Neeeee he!
Ik was Call of Juarez aan het spelen net, en zomaar uit het niets zijn de ingame graphics volledig fucked up. De ondertiteling en mission objective text zoals je kunt zien zijn gewoon prima, maar de rest van de ingame graphics zijn volledig naar de haaien.
Main menu's,intros,pause screens van games zijn allemaal prima, maar de ingame graphics totaal niet. Ik probeerde net Red Faction: Guerilla , en je ziet de map onderaan het scherm gewoon en daar is niks mis mee, echter zijn alle andere graphics volledig naar de haaien. Het is lijkt mij de graphics chip van de 360 dan.....al is het idioot dat intros,main menus, XBL marketplace er allemaal prima uitzien.
Maar nu ik de console een halfuurtje heb uitgezet en weer aan, en GTA getest heb....werkt het gewoon wel weer. Maar ja, voor hoelang? En net deed ik Juarez er weer in en ja hoor...het is gelijk raak. WTF!!!! Maar MW2 nu ook en Left 4 dead 2 demo ook...dus zegt mij wel genoeg.
De hele nacht dingen geprobeerd....heb de 360 via VGA aangesloten , geen graphics problemen. Toen met HDMI, en na een tijdje ging dat weer mis. Kortom...dit probleem lijkt nog in zijn early stages te zitten en na een tijdje zal ik de RROD of een bepaalde E74 error krijgen.
Klik om te vergroten...