1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Aantal weken geleden heb ik mijn xbox laten reparen vanwege 3 rode lampjes.Ze hebben toen een nieuwe moederbord ingezet,en sindsdien is tie stukken stiller :).
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat ligt niet aan het moederbord hoor, dat ligt aan het feit dat ze er andere ventilatoren in hebben gezet :+
     
  3. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel maar het kan toch ook zijn dat zijn nieuwe moederbord minder warmte produceert en dat zijn fans daarom minder hard hoeven te draaien?
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Klopt, maar er zijn ook zeker 3 verschillende soorten fans die ze over de jaren gebruikt hebben. Sowieso begint zo'n fan na een jaar gebruik soms al een hoop meer lawaai te maken.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag:
    Liep vast tijdens zoeken van game bij Fifa 10.
    Daarna opnieuw opstarten, liep vast tijden in arena van fifa 10.
    Daarna opnieuw opstarten.. liep vast bij xbox opening scherm..
    Daarna 3 red rings.. en daarna 2x 4 red rings.. en nu weer groen en m'n broertje is aan 't spelen (wachten op de vastloper).. is hij nu wel of niet dood :/

    edit: oke hijs nu zo'n beetje deaud.. de echte red rings blijven nog weg maar hij wil soms gewoon niet eens opstarten..
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb een groot probleem ondervonden nadat ik de Preview Update heb gedownload...

    Ik kon net nog al die nieuwe functies uitproberen en toen ik bij Twitter was ging mijn beeld flikkeren.

    Ik ging toen terug naar de Dashboard en zag dat de achtergrond beetje vaag was met vreemde kleurtjes.

    Toen ik vervolgens mijn Xbox uit heb gezet en daarna aangezet, kon mijn TV, de Xbox niet herkennen of iets dergelijks.

    Ik heb 2 HDMI kabels gebrobeerd en een component en mijn Xbox herkend opeens mijn Tv niet meer of andersom. Er staat 'geen signaal' en 'niet ondersteund'.

    Ik heb toen mijn hdmi kabels geprobeerd en de componenten te linken met andere apparatuur en dat werkte gewoon.

    Behalve mijn XBOX! :mad:

    Iemand dezelfde probleem of iemand een oplossing?

    (Heb trouwens geen RROD)


    Edit: Ik krijg geen beeld meer van me Xbox360 op mijn tv terwijl (van wat ik van me vrienden heb gehoord) is dat ik als 'away' sta bij hun.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Videokaart kapot?

    Mijn vraagje:

    Hoe traceer je je X360?
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dus als mijn XBOX360 geen verbinding kan maken met mijn TV, kan het aan de videokaart liggen?

    Want voordat ik mijn xbox360 uit had gezet. Zag ik al dat mijn beeld/kleur beetje vaag was.
     
  9. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar xbox.com.
    Dan log je in met je live account.
    Dan druk je op ondersteuning en dan reparatie en registratie of zo.
    Dan zie je daar als het goed is je xbox staan met de status.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  10. Stylee42

    Stylee42 Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk op youtube daar kun je de oplossing vinden die probleem had ik ook
     
  11. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox valt voortaan elke keer uit na een paar minuten aanstaan, en dan wordt de linkse helft van het rondje knipperend rood. Overheating dus... maar m'n Xbox is totaal niet heet en staat ook goed geventileerd.

    Wat moet ik nu doen?
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je xbox laten repareren, er is ongetwijfeld wat mis ;)
     
  13. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah.... 3 rode ringen.

    Geprobeerd code eruit te krijgen via wat beschreven staat op de voorpagina maar hij geeft 4 x een 0.

    Garantie is verlopen... :'-( en ik weet niet waar ik nou verstandig aan doe. Is al de 4de x dat ie kapot is. Reparatie gaat me sowieso 90 euro das exclusief btw kosten. Word ie dan wel gegarandeerd gemaakt? Zit heel erg te twijfelen of het niet verstandiger is een nieuwe te kopen.

    Heel triest, maar ik kan niet zonder xbox. 8) :eek:
     
  14. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 90 euries wordt die gegarandeerd gemaakt.. maarja als vaker is voorgekomen had ik nieuwe gekocht.. bol.com heb je nu helemooie aanbiedingen ;)
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik neem aan dat zo'n xbox is beveiligd en dat je er niet zomaar een andere dvd drive in kan plaatsen?

    Als dat wèl kan, dan kan je mijn launch xbox wel krijgen. Die heeft destijds een RROD gekregen, terwijl ik m nauwelijks had gebruikt nadat ik m gerepareerd terug had gekregen van Microsoft. Ze hadden een nieuw moederbord en dvd drive in gezet.

    Maar ik ben bang dat er een beveiliging in zit. Weet iemand dit?
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Er zit inderdaad een beveiliging in. Ik weet de details niet precies, maar het is wel mogelijk om iedere drive in je 360 te plaatsen. Echter gaat het niet zomaar om bijvoorbeeld een lite-on drive in je xbox te plaatsen als je eerst een andere had. Ik ga er van uit dat je launch 360 een hitachi heeft, als hij dat ook heeft kan hij hem er volgens mij zonder al te veel problemen in zetten. Maar zoals ik al zei, ik ken de details niet. Maar die zijn ongetwijfeld wel te vinden.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij gaat een andere drive inzetten (zie: Lite-on in een xbox zetten die eerst een Hitachi had) helemaal niet.
    Een andere lite-on drive in een andere xbox 360 zetten die ook eerst een lite-on had gaat wel, door middel van de key uit te lezen.

    Alleen denk niet dat het hier besproken mag worden?

    EDIT:

    Weet het eigenlijk wel zeker dus ik doe het ook niet :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het kan wel maar dan moet je de beveiligingcodes van je huidige drive cracken en dan die op de nieuwe drive zetten. En meer mag ik van XBW niet vertellen :+.
     
  19. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is bijna eng wat je zegt!
    Ik had gisteren precies hetzelfde verhaal...precies!
    En ook met fifa, arena, opstarten.
    Lampjes zijn ook precies hetzelfde:)
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het wordt een ingewikkeld iets dan ja. Echter, als deze xbox al 3 keer eerder is gemaakt zullen ze hem misschien toch nog wel helpen?
    Ik zou hem aanraden eerst s bellen naar Microsoft als je het geld voor een nieuwe ff niet hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina