Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel net forza2, midden in de race vervaagt me beeld, kleurige blokjes... loopt vast!
     
  2. LuGu

    LuGu Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik vanochtend m'n xbox wou opstarten brandden de 2 linkerlampjes en het lampje rechtsonder ROOD.
    Moet ik nu bellen of wat moet ik precies doen?
     
  3. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Heideroos Zo snel al , wat had je voor probleem ?, , want mijne is de 27ste kapot gegaan , en 1 augustus opgehaald, dus dan zou mijne als die even lang duurde 16 dagen duren , hmm nouja zal wel langer gaan duren , welke reden weet ik niet maja.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  4. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    RoD, kon niets meer doen...
    Twas mijn 2e 360 die kapot ging!
     
  5. LuGu

    LuGu Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik vanochtend m'n xbox wou opstarten brandden de 2 linkerlampjes en het lampje rechtsonder ROOD.
    Moet ik nu bellen of wat moet ik precies doen?
     
  6. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd.
     
  7. LuGu

    LuGu Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    wat Gecondoleerd:p?
     
  8. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Xbox is waarschijnlijk overleden (Ring of Death, lees het eerste bericht in dit topic even door). Daar staat ook in wat je verder moet/kan doen.:)
     
  9. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen garanatie meer hebt kun je de Towel Trick op youtube eens bekijken , maar dat is voorlopig niet nodig aangezien je nu een garantie van 3 jaar krijgt.
     
  10. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    mijn beeld ziet er zo uit |:-
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat beeld heb ik ook wel eens gehad, een paar dagen later overleed mijn console...
     
  12. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zonet wer gehad dat beeld :) ik doe het nu met de towel truc, gaat best goed, heb 3dagen geod kunnen spelen maar nu kreeg ik 1 rood lichtje, en fout E65 dan dan begon het beeld ook zo te doen als jouw afbeelding.
     
  13. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb e.e.a. een aantal weken geleden uit laten zoeken door een jurist en het volgende te horen gekregen:

    op paier is het allemaal heel simpel... de klant heeft recht op een goed product bla bla bla... een goed product waar wettelijk gezien langer dan de door MS gegeven 2 jaar garantie op zit... zelfde geld bijvoorbeeld voor een stofzuiger: de winkelier kan wel 2 jaar garantie geven... wettelijk is het zo dat er een bepaalde levensduur voor een stofzuiger geldt... die levensduur is de duur dat ja mag verwachten dat het apparaat zou mogen werken (moeten werken)....... oftwel: MS zit fout en de klant zit goed....

    nu de praktijk:

    niemand (of weinige) hebben het geld en geduld om een rechtzaak tegen MS te beginnen..... vooral niet aangezien een nieuw apparaat (core versie) 300 euro kost.... geen enkele rechtsbijstand verzekeraar zal het tegen MS opnemen...

    Daarbij komt nog eens dat niemand tegen een bedrijf als MS durft te procederen... Die gasten hebben zoveel advocaten die de boel zolang kunnen reckken dat je kleinkinderen misschien een keer kunnen genieten van de uitkomst van een rechtzaak....

    Ikzelf ben 3 jaar geleden een keer afgekocht door mijn rechtbijstandverzekering toen ik problemen had met Versatel en de gemaakte kosten wilde claimen..... dat geeft al aan hoe triest het in Nederland geregeld is met dit soort zaken...

    de beste kans die je hebt is een brief aan Kassa en dat soort programma's..... enige nadeel daarvan is dat mocht Kassa er iets aan doen dat meestal alleen de mensen die daar in de studio zitten geholpen worden en de rest nog steeds niet.....
     
  14. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    23-07: Xbox360 Overleden
    24-07: Xbox360 Opgehaald door UPS
    25-07: Xbox360 Afgeleverd in Duitsland
    06-08: Xbox360 Thuis afgeleverd

    Het kan dus allemaal ook best snel.
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik zit zelf met het problemen dat mijn xbox met bepaalde games wel wil freezen. Ik noem battlefield, shadowrun bepaalde xbox live arcade games.

    Soms maar 1x op een dag maar soms wel es 3 a 4 x in een uur.

    Ligt dit nu aan de games? of is dit echt een probleem met mijn 360

    Tevens valt me op dat de xbox hoelanger ie aanstaat hoe meer herrie die gaat maken.

    Ik zit te twijfelen wat ik hier mee moet
     
  16. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    slecht teken , teken van de dood :)
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    gister had ik tijdens shadowrun maarzo dat mn beeld weg viel en er een hogepiep uit de xdoos kwam... dus denk het ook ja :'-(
     
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft bellen. Die piep had ik bij mijn eerste ook. Dusja.
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag dus mijn xbox terug gekregen. Ofja, mijn xbox, het is er een uit oktober 2006. Wel bale dat er een Hitachi drive inzit, die zijn toch het slechtst?
     
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar het schijnt, ja. Wil niet zeggen dat ze stuk voor stuk teleurstellen, hoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina