1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox is ook aan de beurt. Hij leest geen cd's meer. Als ik er een spel in stop, gaat ie een tijdje de disc lezen, en daarna verschijnt weer de optie 'Open Tray'. Kan er nu dus helemaal niks mee. Iemand een idee of dit te verhelpen is?
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bellen met MS .
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Al gedaan :+ Hij wordt zo opgehaald door UPS. Helaas ff kwijt. Maar gelukkig nog binnen de garantie.
     
  4. Munnie

    Munnie Guest

    Ik bedoel dus, dat er geen krassen zitten op de cd zelf, maar alleen bij de kleine ring in het midden die erop hoort te zitten. Of ik begrijp jou niet goed of jij mij niet... Maar wat jij zegt over dat installeren van cod op mijn harde schijf, hoe doe je dat?:emo:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2010
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bij de tab "My Xbox" waar je zeg maar het spel kunt opstarten heb je ook de keuze '(Y) Install to Harddisk', zo dus :). Dus gewoon waar je de afbeelding van de game ziet :)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  6. Munnie

    Munnie Guest

    Oke bedankt ;) Maar gaat dit niet veel ruimte kosten op mijn harde schijf? Heb er nog maar 13.4 gb op staan...
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meeste neemt zo'n 5>7 GB in denk ik, het geeft iig meer rust en je DVD blijft zeker krasvrij :+. Er moet nog wel ergens een topic van DulleNL rondspoken waar de geinstalleerde grootte van games instaat.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat kost je wel ruimte, maar de xbox wordt daar heel stil van! De meeste herrie komt van de ronddraaiende dvd-rom.
    Het verschil is fors.

    Gewoon 1-2 spellen die je t vaakst speel op de hdd zetten. Later kan je er weer eentje afhalen en n nieuw spel erop zetten.
     
  9. Munnie

    Munnie Guest

    Oke, bedankt. Ik heb hem net even geïnstalleerd maar je hebt toch een mw2 cd nodig. Wat als die nou kapot gaat? Dan moet je alsnog een nieuwe cd kopen van mw2 maar dan heb je alle informatie over je account nog wel? Hoe zit dat nou precies? :+
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt zeker de dvd nodig om illegale praktijken tegen te gaan.
    De dvd blijft echter niet draaien en dus heb je nauwelijks kans op schade.

    Wanneer de dvd onherstelbaar beschadigt, heb je n probleem. Dan moet je n andere (2de hands?) kopen of Microsoft bellen.
    Die zullen de xbox repareren maar n nieuw spel zul je niet snel krijgen.

    Info van je account: de savegames staan op je HDD en dus maakt het niet uit als je een andere MW2 dvd-rom koopt/erin doet.
    Je scores online op xbox live worden online bijgehouden en staan veilig.

    NB: wanneer mijn Need for Speed Shift dvd-rom in tweeën is gebroken omdat ik erop ben gaan zitten en ik een nieuwe Shift erin doe, gaat het spel gewoon verder vanaf de save.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  11. Munnie

    Munnie Guest

    Oke nu snap ik 'm :9
     
  12. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de fix geprobeerd met het vast schroeven van de heatsinks.

    Leuk projectje om die xbox eens helemaal uit elkaar te schroeven, en dan te zien dat er bar weinig in zit.

    In het filmpje wat ik gebruikte zette ze de xbox eerst aan zonder de fans, en laten hem dan overhitten totdat de 1e en de 4e led rood knipperen. Dan weer uitzetten en af laten koelen.
    Dan de schroeven strakker aandraaien en hij zou het weer moeten doen.

    Ben alleen bang dat de handdoek fix die ik vorig jaar had geprobeerd al teveel schade heeft veroorzaakt.

    Na 20 seconden beginnen die 2 leds al te knipperen dat hij overhit is. Terwijl je nog geeneens enige temperatuur oploop hebt.

    Naja, weet nu wel hoe de xbox uitelkaar moet.

    Gelukkig staat de andere xbox klaar om opgehaald te worden.
     
  13. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een E73 error! (1 rood lampje)
    maar hoe los ik dit op!?
    Ik heb microsoft al gebeld en ze zeggen dat mijn garantie in Januari 2010 is verlopen en er zit ook geen garantie sticker meer op (heb hem op marktplaats gekocht)
    weet je een manier om het zelf te doen?
    ik ga niet die ene truck doen dat je xbox 360 eververhit raakt
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    E73 heeft niets te maken met een te warm geworden Xbox360.

    De Xbox360 heeft een probleem ontdekte tussen verschillende hardware onderdelen de moederbord van de Xbox360.
    Dit probleem kan alleen verholpen worden door het vervangen van het moederbord !
     
  15. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik de xbox openmaak kan ik dan zien wat eraan de hand is?
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoogstwaarschijnlijk niet.
     
  17. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik de xbox opteel ofzo of er mee loop dan maakt hij wel een rammelent geluitje, is dat bij jullie ook?
    want misschien kan ik zien wat er los zit
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ahum..

    Op zich is zo een geluid natuurlijk nooit goed, het zou me onlogisch lijken dat er een 'rammelend' hardware onderdeel inzit. Maar als je garantie toch al verlopen is kan je natuurlijk wel proberen.
     
  19. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh ,sorry:9

    als ik de xbox aanzet zonder dat de TV aanstaat dan doet ie niks (hij gaat alleen aan) maar als ik de TV aanzet dan begint dat rooie lampje te knipperen.
    ligt het misschien daar aann?

    en nog een vraagje:
    als de garantie stikker nog op de xbox 360 zit maar de bon heb ik niet meer. (hij is 5 maanden oud) zit er dan nog gewoon garantie bij microsoft op? zodat ik hij op kan sturen en ze hem kunnen maken?
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    E73 is geen mechanische probleem , maar een probleem tussen de verschillende componenten die op het moederbord zitten.

    Een rammelend geluid is toch een teken dat er met de Xbox360 is gerommeld.

    Vraag dan eerst naar de serienummer van de Xbox360.
    Op de site van Xbox.com kan je namelijk de garantie-periode controleren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina