Pfff. Zojuist met een vent van de Intertoys gebeld, en die vertelt mij het volgende
Gesprek:
ik: "Mijn xbox loopt vast tijdens spelen van spellen. ik wil graag een nieuwe"
hij: "Ja er is een bepaalde wet voor microsoft, dat alles via microsoft moet, dus je moet of microsoft bellen, of wij bellen ze voor je. maar alles moet via microsoft, dat is wettelijk verplicht, daar zitten wij ook aan vast."
ik: "Ja, maar jullie verkopen het, dus het moet toch mogelijk zijn dat ik de xbox bij jullie inlever, en een nieuwe mee naar huis neem."
ineens zegt hij, terwijl net alles nog verplicht via microsoft moest: "Ja dat is mogelijk, maar wij hebben sowieso de komende 3 week geen xbox'en meer op voorraad, en je moet de xbox binnen een week na aanschaf dan bij ons inleveren, maar dan krijg je wel een nieuwe xbox, zodra ze er dus weer zijn. Dus het is voor jou sneller het via microsoft te doen."
ik (geen zin om xbox 3 week te moeten missen): "ja dat is dan wel gunstiger, maar belachelijk."
doei
Jezus man, wat een service. Ik moet nu dus binnen 2 dagen beslissen of ik bij hun of bij microsoft ga aankloppen
Laatst bewerkt: 31 mei 2010