1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het helemaal verkeerd met die garantie, let daar maar niet op. Weet nu dat ik het gewoon gratis kan doen:)

Vreemd, ik kan nu wel gewoon XBOX'en. Heb hem 3 uur aangelaten en nog steeds geen RROD.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Is het dan niet verstandiger om gewoon een arcade te kopen? Dan heb je meteen de verbeterde versie en je hebt een hdmi output. Klik je de oude harde schijf erop en je bent klaar.
    Krijg je er meteen een 256MB kaartje en wat arcade games bij.

De xbox met 60GB is nog handiger, heb je meteen wat meer opslag.

Persoonlijk zou ik geen €87 betalen, daarna moeten laten ophalen en nog s een dag of 8 wachten, waarna je een gerepareerde terug krijgt.

3. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook overwogen, nu maak je me weer aan het twijfelen :9 Vooral die extra HD en HDMI uitgang zijn natuurlijk interessant. Voor zover ik weet kan ik de reparatie nog wel annuleren dan wel laten verlopen door niet te reageren, de betaling vindt pas plaats bij verzending. Misschien dat ik het alnsog doe en voor de Pro ga, ook al omdat ik natuurlijk geen garantie heb dat mijn ouwe beestje het nog lang volhoudt na reparatie. Bedankt voor het advies in elk geval!

edit: Was wel al berekend, maar ze konden de reparatieorder gewoon annuleren en storten het geld terug, haal ik van de week even een nieuwe. Scheelt me ook weer het gezanik met versturen en heb ik meteen HDMI en meer capaciteit.

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
  5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Bezorgt UPS op maandag? Want mijn afleverstatus is al sinds vrijdagavond "factuurgegevens ontvangen". Dan is het logisch dat op zaterdag en zondag dat niet zal veranderen maar ik had wel verwacht dat ik mijn xbox vandaag dan terug zou krijgen.
    Toen ik hem opstuurde was die namelijk ook heel snel bij het reparatiecentrum. Dinsdagmiddag om 4 uur werd die hier opgehaald en woensdagochtend om 8 uur was die bij het reparatiecentrum. Dan zou het terugkomen toch ook niet zo lang moeten duren?

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt die hele track & trace code niet eens xD. Maar m'n 360 is al wel ontvangen door Microsoft. :)

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vandaag een E74 gekregen bij me Xbox
    Iemand die weet wat er precies kapot is ?
    Denk iets met me grapichs omdat ik zwarte pixels kreeg toen ik Fallout 3 ging spelen

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Officieel is er iets mis met je Scaler chip. Gevalletje helpdesk ben ik bang.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Een gewone werkdag toch, dus ja ;)

10. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    www.xbox..nl/support

Geregistreerde apparaten beheren (selecteer er hieronder een)
    U heeft geen geregistreerde apparaten.

Hoe moet ik mijn console registereren dan? Ik zie nergens een link naartoe ofzo

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ga niet zo moeilijk nadenken en wacht nog een dagje af ;)

12. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dank, maar heb voor 230 euro de Halo versie bij de Dynabyte vandaan. Nu wel Halo 3 dubbel, maar dan kan ik mijn origineel ervan mooi met een paar andere spelletjes verpatsen.

@acisiz

eventjes inloggen via je live account, dan naar dezelfde site, dan staat er rechts de banner die ik eerder noemde (console registreren/ console repareren)

13. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt, lukt niet ik krijg hetzelfde en kan verder niks

14. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik net weer een mailtje, wtf zo snel gerepareerd :confused:. Blijkt het dat ze hetzelfde mailtje dat ze hem hebben ontvangen twee keer hebben gestuurd.

16. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Daar bedoelen ze mee dat hij weer teruggestuurd is :+. Microsoft logica denk ik 8)

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, inderdaad. Logte net in op xbox.com en zag dat die werd teruggestuurd. Hopelijk heb ik hem morgen, bezorgt UPS eigenlijk in het weekend? Want m'n 360 werd donderdag opgehaald en pas vanochtend bezorgt in Duitsland.

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb je ook gelijk in. Wil hem nu wel weer terug. Met de examens boeide het me niet maar nu zijn er wel momenten dat ik me verveel en weer even wil gamen.

Dat had ik ook. Alleen kwam dat tweede mailtje dat ze hem ontvangen hadden precies op het moment dat op service.xbox.com de status veranderde naar: Apparaat is teruggestuurd naar de klant.
    Die lui zijn niet helemaal goed daar volgens mij.:+

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn ze nou zo goed in repareren of hebben me ze gewoon een compleet nieuwe/gereviseerde xbox teruggestuurd? Wil wel gewoon m'n eigen 360 terughebben :+.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Laatste keer kreeg ik pas mailtjes nadat ik mijn 360 al terug had. :+

@ Alizor: Ga er maar vanuit dat je niet je eigen terug krijgt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina