1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan dat dan , je harde schijf zit er toch niet bij of van iemand anders , of hoe bedoel je het ?
     
  2. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 2 juli is mijn Xdoos opgehaald door UPS. Vandaag is UPS aan de deur geweest (ik was niet thuis).. Geen enkel bericht van Microsoft hierover, complete verassing!! Ben benieuwd wat ik morgen aantref!!!
     
  3. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn das net geen maand , hoop niet dat ik tot 2 sept of langer moer w8en anders speel ik nooi Forza 2 uit voordat Halo 3 komt 8) damn die tijd gaat hard.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vandaag is mijn 4de (!!) 360 gearriveerd!
    Heb dus 4 weken moeten wachten.

    MFD is 2006-04-21.

    Is uit dezelfde maand als mijn vorige vervangende 360.

    Plastic over de disclade en de infrarood ontvanger.

    Zucht, hopelijk is deze eindelijk gewoon goed, en hoef ik hier nooit meer in dit topic te posten!
     
  5. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook weer een xbox ontvangen.
    2006-09-11
    Hij ziet er nieuw uit.
    Inderdaad kijken hoelang hij het volhoudt.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb dus zo'n Hitachi Drive heh, voordat m'n Xbox kapot ging leek het net of m'n drive altijd happerde, hij stopte 1 seconde met geluid maken en ging verder leek net of ie stopt. Vandaag heb ik dat weer gehad, zal ik problemen gaan krijgen? Nog geen krassen gezien.
     
  7. xboxgirlie

    xboxgirlie Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb voor de eerste keer nu naar de klantenservice gebeld en niet de laatste weet ik nu al.
    Eerst een half uur aan de telefoon gehangen waardoor ik door de relaxte muziek bijna in slaap viel hihihi.
    Schrok bijna wakker toen er een belgische mevrouw opnam.
    Heel gedoe ik ben verhuist en de oude gegevens waren er nog bekend.
    Moest je helemaal bewijzen dat jij echt was verhuist...
    Uiteindelijk begonnen met het probleem.
    Ze liet me een code invoeren doormiddel van een knoppen combinatie.
    Eerst moest ik zo proberen te spelen.
    Werkt dit niet dan moet ik 2 uur lang spelen zonder hardeschrijf.
    Loopt die tijdens die 2 uur niet meer vast dan is mijn hardeschrijf overleden.
    Loopt die toch vast moet ik in beide gevallen terug bellen.

    Zonet uitgeprobeert de toetsencombinatie en hij liep meteen vast dus dat heeft niet geholpen.
    Nu maar de hardeschrijf proberen...
     
  8. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Nummer twee van mij is uit 2006-04-18 en staat klaar om terug gestuurd te worden. Hij heeft het twee dagen vol gehouden en nu loopt hij continue vast. Op naar de 3 xbox, er werd mij verteld dat het nu niet langer dan 15 werkdagen mag duren, plus heb ter compensatie een spel gekregen. Afwachten hoe dit gaat aflopen.
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, da's nou echt genaait. Serieus.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    tot over 2 dagen :)
     
  11. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik vandaag sinds 25 dagen me xbox weer trug, naja prima allemaal,

    Aeen dat ding is volgens mij ngo neit tof... die standby ampje blijft de hele tijd knipperen, en als ik de cdla open wil doen komt hij er niet uit maar staat er in beeld heel snel opening closeing reading, en vervolgens doet hij niks... wtf is dit nu weer?
     
  12. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ja naja denk dat dat van dat knipperen eenmalig is, maargoed die cdla gaat dus gewoon neit open... als ik op openknop druk krijg ik in turbotempo

    opening->closing->reading->nodisc, en open gaat hij dus niet...

    heb ik een krappe maand op me xbox reparatie zitten wachten, en ik krijg er gewoon 1 terug met een kapotte cd la... de tyfus ben echt over de zeik nu
     
  13. TheDeadZombie

    TheDeadZombie Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook nu remkooO, ik heb hem sinds vandaag een week terug, de eerste keer dat ik hem teste ging de lade niet open, was kwaad toen dus maar opnieuw proberen, deed hem uit frustratie 20X open en dicht, deed hij gewoon, dus na een paar dagen spelen met gewone lade (deed ik niet vaak open om de schijf te verwisselen) en gisteren toen ik de schijven wel wou verwisselen, wou hij een stuk minder vaak opengaan. ben benieuwd!
     
  14. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Net op de valreep m'n 3e doos (3 x Ring of Death is scheepsrecht ;-)) bij UPS in Utrecht afgeleverd zodat hij nog mee kon naar Duitsland. De vorige 2 keren had ik na 3 werkdagen alweer een andere (geen nieuwe) ontvangen. Ben benieuwd of ze nu weer zo snel zijn.
     
  15. Knispel503

    Knispel503 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Een CD-lade die weigert....heb ik ook gehad bij m`n 360...
    Al een tijdje last van gehad...VOOR de RoD..
    Soms weigerde ie..dan weer niet..
    Maar waneer ie weigerde kon ik hem alleen nog maar openen ,door snel op de knop en daarna tegen de lade aan te drukken...
    Frustrerend....
    Toen ik vorige week m`n 360 optilde en schuin hield bij het inpakken...hoorde ik duidelijk binnenin de 360 iets rammelen..
    Net of er een klein plastik onderdeel loszat....en dan een plastik behuizing die al kraakt waneer je de console optild...
    Zoals ik al eerder zei...dat ding is net zo`n goedkope Tupperware broodtrommel...en daarvoor durven ze zich 399,- euri`s voor te vragen...

    Greetz...grrr..
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  16. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    heeeeeeeeeel fijn dit,

    Ik heb me xbox nu sinds vorige week woensdag terug en raadt is weer de ring of death, dat is tog niet meer normaal ik heb 8 weken gewacht op deze xbox en hij gaat maar 1 week mee zeeeeeeeeeeer TRIEST us kijke wat ze nu zegge op de klantenservice want ik ben woest!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    :)
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht nu al een maand :mad: damnzzzzz
     
  19. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou ons op de hoogte! Ik wil wel weten wat die sukkels bij de helpdesk nu weer te melden hebben.

    Ik zit nu zelf al 7,5 week te wachten. Het eind is nog niet in zicht. Over een week ga ik weer bellen. Een week geleden zou ik op een priority lijst gezet zijn en zou het 2 weken duren (Alweer)
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga vandaag bij iemand langs om (waarschijnlijk) zijn xbox te kopen, maar ik vroeg me nog wat dingen af. hij heeft er geen bon bij maar dat maakt niet uit volgens de startpost.

    ik las hier dat mensen die de xbox 2e hands gekocht hadden geen garantie kregen, daaruit concludeer ik dat als de verkoper nog nooit contact met microsoft heeft gehad ik gewoon nog garantie kan krijgen, en anders niet meer. klopt dat?

    zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten voordat ik de xbox koop, zijn er dingen waaraan je snel kan zien of er iets mis is met de xbox?

    alvast bedankt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina