1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn Xbox dus opgestuurd, en kan ik hem nog preciezer traceren dan bij UPS, terwijl je niet geregistreerd bent?
    Thx alvast :)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Net m'n 4de rrod gekregen. Weet iemand of ik nog garantie hebt?(heb hem al sinds de release, dus denk het niet :+ ) en hoeveel gaat het repareren kosten?

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Microsoft zal het wel weten ;)

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je 'm laat repareren krijg je weer een jaar RROD garantie. Repareren kost volgens mij om en nabij de €90.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    @ AVHAHA:
    Hou even in je achterhoofd dat je voor 158 euro een Xbox 360 Arcade met Superstar Tennis hebt. Niet de beste game maar je hebt dan wel een nieuwe console met volledige garantie voor een niet al te hoog bedrag.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Flink tijdje weer gespeeld net op de 360, en met de HDMI kabel in de input van de tv waar ie altijd inzit, geen problemen. Zoals ik al eerder zei, dit is de E74 error in zijn early stages. Het zal nog wel even duren denk ik. Tot die tijd speel ik gewoon door.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zal wel ff bellen naar MS voor de garantie/kosten.

@Winterbase:
    Als het te duur is haal ik gewoon een elite, dan heb ik tenminste weer garantie en een xbox die niet klinkt als een opstijgende 747.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb ik een maand geleden ook gedaan, zeker geen spijt van gehad :)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik bedoel je? Ik heb de Xbox 360 sinds vorig jaar mei, dus ik moet lijkt mij absoluut garantie hebben toch?

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oww sorry, had jouw post over het hoofd gezien. Het was naar Lenny en Maarten bedoeld. :)

11. Dennisunified

Dennisunified Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus dat meen je niet XD Bij dixons is die 180! Goed om te weten dat die bij Bartsmith stuk goedkoper is!

12. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat er bij de beschrijving:

Let op: doos kan licht beschadigd zijn!

Allemaal leuk en aardig, maar ik zou er persoonlijk zeker van willen zijn of ik een Jasper heb of een oudere versie...

13. Dennisunified

Dennisunified Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh vaag.. Naja als die in 2009 is gemaakt heb je zowiezo een Jasper.
    Alle consoles die na 23-10-2008 zijn gemaakt zouden een Jasper moeten zijn.

Je merkt dat wel heel erg inderdaad kwa geluid. Heb zelf meestal me Logitech Z5500 zetje redelijk hard aanstaan dus ik stoor me er niet zo aan. Alleen als ik 's avonds game en ik het geluid zachtjes heb aanstaan game maakt die van mij redelijk herrie.. Terwijl ik wel een Jasper heb. Binnenkort ff het fannetje wisselen denk ik.

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoezo? Een elite heeft precies dezelfde hardware als een arcade hoor ;)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De hele dag is het goed gegaan, geen enkele keer gedoe met de graphics. Maar toen ik in de avond MW2 online ging spelen was het al vrij gauw raak. Wat me opvalt is hoe de gun+hand er gewoon prima uitziet, daar zie je die gekke blokjes niet...maar op de omgeving wel en als ik naar de lucht kijk in de game dan bewegen die blokjes zich zeg maar mee.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat komt denk ik doordat je gun stilstaat (net als je hud).

Maarja gevalletje MS bellen maar weer he;).

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik denk het nog niet. Want de kans is dus groot als nu mijn 360 weer zou aanzetten of morgen. Dat het gewoon goed is weer, dus stel MS krijgt de 360 binnen en ze checken hem eerst. En ze zien er niks mis mee....sturen ze hem wellicht terug naar mij, en misschien zelfs wel met verzendkosten nog.

Ik kan beter eerst wachten tot ik de rode lichtjes krijg en dan de 360 opstuur.

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, volgens UPS heb ik vandaag mijn Xbox terug. :)
    Helaas is er niemand thuis tot half 1 vanmiddag, dus ik hang wel een briefje op met dat ie het bij de buren kan afleveren. Nice! \o/

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Doen ze vast niet. Is toch net als met RRoD's, dan krijg je 'm weer wel, laat je 'm 2 dagen stilstaan, en dan werkt het weer een paar uurtjes, en dan heb je weer RRoD, enz.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oooh is dat zo? Hmmm, de keren dat ik RROD kreeg was gelijk voor mijn een teken om het ding op te sturen, nooit geweten dat ie na een tijdje het weer even kon doen. In dat geval zou ik dan wel even moet bellen vandaag.

Ik help de 360 een handje mee nu....

Net GTA IV aan het doen, en al vrij gauw was het raak. Toen besloten MS te bellen. Uiteraard moest ik eerst alle stappen doorlopen met die vrouw. Terwijl ik al gezegd had dat ik absoluut niet onbekend was met kapotte Xboxen, dat ik sinds launch al wel 3x een kapotte xbox heb gehad. En toch moest ze al die dingen vragen over of ik andere games getest heb, of ik de display settings doorgelopen heb, bla bla bla.

Kortom, hun sturen hem op voor reparatie en ik krijg dus geen nieuwe zegt ze. Toen ik zei dat een vriend mij exact hetzelfde probleem had en na 3x dagen een nieuwe Xbox 360 had, zei ze dat het geen nieuwe is maar gewoon gerepareerd. Sure...binnen 3 dagen die reparatie? Betwijfel dat zeer. Hoe dan ook...dit ging maximaal 15 dagen duren.

Heb echter zwaar geluk, want mijn vader heeft ook een 360, alleen zit er geen HDMI op. Maar daar is mee te leven. Dus die haal ik vanavond op en kan die lenen.

Laatst bewerkt: 20 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina