1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Haal op het postkantoor een postpakket doos, daar past de 360 precies in :)

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah heur daar gaan we weer RROD op releasedag van DeathSpank :lol:

Hoe lang duurt het tegenwoordig met die reparaties? Anders word het een nieuwe halen denk ik.

Haha, zit ik net een week binnen de garantie :D

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  3. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via de site xbox.nl bij het onderdeel status reparatie de serviceaanvraagnummer met mijn postcode ingevoerd om info over het pakket te bekijken en er staat dat de xbox console afgegeven is aan UPS om dit bij de klant te laten bezorgen en dan staat er een 2de traceernummer...

Als ik op die link klik van de traceernummer of dit zelf invoer op de site van ups krijg ik de foutmelding '' >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw. ''.

Hoort dit zo ?

4. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox net weer ontvangen en niks gerepareerd omdat er blijkbaar geen probleem mee is.
    Ik ben er 100% zeker van dat ik afgelopen zaterdag de 3 rode lichten had gekregen en na uit- en aanzetten kon ik verder spelen. Beetje vreemd dat ik de 3 rode lichten ontvang en de console na het uit- en aanzetten van de console alles gewoon werkt. Naar hun zeggen hebben ze de console uitbundig getest en no problem whatsoever...bizar.

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Wanneer je je kabels niet goed hebt aangesloten, geeft die ook de rode lampjes (alle 4 geloof ik).

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hier wel ;)

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt. En wanneer je voeding er niet helemaal goed in zit krijg je geloof ik wel de 3 rode lampjes. Maar dat zegt verder niets.

8. xboxcrazy

xboxcrazy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hatelijk als je Xbox kapot gaat

Ik lees hier allemaal de typische problemen waarmee iedereen precies wel eens te maken krijgt. En de drie rode lichtjes heeft bijna iedereen in mijn vriendenkring voor gehad. Het ergste is eigenlijk dat je je xbox voor zoveel tijd moet missen. Ik raad voor vele van de problemen die ik hier lees volgende site aan:

/Mod Doe maar even niet van dergelijke linkjes ~ Kevf

Ik raad je aan als je een beetje weet hoe een schroevendraaier te gebruiken, van het zelf eerst eens te proberen, je moet echt geen technisch genie zijn, met deze site wordt echt alles piekfijn uitgelegd.

Hiermee kan je dat lastige gebel met de customer service en reparatiekosten vermijden en vooral moet je je xbox geen maanden missen, voor iets wat 2 weken nadat je hem terug krijgt terug kan gebeuren.

Game on

9. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ga toch weg met je verkooppraatjes!

Bellen met microsoft lastig en zelf zitten kloten met een schroevendraaier simpel.:emo:

10. xboxcrazy

xboxcrazy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verplicht je hier niks hé, Als je geen garantie niet meer hebt op je xbox en je wilt je xbox niet voor 2 maanden missen, dan is het gewoon makkelijker en sneller en goedkoper van het zelf te doen.
    Maar goed laat microsoft nog maar wat meer geld van je afpakken, het is niet alsof dat zij voor sommige van die bugs en virussen verantwoordelijk zijn:x

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Als je xbox kapot gaat kan je hem opsturen en ligt ongeveer 1 week later je nieuwe xbox op de mat ;)

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dude, waarom zet je een affiliate link neer?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @xboxcrazy: je bent nieuw hier, ik raad je aan om de [faq]spelregels[/faq] even te lezen

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm normaal kreeg je toch altijd een emailtje als je xbox terug gestuurd is? Ik heb enkel de ontvangst email gehad van Xbox reparatie maar op xbox.com staat ie al sinds vrijdag op "Verzonden naar klant".

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik wordt gek van die k.u.t. Xbox! Kan iemand aub helpen? Ik heb nog maar 1 of 2 maanden een nieuwe Xbox, die oude was kapot na allerlei RROD's etc. Deze doet het prima, behalve bij Guitar Hero 5. Het spel loopt steeds vast. Als ik hem gewoon opstart en een tijdje aan laat staan doet ie het. Als ik dan op Quick Play druk moet ik een profiel kiezen, dat gaat ook als ik die een tijdje aan laat staan, maar als ik dan kies voor de harde schijf (moet kiezen tussen harde schijf en memorycard) dan loopt ie elke keer heel snel vast, soms al bij het zoeken naar downloadable content, de andere keer bij het kiezen van de band, en dan weer bij het kiezen bij het nummer, maar altijd heel snel.

Heb net nog 2 nieuwe nummers gedownload, maar daarvoor liep ie ook al vast. Heeft het te maken met de harde schijf die nog van de vorige Xbox kwam? Dat was nog een hele oude Xbox, nu heb ik een Arcade. Ik wil wel erg graag de savegames en content van die harde schijf blijven gebruiken. Bij Modern Warfare 2 heb ik nog geen problemen gehad. Weet iemand een oplossing?

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de eerste stap gedaan, nu moet ie alles downloaden naar de nieuwe console, maar dat werkt niet. Ik heb zoals gezegd nog de oude harde schijf, en daar staan die downloads natuurlijk nog op. Op de internetsite blijft staan "download in behandeling. Dit item wacht op download naar je console."

Als ik op mn Xbox kijk bij active downloads zijn alle downloads pending met allemaal een geel driehoekje met uitroepteken erin met de melding "assigned to other console"

Hoe los ik dit op? Het heeft zeker te maken dat de bestanden van dezelfde harde schijf komen die al op deze Xbox zat?

Iemand die me kan helpen? Ik wil niet ongeduldig overkomen, maar ik heb nu mn xbox en laptop nog aanstaan voor die overdracht en wil dat graag afronden.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2010
  18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet de eerst download wel eerst handmatig starten !!
    De rest gaat dan automatisch.

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ow, stom, dat had ik nog niet gedaan, nu download hij ze wel, maar die foutmelding maakt dus niks uit, en ook niet dat de bestanden van dezelfde harde schijf op dezelfde harde schijf worden gezet? Geeft dat geen problemen en lost dat uberhaupt t probleem dan wel op?

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Hij lijkt het nu goed te doen, bedankt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina