1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mem0

    mem0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom mag je harddrive eingelijk niet mee??Dus er mag dus helemaal niks mee behalve je xbox zelf

    Ik ga wel naar de supermarkt waar ik werk kijken of ze de juiste afmeting verkopen of hebben waar me xbox360 in past. Ik gebruik gewoon de piepschuim die in je originele verpakking inzat:9

    Kan iemand op dit vraag reageren a.u.b. "Microsoft zal je vragen of UPS de labels zal meenemen of dat je ze zelf via mail wilt ontvangen" want ik weet niet wat ermee bedoel wordt
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  2. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Je harddrive mag niet mee omdat er niks mis mee is. Als je het opstuurt kan het alleen maar kwijtraken.

    Je krijgt eerst inderdaad een hele vreemde email van Microsoft maar later krijg je een mail van UPS met het label
     
  3. mem0

    mem0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik niet ontvangen dat staat op de eerste pagina van dit topic, maar ik zal MS maar dinsdag bellen heb nu geen zin en maandag heb ik geen tijd :+ kan lekker in die tijd ff een doos zoeken en piepschuim voor bescherming.

    Alleen ik weet nog steeds niet wat ze met "Microsoft zal je vragen of UPS de labels zal meenemen of dat je ze zelf via mail wilt ontvangen" bedoelen...

    Heel erg bedankt wie me geholpen heeft en ik baal nog steeds als een stekker, waarom het precies nu moet gebeuren en niet wat iedereen of helemaal niet:p
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De labels zijn stickers of vellen met info voor UPS met codes en adressen die je op de doos moet plakken. Zo staat het adres van het reparatiecentrum in Duitsland erop en in het klein jouw adres.

    Deze vellen kan UPS naar jou toe mailen, waarna je deze zelf uitprint en alvast op de doos plakt.

    Ikzelf had destijds geen printer, dus ik koos ervoor om UPS deze labels zelf mee te laten nemen als hij de doos komt ophalen. Dan kan je ze erop plakken en de doos meegeven.
    (vreemd genoeg kreeg ik de labels trouwens per post, een dag of wat voordat ups kwam).
     
  5. GlennElite

    GlennElite SonicMan

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hoi,

    Mijn Xbox wordt momenteel gerepareerd. Nu is mijn vraag als hij terug wordt gestuurd krijg je dan ook een briefje waarop staat wat er is gebeurd? Bijvoorbeeld: moederbord vervangen of wat dan ook.

    Aangezien mijn xbox namelijk geen rode ringen gaf maar wel constant vast liep.
     
  6. X Almighty Jp X

    X Almighty Jp X psn:XAlmightyJpX

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin had ik erg veel last dat elke keer maar weer de xbox360 kapot ging.Tot 4 keer aan toe.Afgelopen September ging mijn elite kapot,maar na 5 dagen had ik hem terug,en daarna is hij stukke stiller geworden.Vooral in het gameseizoen is het extra balen als je 360 kaput gaat.
     
  7. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dezelfde xbox terugkrijgt krijg je inderdaad een briefje waarop staat aangekruisd wat is vervangen of gerepareerd (moederbord, dvd drive, etc).
    Als je een andere xbox terugkrijgt krijg je uiteraard niet zo'n briefje
     
  8. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu problemen met me 360 la, als ik hem dicht doe gaat hij automatisch weer er uit en dat kan ik blijven doen tot ik een ons weeg.
    wat moet ik nu gaan doen, moet ik hem opsturen of schoonmaken.

    ?
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik neem aan dat je xbox niet omgebouwd is? Als dat wel het geval is zal je op dit forum niet geholpen worden. Volgens mij is het wel een bekend euvel bij de omgebouwde xboxen..
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan hem eventueel wel proberen, maar ik betwijfel dat het daaraan ligt of dat je er iets aan gaat kunnen veranderen... Zorg in elk geval dat je wat voorzichtig te werk gaat. (niet je xbox openen of je lade er proberen uit te vijzen ofzo) Ik zou hem als je garantie hebt gewoon opsturen.
     
  11. mem0

    mem0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ik heb nu ook geen printer(stomme printer is 2 weken geleden overleden door mij, omdat ik struikelde over de kabels viel die om.) dus ik moet vragen aan ms of ze de labels gewoon door ups wordt gebracht.

    FF morgen ms belle anders wordt ik echt gek ik moet mw2 spelen!!!
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    8) Dan zul je nog wel even een weekje moeten wachten:)

    De mijne is nog niet terug, maar hij komt waarschijnlijk morgen of overmorgen:)
     
  13. fioranojc

    fioranojc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met UPS?
    Status UPS:

    In transit.
    Kan ik em dus morgen ( op de release dag van mw2 ) terug verwachten?

    greeetz
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ie daar de hele dag al op staat had hij vandaag volgens mij bezorgd moeten worden.. Maar ik heb die statussen eigenlijk nooit zo bijgehouden, dus ik weet het niet zeker. Maar ik denk wel dat je hem morgen mag verwachten.
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Godver, het is weer eens zover. Dat ding is weer eens naar de klote.
    Drie rode lampjes kleuren mijn Xbox 360 op. :mad:
     
  16. Woopie

    Woopie Xbox360 Reparateur

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Leden met kapotte xbox360s met de Ring of Death, kunnen altijd mij pmen en mij vertellen wat zij nog willen hebben voor hun console(Ik koop deze over).

    Ook voor eventuele reparaties in de buurt van Den Bosch, zijn PMs hartelijk welkom!

    PS.
    Excuses als dit niet mag, maar aangezien veel leden hier vertellen over het uit het raam gooien van hun xbox360, vind ik dit zonde. Dan heb ik toch graag de onderdelen er van! ;)
     
  17. GlennElite

    GlennElite SonicMan

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox komt vandaag of morgen weer terug van reparatie. Nu is het probleem dat ik doordeweeks werk. Wordt de Xbox ook bij de buren bezorgd? Die zijn namelijk altijd thuis.

    Bedankt.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan natuurlijk een briefje op de deur doen met: "UPS bezorg maar bij de buren op nr xx" :+
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Had je ook gewoon kunnen aangeven bij MS of ups. Misschien dat je alsnog even kan bellen, of natuurlijk een briefje op de deur doen ;)
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij zijn ze ook vandaag langs geweest maar ik was niet thuis. Nu moet ik dus weer tot morgen wachten:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina