Het kan aan mij liggen misschien, maar dit had nooit op deze schaal mogen gebeuren, en dat Microsoft met oplossingen komt in de vorm van extra garantie en straks een verbeterde versie van de 360 is ze geraden. Ze zouden ook kunnen besluiten om niet met oplossingen te komen, alleen vrees ik dan echt hele grote problemen voor MS.
Je schrijft dat het aandeel van MS niet gekelderd is, maar je kan mij toch niet vertellen dat het aantal verkochte XBox360 verkopen op z'n minst hoger had kunnen uitpakken, en daarmee het succes voor MS groter had kunnen zijn. Ik ben absoluut fan van de 360. Ik vindt het een geweldige console qua mogelijkheden (bijv. xbox live enz.). De lineup aan games is ronduit imposant te noemen, maar om onvoorwaardelijk, ook na dit alles geen kritiek mogen uiten, zoals jij schrijft gaat mij een beetje te ver. Dus wat mij betreft slaat jouw redenering kant nog wal. Je moet namelijk niet vergeten dat de consument er EUR 400,00 voor neertelt plus de games die ervoor gekocht worden is voor veel mensen een rip uit hun lijf. Dat er eens een 360 kapot kan gaan is te volgen. Maar toch niet op deze schaal. Wanneer deze mensen, waaronder ik zelf dan ruim 6 weken op hun gerepareerde console moeten wachten, met in de tussentijd verhalen te horen krijgen van medewerkers van de supportafdeling die maar wat roepen (zoals al vaker gemeld is door diverse forumleden), mag daar best wel kritisch over gedaan worden.
En met het feit dat er al 8 delen van elk 80 pagina's over dit onderwerp wordt geschreven, is een graadmeter van de omvang van dit probleem. Ik begrijp werkelijk niet dat je dat niet ziet.
Laatst bewerkt: 21 jul 2007