Ik weet het eigenlijk niet precies, volgens mij zijn er nu al 3 verschillende soorten dvd drives in omloop en ook nieuwere chipsets. Hoe het precies zit weet ik niet helemaal maar ik geloof dat als jij nu een arcade koopt je de nieuwe chips etc. erin hebt zitten. De Elite en Pro heb jij geloof ik wel kans op een "oudere" versie. Mij maakt het eigenlijk niets uit, zelfs al krijg ik nu een "2e hands" als hij het maar doet, dan ben ik blij. Als ik een nieuwe xbox nodig zou hebben zou ik sowieso een arcade kopen aangezien ik al Harde schijf controllers etc heb. Een grotere harde schijf zou nog een leuk extratje zijn, maar ik koop voor dat geld liever 3-4 spellen (ik ben een budgetbak graaier/ importeerder )
PS mijn tracknummer doet het nu maar staat nog steeds op factuurgegevens ontvangen... Wordt dan precies 4 weken denk ik sinds mijn eerste gesprek met xbox support tot ik hem terug heb.
Edit: Hij is vandaag op woensdag de 18e binnengekomen. Ik heb mijn eigen console terug, maar met een nieuw moederbord en een nieuwe DVD drive. + 1 maand live. Hij doet het weer als een zonnetje.
Laatst bewerkt: 18 mrt 2009