1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat het het precies op de UPS customer receipt
    kan het niet vinden
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Zoooooo, daar ging m'n 3de Xbox :eek:
    Hij is nog niet echt dood, maar bij Gears of War, PGR3 en de Ace Combat demo slaat de 360 na een minuutje ofzo vast. Netzo als bij mn vorige 2 xboxen waarbij het niet lang duurde voordat ik de Ring of Death kreeg. Op naar de 4de dus. You go Microsoft! |:-
     
  3. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn repair status staat nu ook: Empty box shipped to customer. Hebben andere dit ook wel is gehad? Dit betekent toch niet dat er een lege doos onderweg is? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien anticipeert Microsoft alvast door vanaf nu alleen dozen 'gebakken' lucht terug te sturen! :p Als je sommige gebruikers op dit forum mag geloven, maakt het niet uit of er een 360 inzit ja of nee...........

    Alle gekheid op een stokje: het is tragisch want de 360 is een fantastich apparaat en zou dit ook in lengte van daag moeten blijven!
     
  5. davemave

    davemave Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou een extra cooling optie voor de xbox 360 de levensduur verlengen?
    Er zijn wel wat koelers te koop specifiek voor de 360...
    Ik zit dat nu te overwegen.
    Mijn xbox is ondertussen bijna een maand stuk. Gelukkig kon ik van een xboxlive friend zijn 2e xbox lenen. Hij had er maar 1tje bijgekocht toen z'n eerste xbox stuk ging. Z'n tweede xbox leen ik nu.
    Prettig geregeld.
     
  6. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de volgende spellen vastlopers, Lost Planet, Call of Duty 3 en Saints Row(classic). Van Cod3 wist ik dat het vastlopers vooroorzaakt. Maar van Lost Planet en Saints Row is dat mij niet bekend. Bij Overlord heb ik geen problemen, en tot nu toe ook niet bij Burnout, al mijn andere spellen zijn prima. Ligt het dan gewoon aan mijn dvd's van Lost Planet en Saints Row?
     
  7. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk net op http://service.xbox.com/device.aspx, waar sinds 15 juli "Device Received at Service Center" stond. Nu staat er:

    Repair Status: No pending repair

    Ik heb geen e-mail gekregen, en mijn serienummer is veranderd. Kan ik nu een vervangende xbox verwachten? Zoja, w00t! Ging best wel snel dan, zie sig.
     
  8. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn trouwe 360 heeft nu ook een serieus probleem...

    Ik heb hem als premium gekocht, geen HD en headset, maar met een controller aan een draad...ongeveer een half jaar na release..
    Zaterdag begon het probleem met vastlopers tijdens online spelen..
    Het beeld stond vast en ik zag witte verticale lijnen..
    Niks reageerde meer...dus spel eruit en box uitzetten.
    Daarna alles weer starten...meld zich aan op live gaat prima...spel erin...inloggen in lobby...het spel begint en na een minuut ofzo *pats* scherm weer vast..
    Toen had ik nog geen rooie leds gezien...maar sinds vandaag wel.
    Ik kon een tijdje Oblivion spelen en na een uur liep het weer vast...met rooie leds !
    De 360 kan blijkbaar zelf weergeven wat de fout kan zijn...na wat knopcombinaties indrukken kreeg ik de code 0110...dat wil zeggen dat het geheugen te heet word : memory overheat.

    Dussssss ik moet helaas ook de weg bewandelen richting service center zoals velen mij zijn voorgegaan..
    Ik lees dat de 1 mazzel heeft en de box snel weer thuis heeft, vervolgens geen problemen meer heeft.
    Andere pechvogels wachten maanden...en in die tijd mogelijk meerdere kapotte 360s...
    We'll see what will happen :{
     
  9. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : ? Geen idee
    Error code :E64
    Signaal RoF:Rechts onder rood knipperend
    Probleem omschrijving :Zodra ik mijn xbox aan zet duurt het vrij lang voordat hij verder start, nu blijkt hij niet naar xbox dashboard te gaan, maar geeft hij een error code aan.


    Kan iemand mij vertellen wat E64 is, en wat ik eraan kan doen ?
    Na wat knoppen in te hebben gedrukt blijkt het dus dat ik error code 1000 heb of 0001 ?
    Kan iemand mij dat uitleggen ?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op google vond ik dit:

    "Another thing they are probably detecting (but probably not using yet to decide to ban or not) and log/flag
    is if you ever booted your Xbox360 with DVD SATA cable not connected to your Xbox360 (E64).
    Many people did this to power their drive when they wanted to flash it "

    Je hebt je xbox toch niet omgebouwd hè?

    edit:
    "E64: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc."
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    E64: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc.
     
  12. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0

    En wat zou ik eraan kunnen doen ? :9
    Dit is echt vaag nu doet hij het weer ineens haha wat zou het dan kunnen zijn vraag ik me af ?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  13. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb hem niet omgebouwd dat is zonde van je xbox, ik had het een keer bij mijn ps one en dat ding ging helemaal naar de ballen dus nu voor mij niet haha..., heel raar hij doet het nu ineens weer :p
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    yep , kan zijn dat UPS vandaag voor je deur staat , als je serienummer is veranderd krijg je zekers een nieuwe xbox....



    er staan 2 nummer op , 1 met ook letters er tussen en 1 met als begin vaak een 5.....die laatse moet je hebben...
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog steeds geen mail gehad van MS dat ze hejm hebben ontvangen, dus maar eens het trackingnummer opgezocht, staat er dit:

    Retour naar zender? Betekent dit nu dat ze hem toen alweer terug hebben gestuurd, of dat ze er nog niet aan begonnen zijnn???
     
  16. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ken beter ff bellen om te vragen hoe het zit, dit is wel erg lang terug!
     
  17. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zaterdag gebeld en ze zeiden vroeg volgende week , dus hoop dat UPS vandaag komt , ik mis het gamen op de 360 nu al beetje:{ , en dan moet ik nog 4 weken als ik pech heb :'-(
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Net even gebelt, ook omdat ik mijn free game nog niet heb gehad.

    Hij staat sids gister klaar voor vertrek, dus het zal nu niet lang meer duren!
    Trackingnummer voor de terugreis heeft ie me meteen gegeven, al werkt die pas als UPS hem inscanned.

    Maar goed, hij is binnen een weekje terug! (UPS werkt snel wat dat betreft)_O_

    De free game was wat raar, hij stond wel ind e computer, maar was niet verstuurd...dus krijg ik em nu alsnog opgestuurd.:thumbs:
    Als ie deze week terug is ben ik em +/- 20 dagen kwijt geweest.

    maakt me geen reet uit, als ie het maar gewoon goed doet en ik niet voor de vijfde keer een andere Xbox nodig zal hebben.:mad:
     
  19. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik contact gehad met 360 service...
    Alle gegevens staan nu bij hun in de computer, morgen zou ik een mail krijgen met gegevens en sticker die ik moet gebruiken voor het opsturen..
    Zodra ik die binnen heb kan ik een afspraak maken met UPS zodat ze mijn 360 komen ophalen.
    Volgens de service medewerker gaat het tussen 25 a 30 dagen duren tot ik hem terug heb...let's hope so !
     
  20. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Hitachi driver nou echt beter als de Samsung?
    Volgens diverse sites maakt die geen krassen waar je spellen van stuk gaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina