1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD BO DVD is beschadigd door de xdoos. Nog nooit eerder gehad, maar CoD BO is niet meer te spelen! Wat kan ik hier aan doen?

    Heb de game net een 2 weken voor 60,- euro!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    installeren op de hdd is n mogelijkheid.

    anders helpdesk xbox bellen of dvd laten repareren bij gameshop. Ik hoor dat zoiets 15 euro kost
     
  3. Hubbah

    Hubbah Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hijs weer thuis:D

    Na slechts een weekje wachten is me witte vriend weer thuis. Heb een andere gehad maar dat boiet me niet, ik kan weer lekker Black Ops spelen\o/
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    5 euro bij game-mania :)
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gebeld met MS, maar wat ik al had verwacht, die kunnen mij niet helpen! Moet ik maar activision bellen. Helaas kan ik daar nog geen NL nummer van vinden.

    Naar de gameshop brengen helpt zeker? Nog nooit gedaan of gehoord. Meer mensen met ervaring hier in?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Activision Blizzard Benelux B.V.
    Ankerkade 8
    5928 PL - Venlo

    Tel. 077-3232832

    Het telefoonnummer staat op naam van CD Contact Data BV.
     
  7. elpresidento

    elpresidento Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    er zitten bij mij ronde krasse op, denk van de xbox zelf omdat de cd van BO er nog niet uit is geweest. Ik heb nu geprobeerd om hem te installeen maar ook hier geeft die aan dat de cd vies is! Kan deze cd nog welgerepareerd worden? Is er een andere manier om het spel nog wel werkend te krijgen ?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  8. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net maar even gebelt met de klantenservice. Mijn xbox leest maar de helft van de tijd spellen (maakt neit uit welke) Dus het is denk ik het beste dat ik hem maar opstuur, wat denken jullie?

    Het was wel echt een dom wijf achter de telefoon, die echt moeilijk nederlands sprak, dit ben ik niet gewend van microsoft..
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ga met de disc naar een gameshop die games repareert. Daar kunnen ze vertellen of dit gaat werken.
     
  10. JohnnyDrama

    JohnnyDrama Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is uiteindelijk dus gewoon gerepareerd, en is tevens ook weer snel teruggestuurd(inmiddels onderweg) ik heb even gebeld voor een ups trackingnummer maar dat konden ze niet geven???

    Heb ook gevraagd hoe het kwam dat m'n serienummer nu anders is op de site, volgens die dude betekent dat dat ik er een "gelijkwaardige" voor terug krijg, betekent vast niet dat ze me een nieuwe toe hebben gezonden he?

    Anyway kan iemand bevestigen of het daadwerkelijk een andere goed werkende console zal worden die ik in ontvangst kan nemen?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn een aantal reparatie mogelijkheden bij Microsoft.

    1. Bj simpele reparaties (dvd-drive) krijg je meestal jouw eigen console terug.
    2. Bij reparaties die veel tijd in beslag nemen , krijg je bijna altijd een andere gelijkwaardige Xbox360 terug.
    Gaat jouw oude Xbox360 zonder HDMI kapot dan krijg je ook een gerepareerde Xbox360 zonder HDMI terug.
    Natuurlijk wel met behoud van de garantie periode waarop jij nog recht hebt.
    3. Microsoft stuurt een nieuwe Xbox360.

    Optie 3 komt maar heel zelden voor.
    Heb het zelf 1x meegemaakt en dat was ook nog eens bij de oude Xbox.
     
  12. Hubbah

    Hubbah Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook sinds een week een andere XBOX thuis staan, is hetzelfde model als ik zelf had maar wel een andere. Heb er geen problemen mee gehad, een Xbox is gewoon een Xbox
     
  13. JohnnyDrama

    JohnnyDrama Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan dus ook zo zijn dat het serienummer veranderd is terwijl het dezelfde console betreft (die ik dus heb verzonden) of is dat wat te ver gezocht?

    Ik hoop aan de hand van het gewijzigde sn, dat het een andere betreft, maar goed die kan natuurlijk ook weer andere kuren vertonen na een tijdje.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  14. Hubbah

    Hubbah Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee serienummer veranderen doen ze niet voor zover ik weet, je krijgt gewoon je ouwe Xdoos terug of een andere gerepareerde, bij mij zat er een brief bij dat door de drukte het te lang zou duren voordat de mijne gerepareerd was dus heb ik een andere gekregen.
    In theorie zou het dus zo kunnen zijn dat jij mijn ouwe Xdoos krijgt.
    En iedere Xdoos kan kuren krijgen, heb verhalen gehoord van mensen die er na 10 minuten problemen mee kregen en er zijn ook mensen die nog steeds de launch editie hebben en er al 6 jaar op spelen en nog nooit iets hebben gehad
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat te doen? Mijn Xbox leest mijn spellen niet meer! Hij is nu ongeveer 1,5 jaar oud. Garantie is maar een jaar zeker? Waar naartoe moet ik hem opsturen?
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    garantie is altijd 2 jaar. Helpdesk bellen!

    Sowieso altijd bellen, want als het niet onder garantie valt dan hoor je dat meteen en kan je gewoon cancelen. Maar jij zit nog gewoon in je garantie.
     
  17. JohnnyDrama

    JohnnyDrama Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks wordt morgen hopelijk door ups langs gebracht, let's hope for the best!
     
  18. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Urrr ik wil mijn xbox registeren om hem op te sturen maar de website werkt niet lekker.


    Microsoft ;)
     
  19. JohnnyDrama

    JohnnyDrama Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vanmiddag gekgregen guys, het is een vervangend exemplaar, doet het perfect, en kreeg er ook nog eens een xbox live kaartje bij, yay lekker rdr spelen :)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bellen, en via telefoon registreren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina