1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0


    +/- 20 dagen is neit zo heel veel he . hoop dat die van mij ook ze snel terug is , is dat met vervoer heen en terug van UPS :)
     
  2. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft is de (af)zender, zij hebben opdracht gegeven om de xbox door jou terug te sturen. De xbox is dus aangekomen bij het retouradres.
     
  3. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Hitachi driver nou echt beter als de Samsung?
    Volgens diverse sites maakt die geen krassen waar je spellen van stuk gaan
     
  4. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    De Hitachi Drive is de laatste( nieuwste) drive van Microsoft dus als jouwne kapot is ''de samsung krijg je de Hitachi en dat is zeker de beste. en als nieuwste maakt die dus ook geen krassen. dat is wat ik overal lees .
     
  5. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar toch zie ik wel zo`n circel op mijn spellen anderhalve cm van de binnenkant af. Is dat niet schadelijk?
    Omdat jij zegt dat het de beste is zal dit toch wel zo horen?
    Wie ken me hier antwoord op geven?
     
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Je bedoelt helemaal rondom, dat heeft elke 360 game, daar begint de data ofzo.
     
  7. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn status staat nu op 'No pending repair'.
    Hoop dat hij snel terug is.
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    heyyy ik had 2 dagen geleden 3 rode lampjes ( al de kabels zaten er goed in ) dus had ik maar gauw de x360 uitgedaan en opnieuw gestart en toen deed die het weer... maar moet ik me nu zorgen gaan maken ??
     
  9. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het begin van het einde van je 360 vrees ik...
    Ook dit zal, net als die van mij, een gevolg van overheating zijn.
    Waarschijnlijk krijg je die problemen vaker, misschien loopt je 360 nu al elke keer vast ?

    Als dat zo is moet je dus ook de weg bewandelen die velen je al zijn voorgegaan :
    Je 360 probleem doorgegeven aan 360 service en vervolgens gaat je box terug naar een MS servicecenter waar ze hem repareren of zonodig vervangen.
    Good luck !..ik heb vanaf dit weekend hetzelfde gedonder helaas :'-(

    p.s. de datum van je 360 aankoop maakt niet uit, elke 360 die 3 rooie leds aangeeft moeten ze repareren of vervangen !

    *update 15.00 uur : na het telefoontje vrij snel een eerste mail met mijn ref.nr.
    zodra de procedure op gang is krijg ik een 2e mail, met waarschijnlijk het nummer van UPS en de stickers.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag na 5,5 week mijn 360 terug gehad. Tenminste, ik heb een 360 terug gehad, maar niet de mijne. Er zat een brief bij dat de reparatie van mijn 360 te lang ging duren (waardoor ik dus nog langer moest wachten) waardoor ik een vervangende 360 krijg. En laat dat nou net een splinternieuwe 360 zijn. :cool: Heb daarnaast ook nog 2 maanden Xbox Live Gold gehad. Ik moet zeggen, erg netjes van Microsoft! :thumbs:
     
  11. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zojuist gebeld door MS Nederland om mij persoonlijk een Track en Trace door te geven.
    Xbox komt dus mijn kant weer op (25 dagen geleden opgehaald door UPS)
    Ben benieuwd of ik dezelfde krijg of een nieuwe en hoelang deze het vol gaat houden!
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  12. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er netjes uit !
    En...heeft zo'n nieuwe 360 een ander soort koeling ??
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mijne is niet defect maar dat ingangetje bij je xbox onder de aan button met die 2 USB Poorten erin is kapot gegaan. Vanmiddag zette ik m'n MP3 erin en nu krijg ik dat ding niet meer goed. Faceplate ( Gewoon normale ) eraf gehaald en het veertje zit los. Ik heb hem gewoon normaal opengemaakt, vergoed Microsoft dit ofzo ?
     
  14. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    faceplates mag je verwijderen.
    Zolang je het zegel niet verbreekt door de xbox zelf open te maken is er niets aan de hand.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Haha, volgens mij begrijp je me niet heb er ff een foto van gemaakt,
    Dat witte dingetje krijg ik niet meer normaal omdat het veertje eruit is gesprongen . Ik vroeg me af of ik dan een nieuwe kan krijgen van Microsoft want ik vind het lelijk zo xD
     
  16. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn repair status staat nu: Empty box shipped to customer. Heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad? Dit betekent toch niet dat er een lege doos onderweg is? mijn xbox is pas een week geleden opgehaald.
     
  17. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt 2 papieren van UPS als je hem opstuurt 1 met een label en met je handtekenening erop en moet je vouwen dus heb ik die streepjescode aan de zijkant en de rest aan de bovenkant van de doos , maar bij die andere staat erbij ( deze door de chauffeur te ondertekenen ) . dit klopt toch he, die moet ik gewoon los afgeven , kan iemand even antwoord geven aangezien ze morgen denkelijk wel komen.
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel een heel klein dun lijntje, die je niet heel goed ziet alleen als je hem goed in het licht houdt.

    Is dat geen kras en hoort dat zo?

    Bij halo 2 heb ik namelijk meer van die circels op mijn disc, en die werkt gewoon perfect.

    Moet even zeker weten of dat zo hoort op de spellen?
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat 2e papier is voor jezelf. Hoeft niet perse een handtekening op ofzo van de chauffeur. Die mag je gewoon zelf houden. Dat papier met die label en streepjescode moet idd op de doos.
     
  20. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    oke had ik het toch goed , bedankt wa :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina