1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thanick

    thanick Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemala!

    Sorry als het al ergens staat, maar ik kon het zelf niet vidnen.

    Mijn xbox is helaas kapot gegaan van de week.
    Ik krijg 3 rode lampjes.

    Gelukkig heb ik volgens de xboxsite nog gewoon garantie!
    Nu wil ik dus mijn xbox opsturen.

    Ik wil alleen even voor de zekerheid vragen hoe ik dit doe...

    Ik heb alle stappen ingevuld en krijg dan iets wat ik kan uitprinten. (een receipt) Afdrukbare factuur!
    Wat moet ik hier precies mee?
    En wat moet ik precies aanklikken op UPS.com....??
    Ik heb begrepen dat ik het pakket thuis door hun op kan laten halen????

    Hoor het graag!
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    de print is een label die je op de doos moet plakken waar je je kapotte xbox gaat doen. Dit mag geen originele xbox doos zijn ivm diefstal.

    ik heb ups gebeld toen voor n ophaalafspraak
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wt je zegt klopt inderdaad precies. Ze horen het moederbord te vervangen, en als die vervangen wordt dan stoppen ze er ook gelijk een lite-on in. Was bij mij ook zo bij mijn reparatie. Benq leveren ze helemaal niet meer, maar het lijkt me ook dat het gewoon een lite-on is, ze lijken namelijk precies hetzelfde. Het verschil zit het hem in de kleur van de kabels, moet je even googlen. Je hebt gewoon een xbox teruggekregen waar mee gekloot is, en blijkbaar is die niet (goed genoeg) door microsoft nagekeken.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad, want dit lijkt nergens op!

    Allereerst een verschrikkelijk stoffige xbox krijgen die ook nog gemod is????
    Absoluut niet accepteren en het hoog spelen. Dit kan echt niet.
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    :mad:
    Dit is nu al de 3e keer sinds mijn profile op een usb stick staat.
    [​IMG]
     
  6. Hawk

    Hawk De newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi jongens, ik heb een vraagje..

    Een maand of wat geleden heb ik Just Cause 2 besteld (bij een Engelse webshop) en nu zitten er krassen op en doetie het niet meer, en ik weet zeker dat het niet de schuld is van mij- of iemand anders, het ligt aan de Xbox, aangezien er op Assassin's Creed ook opeens krassen zitten.

    Weet iemand of ik dit vergoed kan krijgen, ofzo? Of heeft iemand verder tips...
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    installeer je games op de harddisk!
     
  8. Hawk

    Hawk De newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan doet hij het, ook al zitten er zulke dikke krassen in? :{

    En trouwens, kan dat wel bij ieder spel?
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dan speelt hij het spel via het geheugen (Memorycard)
     
  10. ghans112

    ghans112 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee,
    ik heb een Xbox van een aantal jaar oud en heb net een nieuwe tv gekocht.
    Bij de xbox kreeg ik een Scartkablel met een schuif er op die op tv en op HDMI kan. Maar het is een scartkabel en ik heb zo'n oude xbox dat er nog geen HDMI poort op zit. Hoe kan ik dan mijn xbox in HD aansluiten
    Alvast bedankt!
     
  11. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er geen HDMI ingang zit op de xbox 360....
    Dan lijkt het mij sterk dat het niet mogelijk is :mad:
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zijn vraag niet.

    Daar moet je een component kabel voor hebben. Is voor ongeveer 20 euro te vinden.
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee, dat is de kabel die hij al heeft. De kabel met de schuif tussen "SD" en "HD" (dus niét HDMI, die bestaat niet). Dat is de beste mogelijkheid om HD te gamen voo rje.
     
  14. iggyx360

    iggyx360 Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2008-06-06
    Error code :nvt
    Signaal RoF :nvt
    Probleem omschrijving :

    De xbox kan cd`s niet meer goed lezen , als ik een cd erin doe krijg ik een van de volgende dingen :

    open tray
    play dvd
    play this game (zonder plaatje)
    play this game (met plaatje)
    play ...(naam van het spel)

    Ik heb ook het gevoel dat spellen die niet op m`n hdd staan het sneller doen dan spellen die wel op m`n hdd staan.

    Weet iemand wat het probleem is en of ik het snel kan oplossen
    halo reach komt namelijk snel uit:{

    p.s. Misschien is het ook handig om te weten dat m`n xbox bijna altijd horizontaal heeft gestaan, staat.
    greetz iggyx360
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Met een scartkabel kan je geen HD spelen, maar zoals inderdaad ook gezegd is kan er op een scartkabel geen schuif zitten waarbij je tussen SD en HD kan switchen (Standard Definitione en High Definition).
    Op de HD componentenkabel zit die dus wèl.

    Componentenkabel

    [​IMG]

    De HD switch met rechts de optische uitgang. Veel hdtv's accepteren echter geen 1080p over componenten of vga en alleen over hdmi.
    Samsungs doen dat meestal wel, maar als die van jouw het niet doet (weet niet welke tv je hebt), dan weet je hoe dit komt.
    720p is dan meestal de beste optie.

    [​IMG]
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoi,

    Ik heb een ronde cirkel op me cd(omdat toen ik zat te gamen de xbox verplaats werd) ik wil graag dus met de cd naar Gamemania maar maken meteen of word het later weer terug gestuurd


    MrBeast
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij veel gameshop kunnen ze de disc polijssen , klaar terwijl je wacht.
    De prijs ligt tussen de € 5 en € 10.

    Gouden regel.
    Verplaats NOOIT de Xbox360 met een draaiende disc !!!
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Jha wist ik ik had de handleiding ook al gelezen hij werd omgestoot :mad: :mad:


    Bedankt ;)

    EDIT:
    Het kan toch wel bij elk winkel gemaakt worden(Amsterdam Fame)
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  19. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ongeveer een 1 á 1,5 jaar oude Xbox 360, die het sinds kort heeft begeven. 8)
    Elke keer als ik een game wil opstarten, komt er te staan: Disc is unreadable, en dan Open Tray, zonder plaatje. Later staat er; Play Game, zonder plaatje, maar dan doet die het alsnog niet. Nu heb ik er ook last van als ik de disc tray open en sluit dat die een heel appart geluid maakt. Nu durf ik hem niet meer aan te zetten, en heb ik dus gebeld naar MS.
    Heb garantie tot 11 april 2011. Ze vroegen me serialnr. en je weet wel..
    Gaan ze zeggen; helaas, maar we kunnen niks voor je doen.
    Ik was stom verbaasd, want waar is de garantie anders voor? :'-(
    Dus na lang doordrammen kreeg ik het voor elkaar, en heeft meneertje MS-medewerker me geholpen, en een reparatie aanvraag voor me gemaakt.
    Ook heeft die me inmiddels een mail gestuurd met een bon de ik op de doos zou moeten plakken.
    Ik weet onderhand dat je een doos moet hebben waar de Xbox in kan, maar niet de orginele, ook moet ik hem vast leggen met papier en ander materiaal in de doos.
    Maar wat doe ik met die bon? Ik kreeg een A-4'tje waarop een klein vakje stond, die ik moest omvouwen. Moet ik verder nog iets mee geven in de doos, behalve de Console (ZONDER HDD KABELS ETC.)?
    Hoorde iets over een fractuur? Is dat die aanvraag van de reparatie? Verder nog speciaal papierwerk dat ik toegestuurd heb gekregen?
    Kan ik er eventueel ook nog een toelichting op papier in doen? Omdat ik bang ben dat meneertje MS-medewerker slechts de reparatieaanvraag heeft ingevult, maar het probleem niet heeft toegelicht wat ik eerst wel van plan was?
    Ook zit ik nu met 3 beschadigde games: 2x Modern warfare II. ( Heb em opnieuw gekocht na de eerste keer, tot dat die de 2e ook molde, en ik hoorde dat je em ook gewoon kan laten polijsten. ):'-(
    En Need for Speed.
    Doet MS daar verder nog wat aan? of zal ik dat gewoon zelf moeten vergoeden?
    En ik neem aan dat ik de games niet kan kopieren naar me HDD, als die de disc's niet meer leest? En ik kan denk ik ook niet de games vanaf me HDD spelen, met een bekraste disc, en een WAARSCHIJNLIJK kapotte driver?
    Gelukkig word de Xbox gratis opgehaald gerepareerd etc etc. _O_
    Nu nog 1 vraag, moet ik UPS bellen, of kan ik afspraken via internet maken? En hoe gaat dat precies? Wat moet ik allemaal aanklikken? Want ik zal nogal veel opties die ik moest aanvinken, alleen weet ik niet precies wat ik moet hebben.

    Alvast super bedankt. \o/

    Grtz,

    sh0tZ`

    (ps: sorry als er al ergens uitleg is gegeven over mijn vragen, maar ik kon niet echt duidelijke info vinden. :eek:)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je een overzicht maken van al je vragen? Dat maakt het een stuk makkelijker, ik kom bijna niet door het stuk tekst wat je net hebt geschreven heen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina