1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Gedaan lukt niet.
    Andere games lukt wel gewoon.


    So call time, I guess tomorrow.
     
  2. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik heb net mijn xbox geregistreerd op de support site (Registratie, garantie en repareerservice voor apparaten) en wat nu? Moet ik een mail krijgen? Een bevestiging of iets dergelijks, want ik kreeg geen bericht. Er stond alleen dat mn xbox nu geregistreerd staat.

    edit: ik zie nu dat er staat 'U heeft geen geregistreerde apparaten.', dat terwijl ik wel mijn xbox geregistreerd had en alle velden had ingevuld :confused:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox 360 een paar week geleden opgestuurd naar reparatie.
    Heb hem daarna netjes op tijd terug ontvangen, maar ik was de hele vakantie niet thuis dus had hem niet uitgeprobeerd.
    Nu net weer aangesloten, maar gelijk valt me op dat hij een ander geluid maakt.

    Hij maakt niet een heel erg hard geluid, als je een game speelt ofzo hoor je het niet.. Maar wanneer hij gewoon aanstaat hoor je het wel.
    Ze hebben er een nieuw moederbord ingezet.
    Wat raden jullie aan? Opnieuw Microsoft bellen of gewoon zo laten?
     
  4. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was dit precies hetzelfde, het geluid was iets zwaarder.
    Ik dacht toen dat dit kwam doordat ik hem rechtop had staan, heb hem toen plat gelegd tijdens het draaien van de disc.8)Heel heeel dom!|:-

    Ik zou gewoon microsoft bellen, is toch een gratis lijn behalve dan dat je de normale kosten moet betalen.
     
  5. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    mn xbox moet opgehaalt worden door ups, nu heb k van microsoft n mail gekregen met drie verschillende verzend methodes voor het versturen van de console naar het servicecentrum. maar mijn vraag is hoe kom k nu aan die verzend sticker ?
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb dat ook!

    Vandaag mijn Xdoos teruggekregen en net viel me op dat ie een zoemend en een beetje piepend geluid maakt.

    Heel vreemd...
     
  7. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat maar. M'n Xbox is gisteren defintief overleden (RROD) en 3 jaar garantie waren al ruim voorbij. :'-(
    Rest mij niks anders dan een nieuwe aan te schaffen (wellicht de Arcade met overzetten van HDD).

    Hoe zit het nou ook alweer met die vernieuwde chipsets, moederboards, Falcon/Zephyr, etc.? Kon in er in de nieuwsberichten op XBW bar weinig over vinden. Ik wil natuurlijk wel hardwarematig 'het nieuwste van het nieuwste', zodat ik zeker weet dat 'ie weer een paar jaar mee kan.
     
  8. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    bel nou voor de zekerheid ff de helpdesk.

    de nieuwste is de jasper. te herkennen aan het verbruik van 150watt. alleen is het aan de buitenkant niet te zien welke het is. dus dan kan het ook een falcon zijn
     
  9. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met die registratie van je xbox op de officiële xboxsite? Ik heb al die velden ingevuld en op bevestigen gedrukt, maar ik heb helemaal geen mail of iets dergelijks ontvangen en er staat 'U heeft geen geregistreerde apparaten'. Dat terwijl ik het al 3x ingevuld heb.

    Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe zij te werk gaan? want kzou graag weer een levende xbox willen hebben.
     
  10. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had al gebeld naar de helpdesk en ze konden echt niks meer voor me doen. M'n Xbox was 3 jaar en bijna 4 maanden oud. Ik vind het sowieso wel netjes dat ze voor de RROD nog een jaartje extra garantie geven, maar ik snap ook wel dat het keertje ophoudt. Al blijft het natuurlijk frustrerend om te weten dat Microsoft wist dat de Xbox hardwarematig hier en daar rammelde.

    De helpdeskmedewerker adviseerde me een Arcade te kopen, zodat ik alleen de HDD over hoefde te zetten. Hebben de huidige Arcades allemaal zo'n Jasper chip of is dat maar afwachten?

    En hoe zit dat met de Pro/Elite en de Jasper/Falcon chips? Zit eraan te denken om misschien meteen maar te upgraden naar 120GB. Dat wordt dan of een Elite of een Arcade + losse HDD (even duur). Voordeel van een losse HDD van 120GB is dat je er zo'n datakabel bij krijgt om je data van je oude HDD over te pompen.
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Die kabel _ DVD kan ik voor een vriendenprijsje wel naar je opsturen.
     
  12. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Die kabel + software zit sowieso geleverd bij de losse 120 GB HDD of kan gratis door Microsoft worden opgestuurd als ik de Elite koop. Maar toch bedankt voor je aanbod.
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0

    balen man. bij de huidige xdozen is het maar afwachten of er een jasper inzit. het is tot nu toe een kwestie van geluk hebben. ik vermoed wel dat als er binnenkort een nieuw pakket komt met game, misschien wel met halo ODST, dat het dan een jasper is, maar je weet het dus pas zeker als je hem hebt opengemaakt.
    heb je geen jasper dan zal het een falcon zijn, 175Watt, en die zijn ook RROD gevoelig. waarschijnlijk zullen ook de jaspers RROD gevoelig zijn, en dit zal waarschijnlijk bij elke xdoos een probleem zijn. gewoon kopen, gaat die stuk, opsturen en weekje later heb je em weer. iets anders zit er niet op, ja een ps3 kopen, HEEEEEEEEEEL NOOOOOOO
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan er wel veilig van uitgaan dat elke Xbox die nu in de winkel staat een Jasper is hoor, of je moet bij een onbekende winkel met hele oude voorraad kopen.

    Voor de mensen die het hierboven over een Elite hadden, let erop dat er een nieuw Elite pakket komt dat de pro vervang, en een stuk minder kabels aan boord heeft!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    De laatste tijd blijft mijn 360 altijd hangen als ik hem uitdoe. Dan lijkt het als of hij in download stand is terwijl ik niks download. Het aan/uit knopje gaat uit maar het streepje groen bij het rondje blijft aan. Moet hem dan altijd een paar keer restarten voordat hij uit gaat, wat kan de oorzaak zijn? :+
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Deel 16 alweer, damn. Van mij was die ook al 3 á 4 keer kapot gegaan. Wat ben ik blij dat ik hem heb verkocht. Ik heb inmiddels vanaf 28 februari, dacht ik, de PS3 en nog steeds geen enkel probleem gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je er een play & charge kit in hebt zitten en je accu is nog niet vol, laadt ie die eerst helemaal op en gaat dan uit.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb ook een ps3, maar erop gamen doe ik nooit. Heb net deze week de 3 games die er bij zaten aan een maat van me gegeven.

    Solide apparaat, maar oh wee als die 1 dag na de 1 (!) jaar garantie kapot gaat. Dan mag je voor €200 een gerefurbished ps3 van Sony kopen :mad:
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht. Ik snap het niet meer. Mijn Xbox360 liep net een aantal keer vast in het startmenu van FIFA(en tijdens de wedstrijd) toen ik met een vriend FIFA wilde spelen. Als ik nu op de aan-knop druk, gebeurt er helemaal niks. Hij gaat niet aan ofzo, ook geen Ring of Death.

    Heb nog nooit van zoiets gehoord? Iemand hier ervaring mee? Ik heb deze Xbox pas 3 maanden, ik had deze namelijk gekregen van Microsoft ter vervanging van mijn oude Xbox.
     
  20. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met die registratie van je xbox op de officiële xboxsite? Ik heb al die velden ingevuld en op bevestigen gedrukt, maar ik heb helemaal geen mail of iets dergelijks ontvangen en er staat 'U heeft geen geregistreerde apparaten'. Dat terwijl ik het al 3x ingevuld heb.

    Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe zij te werk gaan? want kzou graag weer een levende xbox willen hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina