1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Met jasper moederbord?

2. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap echt niks van de uitleg van UPS. Hoe moet het nou?

Label uitprinten en op de doos plakken met handtekening plus datum? En wat nou vouwen? Betekent het dat het gevouwde gedeelte op de zijkant van de doos komt?Mag je de rest eraf knippen? Er staat namelijk rechts van het label ook een of andere rare streepjescode o.i.d.
    Wat is dat andere zgn. elektronische bewijs van retourlabel? tekent degene die dat ophaalt dat als bewijs van verzending en hou je dat zelf?

Sorry voor al die vragen, maar ze komen morgen de Xbox ophalen en ik kan UPS nu niet meer bellen.

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik zelf begreep er ook niet echt veel van. Had zelf gewoon dat labelstukje er af geknipt (zonder dat handtekening/vouwen gedoe) en label erop geplakt. En dat andere had ik inderdaad laten ondertekenen door de chauffeur.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je hebt 2 papiertjes die je moet uitprinten toch, eentje moet de chauffeur ondertekenen en die andere is de label. In ieder geval heb ik al 3x gewoon die hele A4tje op mijn doos geplakt. Nooit problemen mee gehad.

5. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Ok dus niet gevouwen, wat wel op het label staat?
    ik bergijp er niks van nl, je moet het vouwen, wat dus impliceert dat het stukje met datum en handtekening op de zijkant van de doos komt (toch?), terwijl je de naden (van de doos) niet mag bedekken.

Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, maar boven dat labeltje staat er dat je iets moet ondertekenen oid maar dat hoeft volgens mij niet. Want als ik het me goed herinner stond daar iets over dat je facturen e.d ook moest meegeven als je het verstuurde naar een ander land buiten de EU en dat je moest toegeven dat je akkoord ging met de voorwaarden van UPS (over invoerrechten waarschijnlijk..), en aangezien je het naar Duitsland verstuurt hoeft dat niet. De chauffeur die hem bij mij kwam ophalen keek ook ff naar m'n doos en zei dat het zo prima was.

Ik had het labeltje er gewoon af geknipt trouwens.

Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nope, gewoon het hele A4'tje vast geplakt aan de doos met plakband. Nooit problemen mee gehad en al 3x opgestuurd.

8. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Ok prima, jullie zijn tenminste wel duidelijk. :+

Ik plak het hele label gewoon op de voorkant van de doos.

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Met hdmi uitgang???

(misschien moet ik mn launch box tòch maar opsturen ter reparatie :+)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je er een opstuurt zonder HDMI, dan krijg je er ook nooit een terug met HDMI.

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat klopt, maar als deze xbox daadwerkelijk is gebouwd in 2009, dan is die altijd met hdmi.

Ik weet niet of ze gewoon een nieuwe sticker met huidige datum op de gerepareerde xbox plakken. Lijkt mij sterk omdat je dan weer lang garantie zou hebben.
    Enig idee?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    O.. O mijn grafische kaart is het aan het begeven .. :eek:

edit chips .. en geen garantie meer (ouder dan 3 jaar) :eek:

Is er nog een leuke deal?

hmm cpu error

0022 CPU error, generally caused by a poor connection to the mainboard (cold solder joints/bridged solder joints). This can also be triggered by an error with the TSOP.

Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    @ Fardo: Is dat je eerste keer dat je hem op moet sturen. Tegenwoordig word er niet meer naar de garantie gekeken als het de derde keer of meer is dat je hem op moet sturen.

Mijn xbox is weer op weg naar huis alleen doet het trackingnummer het nog niet. Denk dat ik hem vandaag dus niet terug kan verwachten. Levert UPS op zaterdag?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor deze xbox is het de eerste keer.. dan ga ik toch maar even bellen.. ik ben nu ook geneigd om een arcade te kopen..

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer begint dat Track & Trace dinges op de UPS site te werken? :+.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon zeggen dat je Fardo bent en je krijgt een Elite, wacht maar af! :+

@ Ali: Vanaf dat hun het scannen.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    was het maar zo makkelijk ;)

gebeld .. toch nog garantie

Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  18. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag problemen met mijn 360. Ik startte hem vanmiddag op voor een potje halo 3 maar na een minuutje of 5 liep hij vast (het beeld was gewoon ineens freeze). Nou dacht ik, misschien wordt hij wel te heet ofzo maar zelf als ik hem alleen op de grond zet met een ventilator die beetje koele lucht aan de achterkant blaast loopt hij ook vast. Belletje Microsoft dan maar of is er iets anders wat ik kan doen?

19. Fatih06

Fatih06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag geprobeerd met z'n 3en FIFA09 te spelen. Maar wanneer ik speel met de 3e Player loopt de console vast. (Misschien ligt het aan FIFA of de Console) Ga het zo proberen met een ander game.

Is er over deze probleem meer bekend?

Alvast bedankt!

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    M'n UPS track & trace code werkt nog steeds niet :'-(.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina