1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    als me X-Box vandaag word verzonden door MS heb ik hem dan morgen in huis??

    Heb namelijk net ff gebeld en hij stond alweer klaar voor verzending :thumbs: (heb er alleen nog geen officieel mailtje over gehad oid...)

    Groetjes,
    Peter
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Morgen of overmorgen heb je 'm dan wel binnen neem ik aan;)
     
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Kloteding :mad:
    Drie rode lampjes, daarna paar keer opnieuw opgestart, telkens loopt ie weer vast dus dat wordt een enkele reis naar microsoft |:-

    En over een week komt AC 2... :mad:
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    NEEEEEE,, modernwarfare2 hele middag gespeeld, komen er nu opeens allemaal zwarte blokjes op het scherm? :mad:
    Ook andere games zie ik het en op de dashboard bij de avatars, allemaal gaten in hun zegmaar.. he's dying?
    en dat na 2 jaar zonder gezeur ..
     
  5. fioranojc

    fioranojc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag me xbox binnengekregen! Zag de UPS bus voor me deur parkeren toen ik net van de FRS kwam met me prestige edition :p

    Lucky bastard I am
     
  6. mem0

    mem0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ms gebeld en ze zeiden dat ik het via xbox.nl me probleem moest vast leggen en dat heb ik gedaan, maar ik zei tegen die gast wat ik had maar hij had het niet over ups ofzo of dat ze hem gingen ophalen klopt dit??
     
  7. citroenice

    citroenice Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote zooi, kwam vanmiddag uit school had even snel CoD MW 2 gehaald en ik was net voorbij de tutorial toen mijn xbox vast liep... telkens opnieuw aanzetten... telkens weer liep die vast na een paar seconden tot dat ik "3 lights of red" kreeg... nu moet 1-2 weken wachten totdat ik weer kan verder spelen.:mad:
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    WTF; Wat zijn er veel mensen opeens die problemen met hun Xbox hebben!
    Ik heb een kapotte videokaart, maar gelukkig kan ik een xbox van een vriend lenen!
     
  9. GlennElite

    GlennElite SonicMan

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo,

    Als het goed is wordt mijn Xbox vandaag of morgen weer bij mij thuis bezorgd. Dan is hij exact een weekje weggeweest, super snel zeg \o/.
     
  10. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me aan in de rij. Mijn Elite van 1,5 jaar oud is afgelopen zaterdag overleden. Ik ben benieuwd of de Jasper chipset er nu in wordt gezet. Iemand daar ervaring mee?
     
  11. GlennElite

    GlennElite SonicMan

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem als het goed is morgen terug, heb ook een elite. Dan laat ik het wel weten :).
     
  12. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    MIjn xbox elite krijgt ook kuren. Hij leest de games/dvds niet elke keer meer. Ik heb gisteren 10 keer moeten proberen voordat hij het eindelijk deed. En dit is met elke game/dvd. Wat denken jullie is dit een voorteken van iets ergers?
     
  13. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ik het niet ga krijgen met mijn 250GB elite als ik COD MW2 ga halen.
    Nouja, ik heb toch nog een backup console :)
     
  14. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    pffff en nog een dag langer wachten...

    vind het een beetje slechte service van MS en UPS...

    gister is mijn x-box volgens MS al verzonden, maar na een telefoontje met UPS blijkt dat hij vandaag pas opgehaald is (of zelfs misschien nog moet worden|:- )

    had hem dus eigenlijk vandaag al wel verwacht, maar dat word morgen of misschien zelf overmorgen wist de beste damen van UPS me te vertellen =(

    en laat het nou net zo zijn dat me vriendin heel de week thuis is behalve vrijdagmiddag... nou hopen dan maar dat hij morgen netjes afgeleverd word... O-)

    Groetjes,
    Peter
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, zelfde ook al es gehad met 1 van mn 3 xboxen. Alleen hij ging pas echt na 3 jaar kapot, 1 maand buiten de garantie periode..

    Ik geloof niet meer in xboxen die heel blijven. Ze gaan allemaal kapot, alleen bij de ene wat sneller dan de andere omdat ie meer speelt. Heb nu 3 xboxen staan, waarvan 2 al 2 keer kapot zijn gegaan. Laat ze ook niet meer repareren omdat ze geen garantie meer hebben en ze toch kapot blijven gaan en nu mag ik mn nieuwe elite van 4 maanden opsturen omdat hij ODST niet leest. Ook weer zo'n vaag probleem bij bepaalde xboxen, naja eerst maar es even een code op het bungie forum aanvragen anders geloven ze me niet eens bij de microsoft support :mad:
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vandaag m'n xbox teruggekregen. Een gloednieuwe, veel stiller enzo.
    En ook nog eens een maand extra Xbox Live Gold erbij, dus helemaal goed:)
     
  17. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Na bijna 4 jaar zonder problemen spelen, heb ik gister de wel bekende 3 rode lampjes gehad :mad:
    Ach een mooi excuus om een nieuwe te kopen, zwart staat veel beter bij de rest van me spullen :cool:.
     
  18. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Sjesus wat een vaagheid, gister kreeg mijn Xdoos een RROD, maar daarna opnieuw opgestart, deedie het weer, liep vast, deed ie het weer, liep ie vast, grijze blokjes op het scherm, daarna deed hij het weer en liep hij niet vast tot een half uur, daarna zelf uitgezet.
    Vandaag weer aangezet, na een kwartier liep hij vast en allemaal wit/grijze balken op het scherm. Daarna weer aangezet met een andere game erin toen liep hij niet vast, tot 10 minuten want toen moest ik eten...

    Toen hij vast liep zat er telkens CoD 4 in...

    Opsturen of niet? |:-
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou het wel doen ja. Dikke kans dat hij op een gegeven moment een blijvende RRoD krijgt.
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Kweetniet hoe het gaat bij MS, maar zetten ze hem daar niet aan en zeggen ze van: Hey, dat is geen RRoD?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina