken lukt

4. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geluk, ik w8 nu al 3 dagen voor de Labels fso... Daarna UPS bellen & dan pas reparatie=(

5. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn eerste reparatie ging inderdaad ook zo, dit was in september vorig jaar. Binnen 1 dag opgehaald door UPS en binnen een week een nieuwe xbox ontvangen.

Nu zit ik inmiddels op reparatieopdracht nummer 3 voor deze reparatie en staat mijn xbox al 10 dagen te wachten op UPS/ labels. Ik denk dat ik maar weer moet bellen, op de 26e februari laatste opdracht bevestiging gehad en dan zou UPS binnen 3 werkdagen hem komen ophalen. Dan zijn er nu dus al 2 x labels per e-mail niet aangekomen en vervolgens het laten langskomen van UPS met labels is ook niet gelukt.

6. mirel

mirel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik via xbox.com het wil laten repareren dan moet je CC info opgeven. Goed dat je zei dat ik dus 1,01 erop moet storten.

7. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een snelle behandeling van microsoft, dus ik kreeg gratis een doos en daar zat ook dus de sticker in, ik heb geen mail dus van Ups gehad ik moest alleen een afspraak maken met Ups om de doos weer op te halen met xbox. Maar ik weet nu niet wat het nummer is om je pakket te traceren via www.ups.nl, volgens mij stond dat op die sticker? Maar ik heb die code niet opgeschreven, is er nu een manier om toch die trackingnummer te krijgen?

8. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Start vandaag me xbox 360 Elite op en jah hoor Ring of death !!

Heb hem wel nog geen jaar geleden gekocht bij media markt ,
    Net even gebeld zeiden wel dat ik langs kon komen en dan gewoon een nieuwe kreeg ,
    Dus hoop dat ik dan straks gewoon een nieuwe krijg van hun !

Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wat moest je allemaal meesturen,de xbox, adapter en verder?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verder niks. Alle kabels gewoon zelf houden.
    Heeft die niks gezegd over de adapter?

11. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ben net terug van media markt ,

Kreeg meteen een nieuwe ! dus kan weer lekker gamen !
    Ze deden echt helemaal niet moeilijk of zo kreeg meteen een nieuwe Elite !

Echt chill heb nu dus gewoon weer een jaar garantie !!!! :D :D :D

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heb ik nog nooit gehoord. Goede zaak van MM.

13. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Jah echt ! ik vond het ook raar maar hij was wel nog geen jaar oud he !
    Dus ik belde en meteen zeiden ze als hij niet ouder is als 1jaar dan kan je hem gewoon komen ruilen dan kijken we er even na als hij dan kapot is krijg je gewoon meteen een nieuwe ! O-)

Dus erheen gegaan en ja hoor hij keek erna ,
    Ring of Death Bon gemaakt ga je maar een nieuwe uitzoeken !
    En een game of zo want hij kost nu geen 370 euro meer !
    Dit had ik betaald voor de elite jaar terug !

Dus echt goeie service moet ik zeggen ! ben echt blij ! :thumbs:

Vooral om het fijt dat me jaar gerantie nog maar 15dagen duurde haha !:lol:

14. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Net weer gebeld, reparatieorder 4 is nu aangemaakt, als ik vrijdag nog geen labels heb, dan moet ik weer bellen. Ik sla een kruisje, bid naar het oosten en doe de regendans, misschien heb ik dan eindellijk labels voor mijn reparatie.

15. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag 2 maart was mijn xbox opgehaald door UPS
    Ik kijk nu op de xbox site voor de status van mijn xbox 360 en er staat: Apperaat verzonden naar klant. Betekend dat dat ik mijn xbox nu al terug krijg? Ik zie dat sommige mensen 3 weken ofzo moeten wachten en nu staat er al bij mij na 2 dagen Verzonden naar klant!!??

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je had een snelle behandeling toch? MS site werkt niet echt accuraat je kan beter je UPS site in de gaten houden. Als die terug komt krijg je een andere tracking nummer en die staat bij je eerste tracking nummer van UPS.

17. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Hoera, labels ontvangen, met wat geluk heb ik dan de xbox onderweg naar het reparatiecentrum 12 dagen nadat hij kapot is gegaan :): Lijkt erop dat ze de problemen met de UPS labels eindellijk hebben opgelost! *)

Als ik op de link klikte in de mail van UPS dan kreeg ik een error, gebeld met xbox support. De medewerker vertelde mij dat ik in de adresbalk bovenin op het einde %3D moest selecteren en vervangen door = en daarna werkte de link om mijn label op te halen. Gaat mijn xbox morgen eindellijk op weg naar Duitsland.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  18. Driver

Driver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox vorige week vrijdag teruggestuurd.
    Zat al ver buiten de garantie, was in juni 08 afgelopen.

ingelogd op xbox.nl
    Gegevens ingevuld.

Blijkt dus dat de reparatie van bij Rode circel geval GRATIS en zonder garantie nog gedaan werd.

Vanochtend bevestiging gekregen van UPS dat hij vandaag weer geleverd word, dus snelle service ook nog.

Was stiekem al aan het kijken voor een nieuwe, maar zo houd ik dus weer wat euro's in de pocket ;-)

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik heb buiten garantie toch mijn xbox laten repareren. Werd opgehaald door UPS en een weekje later (volgens mij zelfs minder :D) heb ik hem weer in mijn bezit. Tevens 1 maand goldmemership erbij gekregen. Toppie Microsoft!!!

20. Yoy96

Yoy96 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een week 3x gehad dat het beeld bevriest als ik FIFA 09 speel. Alle andere spellen doen het normaal. Dus ik eergisteren spelen, opeens deed ie weer raar...kijk ik op onderkant. Krassen. Teruggebracht naar Gameshop en ze gaan het spel Poleisteren. Maar iemand enig idee wat het kan zijn als het beeld vaker gaat bevriezen? Ligt het aan Xbox Update? de console zelf? of het spel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina