Bedankt voor het contacteren van de Xbox klanten service. Wij zullen de reparatieopdracht voor uw console verder sturen. Intussen verzoeken wij u de volgende belangrijke informatie te lezen.
Er bestaan drie verschillende verzend methodes voor het versturen van de console naar het servicecentrum:
U ontvangt de verzendsticker per email
· U ontvangt een aparte email met instructies voor het uitprinten van de verzendsticker. Volg a.u.b. de instructies om de console naar ons te sturen. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.
· Indien u de email van de verzendsticker niet binnen 24 uur heeft ontvangen, controleer a.u.b. de "Spam Filter" of "Junk-Mail Filter" van uw email account. Als u de verzendsticker in deze mappen niet kunt vinden, neem a.u.b. contact op met de Xbox klantenservice om te controleren of u email adres correct was of om een nieuwe email van de verzendsticker aan te vragen.
· Voor het versturen van de console gebruikt u a.u.b. een stevige neutrale doos om te garanderen dat de console tijdens het transport niet beschadigd raakt. Het transport van de gerepareerde of vervangen console of van de aangevraagde vervangstukken terug naar u, gebeurt met een speciale verpakking van ons.
· Noteer a.u.b. uw volledig retour adres en uw referentienummer buiten op de doos.
U ontvangt een vooraf uitgeprinte verzendsticker
· U ontvangt de verzendsticker binnen de volgende 1-3 werkdagen na het aanmaken van de opdracht.
· Zorg a.u.b. bijtijds ervoor dat de console verpakt is.
· Als UPS langs komt, zal de chauffeur de verzendsticker op de doos plakken en deze meteen meenemen.
· Voor het versturen van de console gebruikt u a.u.b. een stevige neutrale doos om te garanderen dat de console tijdens het transport niet beschadigd word. Het transport van de gerepareerde of vervangen console of van de aangevraagde vervangstukken terug naar u gebeurt met een speciale verpakking van ons.
· Noteer a.u.b. uw volledig retour adres en uw referentienummer buiten op de doos.
U ontvangt een gratis doos
· U ontvangt gratis een lege doos met verdere verzend- en verpakkingsinstructies. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.
· Onderstaand de verzendinformatie voor de verpakking:
· Naam van de transporteur:
· Traceernummer van de transporteur: (De aktivering van het Tracking-nummer kan tot 24 uur in beslag nemen).
· U kunt de status van de doos zelf via de website van de transporteur volgen met het traceernummer.
Wat u vervolgens daarna kan doen.
· Verwijder aub de harde schijf (alleen in het geval van een xbox 360). Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 906204.
· Heeft u een speciale editie van de Xbox 360, verwijder dan ook de frontplaat aan de voorkant. Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 907331 Heeft u nog een spel/disc in uw lade, haal deze er ook uit. Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 907532 of 906935
· Mocht u een origineel Xbox bezitten, volgt u dan de instructies onder artikel 817396
Wat u zeker NIET moet doen:
· Schrijf geen "Xbox " of "Microsoft" op de verpakking.
· Niet de originele verpakking van de originele Xbox of de originele verpakking van de Xbox 360 gebruiken als verpakkingsmateriaal wanneer uw console voor reparatie moet worden opgestuurd.
· Gelieve geen spel dvd's, harde schijven, AV kabels, kontrollers of welke accessoire dan ook meesturen als uw console voor reparatie moet worden opgehaald. Onze medewerkers zullen u hier op attent maken.
Adres veranderingen:
· Adresveranderingen kunnen we alleen doorvoeren, wanneer de console nog niet is opgehaald. Adresveranderingen nadat het console is opgehaald, kunnen we niet verwerken.
Hoe kunt u de actuele informatie over uw reparatie ontvangen?
· Dit gaat het makkelijkst via onze website op
http://service.xbox.com/servicesignin.aspx, als u zich heeft ingelogd, kunt u op de desbetreffende apparaat aanklikken en daarna op "actuele reparatie voortgang".
Na het ontvangst nemen van uw console, duurt het 2 a 3 weken, voordat deze weer bij u is.
Wij danken u voor uw geduld en vertrouwen, tijdens u reparatie, die we zo snel mogelijk u terug zullen sturen.
Dit is een automatisch gegenereerde email, hier op kan niet worden gereageerd.
Klik om te vergroten...