1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze leveren zoiezo de Xbox 360 terug bij jouw af. Vanwege dat veertje gaan ze hem nog steeds repareren. Dat is iets wat iedereen kan gebeuren. Is ook niet echt sterk gemaakt. www.xbox.com/nl-NL Is de echte site ja :)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik had ook een keer zo'n kapot USB klepje, maar toen hadden ze er een nieuwe faceplate voor me op gezet :+
     
  3. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh dat zou mooi zijn! :p
    Haha, heb de Xbox een anderhalf uur geleden meegegeven, er staat nog steeds dat de doos nog niet gescant is, dus: wachten op spelcomputer. (zending traceren) Hoop dat er gauw staat: Zending is onderweg :p
    Scannen ze 'm niet gelijk als die in de vrachtwagen gaat? :eek:
    Of duurt et lang voordat de site up2date is? :cool:
    GRTZ!
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal kan je bij de status ergens op 'meer uitleg' klikken en dan staan er de verschillende status displays.
    Bij een van deze staat ook vermeld van, "deze status kan in sommige gevallen aangehouden worden tot bestelling", ik dacht bij 'importscan'.
    Maar het kan ook gewoon veranderen in 'wordt afgeleverd', ik heb beide al meegemaakt in elk geval.

    Edit: En of de site traceer gegevens up to date zijn, ik neem aan van wel, hoewel ik ook al verschillende statuschanges heb gezien in Duitsland & Nederland om 23u en 4u 's nachts. Mij zou het op eerste zicht verbazen dat er s' nachts wordt gewerkt/afgeleverd voor de standaard verzendingen, misschien dat ze dan met spoedbestelligen meekwamen, het kan natuurlijk wel.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee, ze scannen hem pas bij een distributiecentrum.
     
  6. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke! Vandaar dus dat het wel even duurt! O-)
    Nouja, nu maar afwachten! :b:
     
  7. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn fan werkt niet meer, had daardoor een RROD gekregen.
    Nieuwe koelpasta later werkt de xbox terug, maar de fan krijgt gewoon geen voeding. Dit weet ik omdat mijn lightkit ook niet werkt op de fan voeding.
    Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    WTF is dit opeens!!??
    Al mijn save games + DLC + arcade games + uhh alles eigenlijk stond op deze 16gb USB stick!!!
    Had al eens dat profiel opeens corrupt was net als Borderlands save maar nu opeens fucking ALLES weg! :mad: :'-(
    [​IMG]

    Is er een manier om het nog te herstellen of over te zetten op een andere usb stick ofzo?

    Mijn pc zegt ook dat ie leeg is...
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ikzelf heb van mn savegames 2 back-ups om dit soort geintjes uit te sluiten.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is apart, vooral omdat hij aangeeft dat er maar 4.6gb vrij is. Waarschijnlijk staat de data er dus nog wel op, maar is het op de een of andere manier corrupt.
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het als het goed is met een data recover programma naar pc overgezet, maar nu terug naar usb wordt lastiger aangezien die door de Xbox opnieuw is geformatteerd... :mad:
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Maakt niks uit, gewoon de goede software gebruiken.
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke software?
    Gebruik Xtaf usb, maar die ziet de content niet goed ofzo..
    [​IMG]
    Links de gerecoverde bestanden, maar dat programmatje ziet mn gamertag niet eens. Xbox zal wel alles geformateerd hebben ofzo. Gebeurde bij het afsluiten van de PES demo. Was ook nog eens een kutspel...
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  14. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay, onderhand staat m'n reparatie status al op Console Retour verzonden. _O_
    Vorige week vrijdag opgestuurd, donderdag al retour. :thumbs:
    Reparatie is voltooid. Ben benieuwd wanneer die terug is. \o/
     
  15. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens door mijn Xbox ( Die onderhand gerepareerd is ) 2 licht beschadigde CoD6 schijven, hele lichte krassen. Maar hij leest ze niet meer. Is het mogelijk om ze te laten polijsten bij FreeRecordShop of Game Mania? Aangezien er hier alleen een FRS in de buurt zit. :{ Doen de games het dan weer? Mij is verteld van wel. *)
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het alleen oppervlakkige, en niet van die hele diepe krassen zijn, dan waarschijnlijk wel. Alleen weet ik niet of de FRS het doet, hier bij (Houten) in ieder geval niet. Een videotheek doet het ook vaak. Anders moet je gewoon even bellen.
     
  17. aalten4

    aalten4 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen week een xbox 360 aangeschaft te samen met het spel halo reach. Nu is het zo dat mijn Halo reach spel gelijk de eerste dag al beschadigde doordat hij 'tussen' de xbox kwam. Ik heb het bonnetje van de winkel waar ik halo reach heb aangeschaft nog wel in mijn bezit, maar de krassen zijn erg duidelijk zichtbaar op het spel. Ik ben nu van plan om het spel weer proberen in te ruilen, mijn vraag was of ze bij intertoys vaak de cd bekijken als deze word ingeruild ?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Haha dat is zuur he, kutknopje ook. Heb het ook al bijna een paar keer gehad.
     
  19. aalten4

    aalten4 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zit er dus alleen maar op om een nieuwe halo reach te kopen ?:eek:
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het dus niet meer? Ik zou 'm polijsten (kost 5 euro) en dan omruilen, dan heb je weer een helemaal nieuwe en zijn er geen krasjes meer te zien aan de oude, dus ruilen ze 'm gewoon om:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina