1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Geen omgebouwde xbox praat alstublieft. - Slurpgeit
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hier net wat berichten weggegooid over omgebouwde xboxen, en reacties van mensen daarop. Graag hier niet meer over te posten en gewoon on-topic te blijven. Dank.
     
  3. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox was dus kapot, hij gaf geen beeld meer, of iig zwart beeld met allemaal rare lijnen erdoorheen.
    Nu ben ik hem vergeten op te sturen voor mn vkantie....kom ik terug,
    doet hij het weer perfect! WTF:D

    EDIT: hij is toch weer verneukt

    het geluid werkt...maar het beeld is zwart met streepjes en puntjes
    ik heb andere tv's en andere kabels geprobeerd maar niks werkte
    dus nu toch maar opsturen, en iemand zei net dat ik hier WEL garantie op had?(ik heb geen RRoD)
    dat zou namelijk ideaal zijn!
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    E74 heb je ook garantie op ja.
     
  5. SaintsRowisleuk

    SaintsRowisleuk Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik hier in het goede topic zit... :eek:

    Ik heb sinds 3 dagen Saints Row 2. Nadat ik op de 3de dag een uurtje had gespeeld liep hij vast. Mijn Xbox is niet helemaal geweldig meer, en loopt wel eens vaker vast. Nu startte ik het spel opnieuw op, en nadat mijn savegame geladen was, drukte ik op back om te kijken wat ik ging doen. Hij liep weer vast. Vervolgens heb ik nogmaals geprobeerd het spel opnieuw te starten, maar dit keer gaf hij een error die zei dat de disk in een Xbox360 geplaatst moest worden.

    Ik heb de disc eruit gehaald, en er zaten vrij grote krassen op de cd. Ze zitten aan de buitenkant. Ik kan me niet herrinneren dat deze krassen ervoor op de cd zaten. Terugbrengen gaat niet, want ik heb hem op marktplaats gekocht...|:-

    De Xbox is origineel. Ik heb geprobeerd de cd schoon te maken, maar dit hielp niet. Kan iemand mij hiermee helpen?

    Groeten,

    Geert
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Als de xbox van marktplaats is, dan heb je inderdaad geen garantie meer en kun je er dus weinig aan doen. Misschien dan toch contact met de verkoper opnemen.

    Als de xbox uit de winkel komt en je nog garantie hebt, dan kun je een reparatie aanvragen. Die vervangen dan de dvd drive.

    Wat Sr2 betreft, als je die van marktplaats hebt, kun je er weinig aan doen, hoogstens naar een gameshop waar ze evt. iets tegen de krassen kunnen doen.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Doen andere games het nog wel?
    Zo ja: Kijk of je de game kan laten polijsten bij een gamestore / videotheek / computerwinkel.
    Zo nee: Bel Microsoft en zeg dat je DVD speler niet deugt.
     
  8. SaintsRowisleuk

    SaintsRowisleuk Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza 2 werkt bijvoorbeeld nog wel gewoon, maar ik neem natuurlijk geen risico om daar (ondanks dat ik hem toch nooit speel) ook krassen op te krijgen... Ik zou eigenlijk eens moeten kijken wat een andere Saints Row 2 doet. Ik hoop dat het aan de disc ligt, want dan kan ik hem voor 7,65 gerepareerd krijgen.. Stel het is de Xbox dan zit ik met gebakken peren want dat ding is inderdaad van marktplaats... Kon het niet laten 120 euro te besparen op een nieuwe van destijds 300... :D
     
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Installeren van je games (mits mogelijk) zou ook kunnen helpen en voorkomt evt. krassen.
     
  10. SaintsRowisleuk

    SaintsRowisleuk Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Daaruit begrijp ik dat ik een harde schijf nodig heb? Ook die heb ik niet... Maar misschien zou ik die wel eens kunnen kopen, toch wel handig.
     
  11. SaintsRowisleuk

    SaintsRowisleuk Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels kunnen repareren met de bekende tandpasta-methode. Had er weinig vertrouwen in, maar het werkt gewoon! :lol: Jippie!!!
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Tandpasta is eigelijk ook een polijstmiddel ;)

    Kleine krasjes op de gsm display verwijder je heel simpel met tandpasta.
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Gelukkig dat die het weer doet!

    Toch is het kopen van zo'n harde schijf aan te raden. Dan weet je dat het niet nog een keer gebeurt en het gamens wordt bijzonder stil.

    Ook het downloaden van extra content, demo's en arcade games is gewoon erg leuk.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Erg apart. Was net even Battlefield aan het doen, xbox vliegt uit, laptop heeft geen internet meer en de xbox geeft een RROD. Minuut later doet alles het weer, schrok me de pleuris 8) Vond het wel vreemd dat hij een RROD aangaf, echt alles lag er opeens uit...
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Als hij niet genoeg stroom krijgt, of er iets anders mis is met de voeding krijg je ook een RROD, het is gewoon een algemene foutcode.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet, maar elke rrod is gewoon eng...
     
  17. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speelde einde van de middag ook ff Battlefield 1942. Toen hing hij ineens vast de 360 voor het eerst sinds 1,5 jaar. Ik opnieuw opstarten en weer na een minuut spelen hing hij vast.

    Nu als ik de 360 wil opstarten krijg ik dus de RROD melding.

    Kan ik nog iets proberen want de bon van de FRS kan ik op dit moment niet vinden, dus ik twijfel nu of ik die heb weggedaan.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet gewoon met microsoft bellen en zij regelen verder alles voor je.
    Een kassabon heb je niet nodig !!!

    Telefonische ondersteuning: 0800-0233895

    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt, ik zal morgen bellen.:thumbs:
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit al in het Call of Duty 3 topic gezet, maar ik denk niet dat iemand dat leest, het volgende:

    Ik wil een potje COD3 spelen, maar hij wil de maps niet laden. Zodra een map geladen wordt, krijg ik nog geen halve seconde het laadscherm en dan knalt hij me terug naar het start menu. Ik dacht eerst dat het misschien aan de dvd zelf lag. Ik heb er wat tandpasta op gesmeerd omdat de dvd aardig wat krassen heeft, maar dat bleek nutteloos, want daar ligt het niet aan.

    De maps laden namelijk alleen niet wanneer er een account is ingelogd, we kunnen namelijk wel gewoon offline splitscreen spelen wanneer er geen enkele account is ingelogd (maarja daar is weinig aan..), maar zodra ik met mijn goldaccount (of ieder ander account) inlog kan ik geen enkele map meer laden, ook niet in de splitscreen en systemlink mode.

    Heeft iemand een idee waar dit aan ligt? Bij andere games heb ik er geen last van..

    Het spel heeft het verders altijd normaal gedaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina