De console van mijn vriendin had ook een rrod afgelopen week. We hadden hem nu ongeveer 3 jaar en dacht in eerste instantie dat er geen garantie meer op zat. Dit kwam doordat als je op de site de reparatie procedure bent aan het invullen er met rode letters in beeld kwam te staan:
STANDAARD GARANTIE VERLOPEN! We hebben de console al ongeveer 3 jaar en weten de exacte aankoopdatum neit aangezien we hem gewonnen hadden op de Gameplay '06!
Dus ik dacht dat de 3 jaar garantie inmiddels voorbij was. Toen ik 2 dagen later belde voor een data migration kit ben ik toch nog even gaan vragen of hij inderdaad niet meer gratis gerepareerd kon worden. Bleek dus dat er nog net een aantal weken garantie op zat \o/
Ik zei toen nog dat wanneer ik op de site de gegevens invul dat ik een waarschuwing kreeg te zien dat er geen garantie meer op zit. Ze legde me uit dat je dan gewoon even door moet gaan met invullen op de site en zodra je via een drop down menu kiest dat het om een rrod gaat krijg je op de pagina erna te zien dat de reparatie gratis is (dus nog onder de garantie valt).
Dus mensen die niet meer zeker weten of ze nog garantie hebben of denken dat ze geen garantie hebben vanwege de waarschuwing op de site, gewoon even doorgaan met invullen totdat je op de overzichtspagina uitkomt waar dan een bedrag in euro's wordt weergegeven over de totale kosten.
€0,- betekend uiteraard dat je nog garantie hebt
:
Klik om te vergroten...