1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha en waar heb jij hem gehaald dan, die van mij had ook opeens vandaag even mooie rode lichtjes, uit gedaan en toen weer aan en het doet het weer. Wel lekker civilisation gespeeld, RDR lukt niet met dat vast lopen, wel zonde :mad: sowieso even kijken hoeveel ze kosten en ik het er wel voor over heb anders alle spellen maar verkopen denk.
     
  2. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox doet echt heel vaag loopt like om de paar min soms vast ook bij opstarten af en toe doet i het gewoon normaal en andere dag rrod en vastlopers echt hinderlijk, wat zou hier het probleem van kunnen zijn ? heb hem al uitgestoft :'-(
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Welke lichtjes lichten op bij de RROD? Hij is toch niet te warm, er is genoeg ventilatie rondom mogelijk?

    Waarschijnlijk is hij gewoon aan het eind van z'n leven en ga je stilaan naar een andere moeten uitkijken of hem opsturen voor garantie.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou bellen met MS voor reparatie, als je nog garantie hebt.
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij de Mediamarkt in Arnhem. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat er nu nog winkels zijn die een oude versie hebben liggen. Verder kan je ook kijken naar welke spellen er bij zitten. Bij mij zaten Pure en Lego Batman erbij, dus alles na die bundel zal ook een jasper zijn.
     
  6. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb in december een Elite gekocht bij de eplaza. Zit ook een Jasper in, heb het even gechecked :thumbs:.
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    FFFUUUU RROD
    op mn bon staat 31/05/2007 8)
     
  8. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    lucky?
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dan heb je toch nog garantie op een RROD, is 3 jaar. Trouwens normaal gezien doen ze helemaal niet moeilijk als het maar juist over de datum is.
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha idd wel lucky denk, 5 dagen voor de 3 jaartermijn *)
    wordt de 4e keer naar Duitsland :b: (al kreeg ik hem de eerste keer net zo kapot terug als ik hem opstuurde 8) )
     
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, luukiee :+
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En hoe zie je dat er een Jasper in zit dan?

    De mijne is inmiddels opgehaald. _0/
    Gisteravond gebeld, en vanmorgen al opgehaald!:thumbs:
    Dat gaat lekker snel! Nu hopen dat ze in Frankfurt ook snel zijn....
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Onder andere aan het wattage wat achterop je xbox en/of de voeding staat. Bij een Jasper chipset is dit meestal 150 watt, hoewel er ook Jaspers geleverd zijn met een 175 watt voeding. Een falcon zal 175 hebben, en de 1e generatie, ook wel xenon, heeft 200.
     
  14. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is misschien een manier om het te zien maar waar je naar moet kijken zijn de cijfers onder het woordje IN van Made in China. Staat er 12.1 dan is het een Jasper alles anders is de Falcon of de nog oudere rommel.
     
  15. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks for the reply's etc

    hijs inderdaad kapot 3 rode lampjes D: heb alleen geen garantie meer dus moet gaan dokken, is het aan te raden om gewoon een hele nieuwe te kopen of te laten fixen kost geloof iets van 90 euro hoorde ik ?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nieuwe kopen. Een Arcade is niet duur meer tegenwoordig, kan je al voor €140 krijgen. Elite's (met 4 of 5 games) zijn er voor ongeveer €199.
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Apparaat ontvangen door het servicecentrum - We hebben je console ontvangen.

    Turbo UPS :cool:
     
  18. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag contact gehad en ging eigenlijk erg soepel en vriendelijk. Mijn garantie was net verlopen, maar uiteindelijk hebben ze over hun hart gestreken.
    Hij wordt opgehaald en gerepareerd. Ik heb niet hoeven dreigen of iets anders. Ging soepel.

    ZIe je met dat nieuwe Jasper-bord dan geen RRODs??
     
  19. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    De kans is wel aanwezig alleen kleiner dan bij de release uitvoeringen!
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij verwar je de Jasper met de Falcon. De Falcon had nog steeds regelmatig RROD problemen, de Jasper gaat in principe niet meer kapot omdat de CPU en GPU beide minder warmte produceren dan in de oude modellen. Dit komt door de manier waarop de chips gemaakt zijn, ik geloof dat ze op 65NM gebakken zijn ipv 90nm. In de falcon was alleen de CPU op 65 gebakken en de GPU nog steeds 90. Oftewel, met het Jasper moederbord zijn de problemen zo goed als geëlimineerd.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina