1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij kan ik wel gewoon de reparatie volgen. Eergisteren kapot gegaan, vandaag opgehaald :).
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    WTF betekend dit? Service Date 2009/02/02?
    Staat nu bij mij op m'n 360 :+
     
  3. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik krijg iedere keer ring of death en meestal doet hij het na een half uurtje weer wel maar deze keer dus niet. Hij is al uit de garantie dus had ik een vraag:
    Is het verstandig om hem via marktplaats te repareren voor 30 euro?
    Groetjes Michel
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zou eerst een proberen naar MS te bellen, want de laatste tijd repareren ze vaak ook consoles buiten de garantie.
     
  5. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een release xbox 360 (2 december2005) dus ik denk het niet maar probeer het wel ;) laat je nog wel horen wat ik gedaan heb.
    Maar als ze het niet doen kan ik het wel via marktplaats proberen he?
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, maar heb je vaak niets aan. Het probleem komt meestal weer terug.
     
  7. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Oow oke dan kijk ik wel:mad: wel genaaid dat hij net 3 maanden na garantie kapot gaat ervoor nog nooit problemen
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Is helemaal niet genaaid, bel gewoon naar de klantenservice. Grote kans dat ze hem repareren.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon zeggen het is de eerste keer ik heb hem vanaf de launch gekocht en ik ben een trouwe Xbox klant. EN NU MIJN CONSOLE GRATISH REPAREREN! :mad:
     
  10. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de stroomkabel en die naar de tv ga eruit gehaald voor uurtje en nu doet hij het weer ineens raar maarja,
    Ik zal het zeggen lenny-t!!
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Toen je die RROD had, ging toen je xbox nog wel proberen op te starten, dus gingen de fans nog wel aan, of kreeg je gelijk een RROD toen je op de knop drukte? Als het laatste het geval is, had je geen echte RROD en zal ie het nu wel weer doen, voorlopig.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gister kreeg ik ineens een groene waas over mijn scherm. Ik heb toen de X360 uit gezet en opnieuw aan gezet. Maar nu krijg ik geen beeld meer. Als ik hem nu aan zet lijkt hij op te starten maar dan krijg ik weer het blauwe scherm met "geen signaal". Daarna wordt hij weer ff zwart en lijkt hij op te starten echter daarna weer "geen signaal" en dit blijft zo door gaan.

    Wie iemand of dit aan de kabel of aan de console ligt? Ik heb op het moment geen andere kabel om dit te controleren.
     
  13. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je even kijken of je dat knopje op hdtv of tv heb staan misschien is dat het?

    @ Maarten,
    De fans gingen wel draaien, iedere keer bij het opstarten dus, maar ik heb dit al vaker gehad maar nu duurde het erg lang voordat hij ging doen dus dacht dat hij nu echt dood was.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Net mijn Elite op de kabel aangesloten en die deed het wel meteen. Maar ff MS bellen dan :mad:
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Denk dat jou scaler chip naar de klote is GForce, daarom doet je beeld het niet. Gewoon even Microsoft bellen en dat ding laten repareren ook al valt hij ( weet ik niet overigens ) onder de garantie.

    Bij Microsoft zijn ze niet zo moeilijk, want niemand wil 190 dollar betalen voor een reparatie, vooral niet omdat je dan een gloednieuwe arcade aan kan schaffen met HDMI + Jasper Chipset
     
  16. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat laatste willen ze juist Rampage dat iedereen een nieuwe xbox koopt, verdienen ze weer geld he;), anderhalf uur geleden weer gespeeld, nu wil ik nog even spelen en doet hij het weer niet:confused: irritant man.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2009
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.760
    Gister weer mn 360 teruggehad, of het is een hele nieuwe of ze hebben er een nieuwe drive in geknald..heb nu een Benq geloof ik. Die is wel relaxt toch?
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja Benq is niet verkeerd :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo komen hem volgende week halen. Buiten de garantie, maar toch gewoon gratis reparatie. Het is ook wel de 4e keer dat ze hem ophalen.....

    Gelukkig had ik net een elite gekocht dus kan gewoon door gamen \o/\o/\o/
     
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox begint steeds meer te spacen, tijdens het spelen wordt het beeld nu telkens groen. :{ Ik denk dat ik na het weekend Microsoft maar eens bel, ik ga volgende week toch 8 dagen op vakantie dus dan mis ik hem niet. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina