1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Alles van M$ gaat in principe wel kapot 8)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Neuh, een Zune gaat ook niet kapot..
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste leden,

    Ik ben van plan mijn Xbox in een deken te wikkelen en het een tijdje aan te laten.
    Dit doe ik omdat mijn garantie volgende maadn afloopt en ik alles gerepareerd wil hebben, voordat hij net over 2 maanden kapot gaat en ik 100 euro moet dokken.

    Iemand dit al eens eerder gedaan?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    8) Laat het maar niet aan Mr. X lezen :+
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    xbox loopt weer als een zonnetje;)
    Blijft een onding hoor..maar spelen maar weer;)
     
  6. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is dat?

    Trouwens, het beeld is paarsig geworden, daarna heel onscherp en nu flikkert beeld tussen zwart en heel slecht/onscherp, dat wordt dus waarschijnlijk een nieuwe Xbox innen van Microsoft _O_
     
  7. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem zachtjes vanaf staande positie omvallen dan doet hij het niet meer :)
     
  8. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een glas water over mijn tafel omgestoten en het water is in contact gekomen met de xbox. Mijn xbox was aan de zijkant en onderkant wel een beetje nat, maar niet doorweekt ofzo. Maar...nu gaat ie niet meer aan! :mad:

    Is het niet een beetje vreemd dat een klein beetje water je xbox kapot maakt? Hij stond overigens niet aan, dus geen sprake van kortsluiting. Ik zal maar een nieuwe moeten kopen vrees ik. Duur glaasje water, waar ik geen slok van heb gehad....
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gooi eens een glas water in een PC, laptop, mobiele telefoon, televisie, monitor of elk ander elektrisch apparaat. Grote kans dat het niet meer aan wil daarna.

    Dus waarom je zo verbaast bent... 8)
    Een druppeltje in in principe genoeg, er hoeft maar contact te zijn tussen twee pinnetjes en je kan de boel weggooien..
     
  10. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Er is contact geweest tussen het water en de xbox, echter enkel met de buitenkant van de xbox. Dus ik ben wel lichtelijk verbaasd inderdaad. Blijkbaar is het minste geringste contact met water dus fataal.

    Het vervelende is dat Bioshock 2, die ik net gekocht heb, er nog inzit. Wordt nog leuk om die eruit te krijgen vrees ik.
     
  11. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, zowiezo. Ik heb1 keer pas na 3 jaar de xbox te hebben red ring of death gehad. Dus kocht ik meteen voor 30 euries een koeler bij de Saturn .
    En nu gebeurt er nooit meer iets mee.
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Kalk, Oxidatie, en precies water aan de kant waar de voeding de Xbox ontmoet. Zo gek vind ik het niet klinken hoor :+
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je de faceplate eraf haalt zit er volgens mij zo'n puntje wat je kan indrukken met een pennetje en dan gaat je dvd drive open.. Maar de precieze plek zou je even moeten googlen.
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je had hem gewoon een paar dagen moeten laten drogen, dan was ie waarschijnlijk nog gewoon heel geweest ;)
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien, ligt er maar net aan. Je hebt natuurlijk wel altijd stroom op je Xbox staan. Hij moet wel kunnen merken dat je 'm wil aanzetten met een controller.
     
  16. thijsb

    thijsb Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox heeft het vandaag begeven. Kreeg eerst een aantal rode lampjes, weet niet precies hoeveel en op welke plek en nu staat het lampje van mijn stekker op oranje en verder gebeurt er niks meer. men xbox gaat niet meer aan zelf geen rode lampjes meer. Iemand een id of het aan mijn stekker of xbox ligt of hoe ik daar achter kom?
    Heb al gebeld met MS maar dan moet ik 90 euro betalen want hij is 2,5 jaar oud. Heb het ook al geprobeerd op een ander stopcontact enzo maar werkt allemaal niet.

    Thnx
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal geeft MS zelf een garantie van 3 jaar op RRODs toch..
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is ook geen RRoD maar iets met de voeding begrijp ik uit zijn verhaal..
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik was weer wat snel blijkbaar toen ik 'rode lichtjes' las. Een vriend heeft z'n voeding bij een verhuis kwijt gespeeld, support gecontacteerd en gewoon gratis een nieuwe toegestuurd gekregen. Is wel al een jaartje of 2 geleden en sindsdien kan hun policy natuurlijk wel wat veranderingen hebben ondergaan.

    Je zou eventueel ook de voeding los kunnen kopen zoals hier, wel ook niet echt goedkoop. Je moet natuurlijk wel weten dat het probleem dan daaraan ligt, kan je niet even testen met de voeding van iemand anders of desnoods van een winkel?
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk dat je dan beter een voeding van eBay kan plukken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina