1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoonjo

gewoonjo Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dan zou ik zelf kiezen voor een andere xbox voor dat geld. :p

3. mauritius

mauritius Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff, oudejaarsavond mn xbox 360 premium overleden:mad:
    Goed vandaag dus maar een nieuwe elite gekocht ( wel met jasper chipset )
    en net even xbox support gebelt om zo'n data migration kabel te regelen.
    Het is tegenwoordig zo dat je hiervoor 12,50 moet betalen, wat ik al erg raar vindt aangezien ik al 3 1/2 jaar trouwe klant van xbox360 ben. Weet al niet eens meer hoeveel geld deze hobby me gekost heeft ( VEEL ) Maar het meeste waar ik mee zit is eigenlijk het feit dat je dus alleen maar met een credit kaart zo'n kabel kunt kopen bij hun, er is volgens de helpdesk geen andere manier om aan die verdomde kabel te komen. Andere mensen ook al ervaring met deze gang van zaken bij de helpdesk?

Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het blijkt inderdaad zo dat dat het nieuwe beleid is dat je de kabel moet kopen, maar er blijken toch nog mensen te zijn die sindsdien gratis een kabel hebben gekregen d.m.v. xbox support te bellen.
    Misschien was/is er een beetje een 'grace period' bij die beleidsverandering dat ze niet iedereen hetzelfde vertellen. Je zou in elk geval kunnen proberen nog eens terug te bellen op een ander moment..

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    2x gebeld met de helpdesk en kreeg 2x te horen dat ik eerst € 12,50 moest betalen.

Hoor/lees ook in de verschillende forums dat je nieuwe migratie-kabel maar 1x kunt gebruiken ???

6. mauritius

mauritius Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu ook 2x gebelt en is echt nieuwe beleid van microsoft=( Er moet eerst betaalt worden. Is toch vreemd aangezien 9 v/d 10 mensen die zo'n ding aanvragen dat doen omdat ze een nieuwe xbox hebben gekocht, dus zijn allemaal trouwe klanten van microsoft:{ Vreemd beleid iniedergeval.

7. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Da's onzin, je kan maar 1x je data van je oude naar je nieuwe hdd overzetten. Veel mensen lezen niet goed en denken dat je het ding maar 1x kan gebruiken, maar ik kan me niet voorstellen dat ie na de 1e keer gewoon kapot gaat ofzo.

8. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is gister avond kapot gegaan maar ik zit al over de 3 jaar garantie heen. Kan ik nu beter een nieuwe kopen, zo'n arcade voor 130 euro, of microsoft bellen? En zit er in die van 130 euro een hdmi ingang?

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De Arcade heeft een Jasper moederbord , interne 256MB en HDMI-aansluiting.

Er is helaas wel 1 nadeel als je gebruik gaat maken van de oude HDD.
    Je krijgt steeds een melding waar je de saved data wilt opslaan , interne 256MB MU of HDD.

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Diegene moet even een transferkit aanvragen \o/

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Aanvragen , betalen zal je bedoelen ;)
    Microsoft vraagt nu € 12,50 voor de transferkit ( migratie-kabel) !!!

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Triest ja inderdaad, probeer er één via je vrienden of XBW'ers te regelen. Ik vind gewoon dat we die dingen moeten doorsturen naar elkaar. En dat ga ik zelf ook doen, nadat ik de mijne heb gebruikt. ;)

13. EnzymeX

EnzymeX Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor mij beginnen de eerste problemen te komen (Na 2 Maanden :mad:)

Mijn Fifa 10 crasht elke keer als ik klaar ben met een wedstrijd in Manager Mode (zit dus elke keer vast bij diezelfde wedstrijd). Ik speel vanaf mijn 250gb HD en CD is vrijwel onbeschadigd. Iemand enig idee? :/

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Klinkt misschien raar maar heb je er enige 99 spelers in staan?

15. EnzymeX

EnzymeX Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik gebruik Notts Country (Coca Cola 2). Ik heb er wel mijn eigen Pro in staan maar die is maar 75 ofzo.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmm raar, misschien is je Manager Save file beschadigt, en de enige optie zou dan overnieuw beginnen zijn, of een eerdere save-game laden.

17. EnzymeX

EnzymeX Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er achter gekomen dat de Xbox alleen crashed als ik met mijn Virtuele Pro een Accomplishment haal (In dit geval 15x man of the match).

Het komt er dus op neer dat ik of opnieuw moet beginnen of moet zorgen dat ik niet meer man of the match wordt? :/

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer ga je hem gebruiken O-)
    Wil van de week even bij de gameshop kijken of ze daar een migratie-kabel hebben (2e hands of lenen).

Ik gebruik nu nog steeds mijn oude 20GB HDD omdat ik niet alle data met de MU kan overzetten.

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.
    Mijn xbox dvd drive opent niet meer helemaal goed. Als ik hem rechtop heb staan gaat hij af en toen niet open, maar als ik hem dan neer leg dan gaat hij altijd goed open. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik had juist hetzelfde met m'n staande xboxen, sindsdien ligt hij plat. The problem seems to be... gravity. Na enkele maanden/jaar zakte (bij mij althans) de discdrive (of toch de lade) een beetje naar onder waardoor hij blokkeerde en soms weigert (uit veiligheid) open te gaan. Als ik hem met m'n nagel manueel wat naar boven of de zijkant hielp ging de discdrive telkens gewoon open.

Mocht het praktisch gezien mogelijk zijn zou ik hem gewoon plat laten liggen want het kan anders nog een tijdje duren maar het gaat sowieso van kwaad naar erger gaan tot je hem nietmeer open krijgt vrees ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina