1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor een defecte Xbox360 krijg je de zelfde Xbox360 serie voor terug.
    Met andere woorden een defecte Falcon wordt vervangen door een nieuwe Falcon.
    Microsoft heeft nog genoeg onderdelen voor deze Xbox360 op voorraad.
     
  2. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    He mede leden,

    donderdag mn xbox kapot gegaan waarschijnlijk. Dit is wat er gebeurde:

    ik wou in een GTA party met paar maten maar kon er 3x niet inkomen, toen een ranked match begonnen (dat lukte wel) en toen begon xbox opeens te flippen. blauw/groene achtergrond kreeg ik en schrok me de wezenloos. Xbox uitgezet en opnieuw aan: geen beeld alleen geluid. kabels opnieuw erin gedaan enz maar geen effect.

    Ik denk dat mijn grafische kaart naar de klote is, wat kan ik hier aan doen en hoe en door wie zou ik dit probleem kunnen laten repareren? waarschijnlijk zullen de kosten hiervoor bijna even hoog zijn als een nieuwe eltite met 5 spellen?

    alvast bedankt,
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat dacht je van Microsoft ;)
    Een Xbox360 laten reparern buiten de garantie kost ongeveer 100 Euro.
    Je krijgt dam 1 jaar extra garantie erbij.
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb zoveel gezeik de laatste maanden met mn Xbox 360. Ik heb hem ooit tweedehands gekocht. de eerste 2-3 jaar ofzo heeft ie t prima gedaan, maar na een tijdje kreeg ik de red ring of death (3 rode ringen). Vaak de towel trick gedaan, maar dat werkte steeds korter en uiteindelijk met een vriend de Xbox meerdere keren uit elkaar gehaald (hij is al jaren oud) en van alles geprobeerd, betere clamp, beter cooler van een andere xbox, nieuwe coolpasta, alles schoonmaken, penny trick, hij heeft het ff weer gedaan, maar meestal kwam er toch weer een RROD.

    Nu, na een tijdje gamen is het weer begonnen. Ik had de Xbox een uurtje aanstaan zonder te gebruiken, ik wil verder gaan met gamen, doe 1 handeling ingame, de xbox deed t op dat moment nog, maar dan loopt ie vast. De vieze disc error, die ik bij deze game nog niet gehad had, maar bij andere games des te vaker. dan op het dashboard loopt ie vast, meerdere keren uit en aan, maar steeds meteen vastloper, na 3x ook met rode blokjes, wat eerst altijd vlak voor RROD gebeurde. Maar nu geen RROD, De Xbox gaat aan, maar mn tv-scherm blijft blauw en de ring wordt niet geel of rood.

    Tijdje gewacht, nog een paar keer aan en uit, eerst weer een vastloper, daarna ineens een meertalig scherm, 1 rode ring en foutcode E79. Stekkers eruit en erin, zonder HDD opgestart, allemaal geen oplossing, nog een paar keer aan en uit, weer dat scherm. Dan nog een keer uit en aan en dan blijft het scherm ineens weer blauw, geen gele of rode ring, maar na enkele minuten toch weer drie rode ringen.

    Kan ik de Xbox maar beter wegdoen en sparen voor een nieuwe of is er nog een oplossing mogelijk?
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan hem net zo goed bij het grofvuil gooien. Doordat je elke keer die towel trick hebt gedaan heb je het alleen maar erger gemaakt ;)
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nog geen 10x gedaan, maar d8 al dat er niks meer aan te doen zou zijn...

    Kan ik mn HDD op de Arcade zetten en gebruiken zodat ik mn account,savegames, downloads etc kan overzetten naar de nieuwe Xbox?
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jap, alles van je oude Xbox kun je meenemen naar je nieuwe. Met license transfer kun je alle licensie van je arcade games en DLC overzetten naar je nieuwe Xbox zodat je die ook offline kunt gebruiken
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    10x :emo:
    Lijkt met niet echt jofel voor de levensduur van een Xbox360 als je hem elke keer expres gaat oververhitten met de towel trick. Dan heb je kans dat ie het na een paar jaar helemaal niet meer doet (hey dat nou ook toevallig 8)).
     
  9. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een paar dagen een xbox elite.. (aanbieding intertoys 199,-).

    Gister even 6 uur achter elkaar gebioshock't, toen zomaar het scherm bevroor.

    Iets om me nu al zorgen over te maken? of niets aan de hand........?

    verder nog helemaal geen problemen gehad.
     
  10. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets om je zorgen over te maken.

    De kabels zitten er wel gewoon goed in?
     
  11. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kabels zitten er wel goed in.. Als dat niet zo zou zijn zou het beeld wel helemaal wegvallen lijkt me
     
  12. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is het toch wel zorgwekkend en heeft het met de videokaart te maken.

    Ik zou even afwachten wat de Xbox360 voor de rest van de week doet.
    Als hij vaker bevriest zou ik hem gewoon terugbrengen naar Intertoys en een andere vragen.
     
  13. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke :) Alleen beetje kut als het niet weer gebeurt binnen een week, want dan weet ik nog niet veel. En als hij vaker vastloopt, weet jij dan ook of ze de xbox weer innemen en meteen een nieuwe meegeven? Of gaan ze 'm opsturen, en moet ik dan een paar week wachten?
     
  14. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er problemen mee zijn zou ik er eerst mee naar Intertoys teruggaan en een nieuwe vragen. Zij zijn immers de verkopers.

    Als ze dat niet doen zou ik het probleem bij Microsoft neerleggen.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Retour naar Intertoys.
    Je hebt gewoon recht op een fatsoenlijk werkend apparaat. :)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Afwachten?
    Gewoon morgen of vandaag teruggaan, dit hoort niet.
     
  17. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar wat moet ik zeggen?

    "ja mijn xbox is een keer vastgelopen, ik wil graag een nieuwe."

    Dan zeggen ze ook: Ja dat kan een keer gebeuren..

    Anders ga ik gewoon vandaag ff terug namelijk :)
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Melden dat je Xbox vastloopt, en niet naar behoren functioneert.
    Dan moet het helemaal goedkomen.
     
  19. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke even opgebeld. Ga er zo langs. Vrouw die zei dat ze er geen verstand van had, had het over opsturen.... maar ik wil gewoon nieuwe van de winkel

    Mag je dat eisen?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tuurlijk.
    Je betaalt toch geen €199,- om het apparaat eerst 3 weken kwijt te zijn?
    Nieuwe eisen, en anders geld terug.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina