1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt. Ben benieuwd hoe soepel ze zijn.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  3. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw. Stel dat ze 'm innemen. Dan staan mijn accountgegevens etc gewoon nog op de xbox. Dan moeten die gegevens er wel af lijkt me. Maar als ze 'm niet innemen, dan wil ik ze bewaren. What to do :p
     
  4. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Account blijft gewoon bestaan, die kun je recoveren.

    Maar je savegames zijn weg als je een andere krijgt.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zoals pgrferrari al zegt, je account blijft gewoon bestaan.
    Er vanuit gaande dat je de console met Xbox Live verbonden had.

    Zo niet, dan zul je overnieuw moeten beginnen. (Met je gamertag/score.)
    Savegames ben je iig kwijt als je de console inruilt.
     
  6. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt mensen!

    Maar stel nou, dat ze echt geen nieuwe xbox willen meegeven, en dat ze 'm toch gaan opsturen. Dan kan ik dat toch net zo goed zelf doen? Dat lijkt me makkelijker en sneller..
     
  7. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff. Zojuist met een vent van de Intertoys gebeld, en die vertelt mij het volgende

    Gesprek:

    ik: "Mijn xbox loopt vast tijdens spelen van spellen. ik wil graag een nieuwe"

    hij: "Ja er is een bepaalde wet voor microsoft, dat alles via microsoft moet, dus je moet of microsoft bellen, of wij bellen ze voor je. maar alles moet via microsoft, dat is wettelijk verplicht, daar zitten wij ook aan vast."

    ik: "Ja, maar jullie verkopen het, dus het moet toch mogelijk zijn dat ik de xbox bij jullie inlever, en een nieuwe mee naar huis neem."

    ineens zegt hij, terwijl net alles nog verplicht via microsoft moest: "Ja dat is mogelijk, maar wij hebben sowieso de komende 3 week geen xbox'en meer op voorraad, en je moet de xbox binnen een week na aanschaf dan bij ons inleveren, maar dan krijg je wel een nieuwe xbox, zodra ze er dus weer zijn. Dus het is voor jou sneller het via microsoft te doen."

    ik (geen zin om xbox 3 week te moeten missen): "ja dat is dan wel gunstiger, maar belachelijk."

    doei

    Jezus man, wat een service. Ik moet nu dus binnen 2 dagen beslissen of ik bij hun of bij microsoft ga aankloppen
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  8. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou toch 3 weken wachten voor een nieuwe, aangezien je niet met een Xbox360 wil zitten die je elke keer misschien terug zou moeten sturen.
    En in totaal langer kwijt bent aan reparatie etc. dan 3 weken wachten op een nieuwe.
     
  9. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Die gast van de intertoys zei dat als je m naar microsoft opstuurt, dat je een nieuwe ervoor terugkrijgt. En dat dat niet zo lang zou duren. En in dat geval, als ik kies om hem naar microsoft op te sturen, kan ik het ook nog even een tijdje aankijken, dat is het voordeel. Nja, ik heb nog tot donderdag om te beslissen, mocht ik nog een paar keer problemen hebben, dan gaat ie sowieso terug naar de winkel
     
  10. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft geeft je niet zomaar een nieuwe.
    Ze reparen het meestal.

    Dacht als ze de Xbox360 meerdere keren gerepareerd hebben je pas een vervangende krijgt. (dus dat hoeft geen nieuwe te zijn)
     
  11. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Dilemma. Had zin om komende 2 week te xboxen.

    Maar even naar de kern van het verhaal: Is die ene vastloper na 6 uur bioshock echt zo'n uitzondering? Vriend van me heeft heel af en toe ook wel es een vastloper gehad..
     
  12. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, als jij het voor lief neemt dat jou 1 week oude Xbox360 al vastlopers heeft, ben ik benieuwd of hij over 1 jaar nog (goed) werkt.

    Mijne heeft tot nu toe hoogstens 3 vastlopers gehad en is al 3 jaar oud.

    Het is jouw keuze :)
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een vastloper zegt weinig over je xbox hoor! Vooral niet tijdens online gamen.
    Bij Battlefield1943 gebeurt t bij vlagen, maar dat ligt niet aan mn xbox.

    Geen zorgen dus en hierbij heeft t echt geen enkele zin om n nieuwe te eisen. Soms hapert de server en dan kan die freezen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  14. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Vastlopers betekenen anders meestal niet veel goeds bij de Xbox360.
     
  15. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, de server. Maar ik speelde singleplayer..
    Maar ik zou zeggen dat een console ook wel es vast kan lopen, dat kan na 2 jaar gebeuren, maar ook na 20 minuten of 2 dagen. (probeer mezelf moed in te praten :9)

    Ik denk dat ik de komende 3 dagen even afwacht, mocht ik totaal geen problemen meer ondervinden, dan blijft ie. En desnoods stuur ik 'm over 1 week-1maand-1jaar op naar microsoft. Het is en blijft maar materiaal, levensbedreigend wordt het toch niet 8)
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bij sommige spellen loopt m'n xbox ook wel's vast, bij andere nooit. Dit ligt meestal aan het spel en niet aan je Xbox. Als het vaker gebeurt en bij andere spellen zou ik wel ff terug gaan, bij M$ kun je altijd terecht.
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een onzin zeg. 1 Vastlopertje betekend heel weinig. Dat kan gewoon een keer gebeuren, dat gebeurt bij gewone PC's toch ook wel eens?

    Vastloper ligt meestal aan de grafische kaart? En hoe ben je tot die conclusie gekomen? Dat slaat nergens op, sorry.

    Een vastloper kan door veel verschillende dingen komen. Bijvoorbeeld een fout in de code van de game, waardoor bv de CPU overbelast wordt, wat weer resulteert in een vastloper. Maar het kan door zoveel andere dingen komen, dat ze niet allemaal op te noemen zijn. Denk bijv aan een beschadiging op je disc, of een combinatie van verschillende factoren zoals een vuile lens en een beschadigde disc.. (Hoewel dit bij jou niet het geval zal zijn, aangezien het een nieuwe xbox is)

    Ik zou me als ik jou was nergens zorgen over maken. Wanneer het vaker voorkomt, en niet op willekeurig zoals het nu was, dan moet je je pas zorgen gaan maken.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In de wet staat juist dat de verkoper moet zorgen voor een degelijk product. Die Intertoys verkoper wil er weer mooi onderuit komen met z'n praatjes, service noemen ze dat :emo:.
     
  19. flosse

    flosse Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb mijn xbox nu 4,5 jaar en hij deed het altijd prima, wel af en toe een vastloper maar opnieuw opstarten en weer werken. nu was ik laatst fifa10 aan het spelen en opeens een vast loper en hoorde een tik. en dacht dat opnieuw opstarten het wel zou doen, maar ik kreeg 3 rode lampjes en hij doet niks meer. heb alle stekkers eruit gehaald en er opnieuw in gedaan, ander stopcontact, niks werkte. Heeft iemand een andere oplossing die ik miss kan proberen? want ik heb er ook geen garantie meer op dus reparatie is niks, dan koop ik liever een nieuwe!
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Gewoon een nieuwe kopen. Alle andere oplossing zijn slechts tijdelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina