1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bellen en het probleem uitleggen.
    Zeker weten dat ze je Xbox komen halen ;)
     
  2. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook ja. Waarschijnlijk krijg je toch binnen een paar dagen een RROD
     
  3. Assassin Delft

    Assassin Delft Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagjes.

    Mijn xbox 360 is 2 dagen geleden getroffen door de dodelijke 3 rode lampjes op mijn lichtring. Ik heb nu een e-mail gehad van microsoft alleen ik heb een paar vragen:

    1. Moet ik de UPS Retourlabel uitprinten en dan op de doos plakken?
    2. Wat moet ik met het ontvangstbewijs doen?
    3. Moet ik mijn Xbox opsturen, of komen ze hem ophalen? In het ontvangstbewijs staat namelijk dit:
    SHIP TO:
    MS EUROPE REPAIR CENTER

    ROBERT BOSCH STRASSE 4
    64320 FRANKFURT
    GERMANY

    Maar dit staat er ook: 'Breng dit pakket naar een UPS center of bel naar 0800-0991300 om uw pakket te laten afhalen'.

    Alvast bedankt.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, de retourlabel plak je op de doos. Let op dat je niet de doos gebruikt waar je xbox in zat toen je hem kocht, dat wordt afgeraden omdat iedereen dan weet wat er in de doos zit. Het ontvangstbewijs wordt geloof ik getekend door de chauffeur, je mag hem in ieder geval houden.

    Wat er staat klopt, je kan hem naar een UPS center brengen of je kan dus bellen naar dat nummer om een afspraak te maken, en dan komen ze hem bij je ophalen. Bellen is natuurlijk makkelijker, maar als je toch zo'n UPS center bij je in de buurt hebt is brengen altijd sneller, vaak kan UPS de volgende dag je pakket komen ophalen. Als het meezit dezelfde dag nog.
     
  5. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Wéér kapot

    Hallo allemaal,

    Misschien kennen jullie mij nog van de vorige keren. Mijn xbox 360 is nu namelijk voor de 4e keer kapot.

    Het lampje rechtsonder knippert rood en ik krijg de status E74 op mijn beeld.
    De "sync-eject code" is 1022.

    Mijn garantie was verlopen, maar omdat ik zei dat het al de vierde keer is dat mijn xbox 360 kapot is gegaan, kreeg ik toch nog een gratis reparatie.

    Ik wilde weten of ik ook nog recht heb op iets van een vergoeding, zoals een gratis xbox 360 game of controller?

    Binnen 24 uur krijg ik als het goed is van microsoft een email met daarin het verzendbewijs. Dan maar UPS bellen om een afspraak te maken wanneer ze mijn xbox 360 komen ophalen.

    Mijn xbox 360 is vandaag kapot gegaan en ik heb vandaag gebeld.

    We zullen zien wanneer mijn xbox 360 gemaakt en weer thuis is!

    Groetjes,
    Tim
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Had je meteen om moeten vragen toen je belde...
     
  7. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    HOelang duurt het tot die labels worden opgestuurd?
     
  8. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ga zeker nog een keer bellen voor een vergoeding.
    En labels krijg je via de post binnen ongeveer 3 dagen en met mail binnen 24 uur.
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat je al blij mag zijn met een gratis reparatie buiten de garantie. En je krijgt sowieso standard een maand live mee teruggestuurd.
     
  10. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    zojuist is mijn xbox ook weer eens dood
    garantie was verlopen maar ik had gelukkig red ring of light en dus 1 jaar extra nu wachten op de labels in me mail..
    waarom gebeurt dit altijd op momenten als er goede games zijn en aankomen!!! :mad:
     
  11. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Nou labels alles gehad :)
    maandag komt ups hem ophalen :thumbs:

    ben benieuwd wat er nu weer kapot is eerst was het me moederbord + dvd drive..

    heeft iemand hier er ervaring mee als je console voor de 2e keer kapot gaat of je dan weer je oude console gerepareerd terug krijgt of dat ze je dan een nieuwe sturen?

    aangezien ik nog een oud model heb zonder hdmi aansluiting..

    thnx alvast
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je krijgt nooit een nieuw model met HDMI terug, dat doen ze helaas niet. Zou mooi zijn he? :cool:
     
  13. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Ok, ja het had bonus geweest indd maarja zonder hdmi ingang ook prima! als ik hem maar zsm terug krijg :)

    thnx voor je reply!
     
  14. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Stantana,

    Ik ga morgen bellen, ik had vandaag namelijk geen tijd om te bellen.
    Ik ga ook afspreken dat ze hem maandag bij me komen ophalen.
    Dan zullen we eens kijken of we hem ook weer op hetzelfde tijdstip terugkrijgen.

    Aangezien ik morgen op vakantie naar Engeland ga, kan ik pas weer volgende week vrijdag kijken wat mijn status is.

    Doei,
    Gr. Tim
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan nog steeds bellen hoor, xbox support Nederland is op doordeweekse dagen tot 10 uur 's avonds bereikbaar ;)
     
  16. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Als ik met vrienden wil spelen blijft mijn xbox hangen zodra die vriend zijn controller aansluit en naar de controller settings in fifa gaat. Ook tijdens een wedstrijd loopt die vast.
     
  17. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een paar post eerder hebt gelezen, dan had je kunnen zien dat ik alleen nog maar UPS hoef te bellen. Die zijn niet zo laat beschikbaar. ;)
     
  18. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS kwam vandaag mijn Xbox 360 ophalen door RROD.
    Heb alles gedaan wat er werd gevraagd ivm. labels, alleen lees ik hier en daar dat je een note moet achterlaten met je adres er op. Is dit nodig, want ze kunnen toch altijd je gegevens achterhalen door je registratie. Anders bel ik ze morgen wel op om het door te geven.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2009
  19. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup met je serienummer weten ze waar je huis woont :thumbs:,had ook voor de zekerheid mijn adres toegevoegd.
     
  20. JanZ

    JanZ Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn adres niet toegevoegd, ook hoeft er niet per sé een bon bij volgens mij. Alles wat ze moeten weten staat wel op het label. Ik wacht nu op het moment dat ie weer terug komt, heb al wel een tracking code, maar die werkt nog niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina