1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    zie je, het komt heus wel goed :)
     
  2. Rubenus

    Rubenus Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn twee week oude xbox maakt krassen, weet iemand of ik deze onder garantie naar microsoft op kan sturen?
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan
     
  5. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai, das vervelend als je xbox nu kapot gaat. 11 december was de laatste dag dat ze hem nog maakten voor de kerst. Nu zul je tot na de kerst moeten wachten. Dat zou echt balen zijn.
    Hopen dat dit bij mij niet gebeurt.
     
  6. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Wrijf het er maar ff lekker in, echt kut:mad:
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zolang zou ik niet zonder xbox kunnen hoor!
     
  8. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    he, even een vraagje

    Hoe denken jullie over de intercooler ts? ik gebruik hem nu zelf een jaar en nog geen problemen met mijn xbox gehad.
    iemand toevallig die al wel een rrod /e74 of andere error kreeg ook al gebruikte hij/zij de intercooler?

    Ben gewoon benieuwd of het spul echt werkt
     
  9. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken genoeg personen die hem hebben gebruikt en alsnog een RROD of iets in die richting hebben gekregen. Het probleem is vaak wanneer de xbox uitgaat alle fans ook gelijk uitgaan. Hierdoor stijgt de hitte ff snel of daalt deze snel. Omdat alles wat warm word uitzet en alles wat koud word krimpt is dat vaak dodelijk voor het moederbord van de xbox.

    Op het moment dat het moederbord uitzet of krimpt breken(of gaan los zitten) soldeer punten. Dit leid dus naar een RROD. Voor onder het spelen is de intercooler handig ja. maar zodra alles uitgaat helpt die intercooler niet meer. Maar theoretisch gezien verklein je de kans op RROD aangezien de kans nu groter is dat die het plotseling na het uitdoen van de xbox niet meer doet door dat uitzet krimp probleem.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  10. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal

    Ik heb een vraagje. Een paar maanden geleden is mijn xbox gerepareerd en dat ging gewoon goed. Maar weet iemand hoeveel "extra" garantie je krijgt als je xbox is gerepareerd? Ik dacht namelijk dat je 1 jaar extra kreeg maar als ik kijk op xbox.com staat er:

    Verlopen van de garantie: 1/3/2010
     
  11. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het handig om te vermelden de aankoopdatum van je 360 is.

    Maar om antwoord te geven op je vraag; niet dat ik weet, ik kreeg iedergeval geen extra garantie en het zou ook een beetje lullig zijn om 2 weken voordat je garantie vervalt je Xbox op te sturen zodat je weer wat langer garantie krijgt.

    Dus ga er maar van uit dat dit niet het geval is. Al wil MS soms wel buiten de garantie je console gratis repareren. Mijn garantie was al 3 maanden verlopen maar ik kreeg wel kosteloos een reparatie van MS.
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    MFR Date : 24-07-2007
    Error code : /
    Signaal RoF : Ik heb de Rrod
    Probleem omschrijving : Mijn is xbox is stukgegaan, en volgens de MFR date heb ik dus tot 24-07-2010 garantie, maar wanneer ik mijn xbox registreer staat er dat mijn garantie verlopen is. Wat moet ik doen?
     
  13. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is op het reparatiecentrum aangekomen hoelang duurt het dan ongeveer dat hij terug is?
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt 2 jaar gewone garantie, maar op rrod zit 1 extra jaar, maar die zetten ze daar niet bij omdat de gewone garantie al is verlopen. Je hebt dus wel garantie op de rrod.
     
  15. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bellen naar MS, hun helpen je wel verder.

    Daarnaast heb je op RROD's gewoon 3 jaar garantie. Mochten ze daar moeilijk over gaan doen, dan vragen ze meestal of je de aankoopbon kan sturen.

    Lang, want MS heeft een bericht uitgeven dat consoles die na vrijdag 11 december opgestuurd worden, waarschijnlijk pas na de kerst terug zullen komen.
    Maar normaal duurt het 1 of 2 dagen.
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, maar hoe lang duurt de reparatie nu dan?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik gok rond een datum van 5-15 Januari.
     
  18. willemoke

    willemoke Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb me xbox360 terug en wat denk je...

    niet gerepareerd...
    Krijg een brief waarin staat dat ermee geknoeid is...
    snap er niks van:confused: Op internet staat uw console is gerepareerd of vervangen en ze hebben de console wel lekker beschadigd en gewoon die sticker kapot getrokken.

    http://img706.imageshack.us/i/pict0026s.jpg/

    foto van de brieg die ik meekreeg...

    Ik ga dus mooi zo ff bellen, vind dit schandalig!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er staat dus dat er mee geklooid is, denk aan ombouwen en het spelen van illegale games, dan vervalt ook je garantie.
     
  20. willemoke

    willemoke Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had hem 2e hands gekocht en zelf er ongeveer een week op gespeeld voordat hij kapot ging. Heb dus net gebeld en ze kunnen niks voor me doen, want de console is gebanned.... Heb zelf gewoon nooit geweten dat deze gebanned was, want heb neit op xbox live gespeeld..

    Voel me dus een beetje genaaid door die gozer die zei dat er niks mee was gebeurd...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina