1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vaste telefoon? Bel: 0800 023 3894
    Mobiele telefoon? Bel: 020 203 6606
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heel fijn: Me xbox geeft een 3 red light aan, maar ik las net op een amerikaans forum dat het 140 dollar kost om hem te laten repareren. Geldt dat ook voor hier?
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt 3 jaar garantie op een RROD. Als de xbox ouder is, dan kan je beter een nieuwe kopen voor €180 dan dat je voor €80-90 je oude beestje laat repareren.

    Als je op de site de gegevens van de xbox invult, dan zie je meteen of de reparatie gratis is of dat het wat kost en dat bedrag zie je ook staan.
    Kan je daarna nog beslissen of je het doet of niet.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  4. lstobias

    lstobias -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo jongens,lang geleden }:]. ik heb nu alleen een probleem. mijn xbox 360 is nu defect,hij wil gewoon niet meer aan. maar de voeding blijft oranje licht branden. dus ik ga ervan uit dat het in mijn xbox 360 zit. nu heb ik mijn xbox dus geregistreerd voor reparatie. alleen nu krijg ik iets van een UPS iets en ik weet dus echt niet wat dat is :emo: weet iemand wat ik nu moet doen:p. alvast bedankt
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je krijgt een label (via mail) die je op de doos moet plakken.
     
  6. lstobias

    lstobias -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb nu dat label uitgeprint en nu zeggen ze dat ik het naar ups zelf moet sturen? ik moet hem toch naar microsoft sturen?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet even contact opnemen met UPS !!
    Tel.: 0800-099-1300
     
  8. thijspronk92

    thijspronk92 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox heb ik ongeveer 1,5 jaar geleden gekocht, eerst had ik drie knipperende rode lampjes, daarvoor heb ik hem opgestuurd. Nu heb ik weer een probleem, mijn A/V kabel doet het niet, hij wil op de ene tv wel geluid afspelen, maar geen beeld. En op de andere tv doet hij niks. Dus ik denk dat het aan de A/V kabel ligt.

    Maar nu kijk ik op mijn xbox account en staat er wel dat ik een reparatie kan aanvragen, maar ik kan het niet aanklikken. Met de drie knipperende rode lampjes heb ik mijn xbox al een keer laten repareren, dus kan ik hem daardoor niet opsturen? Of ligt het eraan dat mijn garantie verlopen is? Die tweede optie kan eigenlijk niet, want je hebt toch altijd twee jaar garantie?

    Weet iemand wat ik nu kan doen?
     
  9. Munnie

    Munnie Guest

    Ik deed net even een cdtje van mw2 in mijn xbox en hij begon te kraken, er zitten nu een paar krassen op maar de cd doet nog wel. Betekend dit dat hij het vaker gaat doen? En als het dan vaker gebeurt of de cd's dan ook kapot kunnen gaan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2010
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Op de aansluitkabels zal je geen 3 jaar garantie hebben. Leen ff een andere kabel voor de xbox en kijk of dat t probleem oplost.
    Zo ja, dan koop je een nieuwe kabel. Zo niet, dan kan je contact opnemen met Microsoft.
     
  11. lstobias

    lstobias -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,ben ik weer :9. ik ging dus vandaag ups bellen maar ze waren gesloten. dus ik verder kijken op internet voor meer info. blijkt het dat ik het elektronisch retourlabel moet plakken op de doos in een sandwich bag samen met mijn adres en het bewijs van het retourlabel. en waar moet ik dan een sandwich bag kopen. en weet iemand waar ik noppenfolie kan kopen (bubble wrap),of hoe het dan ook mag heten :emo:. naja....kan iemand mij mischien in een paar stappen vertellen hoe ik alles moet regelen,ik ben het spoor bijster......

    alvast bedankt

    sorry voor het niet snappen van de meest simpele dingen :emo:
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet een doos gebruiken waar de xbox inpast, maar dit mag niet de originele xbox-doos zijn. Dit om diefstal te voorkomen, omdat iedereen dan kan zien wat er in de doos zit.

    Gewoon opvullen met krantenproppen, dat is voldoende. Alleen de xbox meezenden en verder helemaal niets, dus geen HDD/kabels/controllers.

    UPS bellen voor een afspraak zodat ze de doos bij jouw kunnen afhalen. Als je zegt dat het om een xbox gaat, weten ze al genoeg ;)
    De labels plak je op de doos, want daarop staat zowel het adres waar het heen moet (Duitsland) en jouw adres voor de retourzending.
    Ik meen dat je 1 label zelf houdt, maar dat staat erop.

    Via internet kan je je xbox nog tracken, maar helemaal betrouwbaar is dit niet. Meestal is die in 8 dagen weer terug.
     
  13. Munnie

    Munnie Guest

    Antwoord?

    Want hij deed 't laatst ook alweer. Er is nu een stukje uit de cd maar hij doet t nog wel :emo: [Sorry voor dubbelpost]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2010
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    1: Misschien
    2: Ja

    Er is nog altijd de [​IMG] knop om je post aan te passen. :)
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Als je nu enkele krassen ziet op je spel (niet de ring vlakbij het midden die erop hoort te zitten), dan is dat niet goed en is t een kwestie van tijd dat t erger wordt.

    Wees er zeker van dat dit niet door eigen toedoen gebeurt. Je weet zeker dat je de xbox tijdens t spelen niet heb opgepakt, verschoven of dat er iemand langs heeft gelopen op de houten vloer.

    Ik zou je spel onmiddelijk installeren op de harde schijf en daarvanaf spelen, zodat er geen verdere beschadiging kan ontstaan.
    Daarna zou ik Microsoft bellen en t uitleggen, zodat de xbox gemaakt kan worden.
     
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Oh, dus het val wel mee. Want er zitten alleen krassen vlakbij het midden, maar de xbox heeft nu al 2 keer dat rare geluid gemaakt als ik cod erin stop.
    Maar daar kan de xbox geen beschadiding aan overhouden en de cd doet het er ook wel om?
    Want er is wel een héél klein stukje uit de cd geknapt. Maar hij doet 't verder nog wel ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2010
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk daar wel heel goed mee uit !

    Een onstabiele cd/dvd veroorzaakt veel schade als deze door de zeer snelle draaien uit elkaar springt.
     
  18. Munnie

    Munnie Guest

    Ja zal ik doen, gelukkig speel ik cod bijna nooit meer.
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ???? Het valt wel mee?

    Ik schrijf dus:


    Als je nu enkele krassen ziet op je spel (niet de ring vlakbij het midden die erop hoort te zitten), dan is dat niet goed en is t een kwestie van tijd dat t erger wordt.

    Wees er zeker van dat dit niet door eigen toedoen gebeurt. Je weet zeker dat je de xbox tijdens t spelen niet heb opgepakt, verschoven of dat er iemand langs heeft gelopen op de houten vloer.

    Ik zou je spel onmiddelijk installeren op de harde schijf en daarvanaf spelen, zodat er geen verdere beschadiging kan ontstaan.
    Daarna zou ik Microsoft bellen en t uitleggen, zodat de xbox gemaakt kan worden.


    Lijkt me toch duidelijke taal? Ik schrijf nergens dat het wel mee valt en je gerust door kunt spelen zonder verdere aktie te ondernemen ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  20. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    E74 foutcode

    1e paasdag Xbox 360 aangezet met daarin Just Cause 2. Start het spel en zie allemaal witte streepjes in beeld...das niet goed.

    Uitgezet en weer aan, helaas. melding E74. Nog wel alle truukjes geprobeerd die er in de startpost worden gegeven.

    Net online aangemeld voor reparatie, dus we wachten geduldig af.

    Ik had nog me release xbox 360 liggen die een RROD had, maar al buiten garantie viel(en ik wilde stiekem ook wel die mooie zwarte Elite :p

    Ik heb toen nog wel de handdoek truuk gedaan, en die werkte. Echter daarna is die doos de kast in gegaan.

    Net eruit gehaald, alles aangesloten......yes! hij opgestart. En ik zie daar in beeld de oude tabbladen.

    Nu maar eens voorzichtig kijken wat er verder gaat gebeuren als ik inlog zo.

    Nevermind, die RROD liet niet lang op zich wachten. Wilde net uitzoeken waarom die niet online ging, zet hem uit en weer aan RROD.

    Naja was wel leuk om die oude tabbladen weer eens te zien:9
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina