1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is een bekend probleem met FIFA :)
     
  2. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net iets geplaatst, maar zie dat het dus al in behandeling is :)

    Trouwens over dat verlenging van je garantie wat is dat nu precies.. Nog 3 /4 maanden ?

    Btw heb je je originele doos mee gegeven ? Mij is verteld dat ik dat moest doen, heb hem echter nooit terug gekregen in mijn originele doos :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Orginele doos moet je niet meegeven.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee, ze hebben je hoogstwaarschijnlijk gezegd om dat juist NIET te doen. Dan weet de beste man van UPS namelijk meteen wat er in je pakketje zit en is de kans dat hij gestolen wordt veel groter.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Over het algemeen weet de UPS kerel/dame echt wel wat ie vervoert.
    En gezien de ruime hoeveelheden Xbox'n die opgestuurt worden, herkennen ze het adres ondertussen wel. :)
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zeker, maar de doos komt ook in n magazijn te staan. Vooral op de terugweg is dit riskant omdat hij dan gemaakt is.
    Als er dan in t groot xbox 360 op staat, dan is die makkelijk te herkennen.

    Daarom wil Microsoft een gewone doos want anders zijn zij heel snel door hun dozen heen denk ik ;)
     
  7. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja die jongen ( toevallig de broer van een maat van mij ) moest hem dus ophalen. hij wist al dat het pakketje wat die op ging halen ( in dit geval bij mij dus ) na Frankfurt ging na de xbox reparatiecentrum. Hij zei tegen mij waarom ik mijn originele doos mee gaf. Naja achteraf is het ook dom geweest. Maar ik weet 100% zeker dat die vrouw van xbox me vertelde, dat ik een kopie moest maken van mijn aankoopbon & mijn xbox in de originele doos moest stoppen, wel zonder kabels etc... Maar heb hem dus niet meer terug gekregen, ik kreeg hem terug in zo een domme vouwdoos :emo: ..
     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 online geregistreerd, hoe lang duurt het voordat ik mijn labels krijg toegestuurd per email?
     
  9. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Binnen 1 dag ...;)
     
  10. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, Mijn xbox 360 is nu al in het reparatiecentrum in frankfurt maar als ik mijn status wil bekijken op de xbox site staat er Geen Uitstaande reparaties :confused:
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon niet naar kijken, klopt nooit iets van. :)
     
  12. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet ik dan wanneer de console klaar is?:eek:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie je vanzelf wel. ;)
    En je krijgt ook nog een UPS code als die terugkomt. Die is meer betrouwbaar. :)
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    In de meeste gevallen is je console met een goeie week weer thuis. :)
     
  15. Brick Top

    Brick Top Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik weet dat ik niet in het goeie topic zit. Maar ik heb een vraag, en ik zou er heeeeeeeeeel erg graag antwoord op willen hebben.

    Gister heb ik Battlefield Bad Company 2 gekocht. Ik probeer nu online te gaan, dat wil niet goed, je moet eerst een kadertje invoeren. Met daarin een wachtwoord en een e-mail adres. het e-mail adres moet overeen komen met het e-maild adres van je EA account. Ik heb niet hetzelfde wachtwoord op Xbox Live en EA, dus probeer ik het wachtwoord te wijzigen op mijn Xbox. Dit wil ook niet. Ik weet niet waar ik dat zoeken moet. Kunnen jullie hier wat mee? Als ik dat heb veranderd, gaat EA.com automatisch linken met mijn Gamertag (e-mail adres) van mijn Xbox. Dan kan het lukken. Waar moet ik nou zoeken om het wachtwoord te wijzigen van m'n ouderaccount?

    groet,

    Brick Top
     
  16. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik de 360 met dezelfde UPS code traceren als die ik in mijn email kreeg toen ik de reparatie aanvroeg?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee je krijgt een nieuwe. :)
     
  18. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch ook een email moeten krijgen wanneer de 360 was aangekomen bij het repaircenter?

    Als ik telefonisch mijn reperatiestatus opvraagt dan zegt dat geautomatiseerde stem alleen dat ik de verzendmaterialen heb ontvangen terwijl ze al lang mijn 360 ontvangen moeten hebben volgens UPS. En ik kan nergens in dat telefoonnmenu een optie vinden om verbinding te maken met een supportmedewerker
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    2 maanden geleden las mijn Xbox CD's niet meer. Toen deed ie het een dag later wel weer. Kort daarna deed ie het weer niet, en toen weer wel. En nu doet ie het weer niet, denk dat ik hem toch echt moet opsturen. Wordt mijn eerste keer, helemaal geen zin in :mad:.
     
  20. sjaak24

    sjaak24 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal,

    Ik ben redelijk nieuw hier en wil vragen of jullie mij misschien kunnen helpen. Ik kan en niet op Google en niet op dit forum of andere fora de oplossing voor mijn probleem vinden. Dit is het volgende:

    Ik heb een Xbox 360 Arcade en deze is in december 2009 terug geweest bij Microsoft voor reparatie van het bekende ring-of-death probleem (nieuwe zegel dec 2009). Sindsdien is de xbox nauwelijks tot niet gebruikt.
    Nu is het zo dat sinds 2dagen de HDMI verbinding niet meer werkt met de TV (standaard Samsung lcd hd-ready). De tv geeft aan dat er geen apparaten zijn aangesloten wanneer alleen de xbox eraan hangt. Ik krijg het idee als ik aan de achterkant van de Xbox, de HDMI kabel er in en uit haal dat er te veel speling in de output zit. Zou dit een reden kunnen zijn waarom de tv geen signaal ontvangt. Heb overigens 2 verschillende goedwerkende hdmi-kabels geprobeerd die met andere apparaten wel werken en tevens aan de hdmi inputs van de tv ligt het ook niet daar ook die met andere apparaten wel werken.

    Hebben jullie een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Of wat ik zou kunnen doen? Microsoft maar bellen en uitleggen? Of de garantie er nog op zit zou ik moeten nakijken, tenzij datum van de (nieuwe) zegel bepalend hier in is. Wanneer die hdmi output van de Xbox het probleem is, kan deze makkelijk worden vervangen? Of hoe zou ik dit kunnen oplossen?
    Ook heb ik het idee gehad om reset te doen, maar heb er nog een probleem bijgekregen en dat is dat de controller niet meer wil connecten. (Ook dit kan ik nergens anders vinden.)
    Verschillende (nieuwe) batterijen geprobeerd. Hiernaast uiteraard ook verbindingsknop op console en controller geprobeerd om ze zo met elkaar te laten connecten, console is wel op te starten via controller maar dat is ook het enige.. Lichtjes blijven daarna knipperen en console vindt hem niet..

    Ben ten einde raad... Hulp/advies is van harte welkom.
    Hoop dus niet dat hij bij deze naar de eeuwige jachtvelden is..

    Mvg Sjaak

    (als dit bericht hier niet hoort dan wil ik hem ook wel ergens anders posten)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina