1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik mag weer niet klagen over de service van microsoft:

    Intussen heb ik mijn 4e xbox360 terug gestuurd gekregen. De 1e keer dat ik belde voor mijn 4e 360 was er iets mis gegaan. Een week later belde ik weer en kreeg ik een 'hoger geplaatst' iemand aan de lijn. Hij kon mij verzekeren dat ik mijn xbox binnen 10 á 15 werkdagen terug zou krijgen. Afijn.... ik ontving 30 juli mn label en de 31e kwam UPS em ophalen.
    Gister ging ik richting mn vriendin en plots belde mn vader dat er een pakketje voor me was, en jawel: Het was de 360. In totaal heeft het bij mij dus 8 werkdagen geduurd. Ook heb ik per mail nog een xbox live code voor 3 maanden gekregen ter vergoeding.
    In de tijd dat mijn 360 weg was heb ik geen enkel mailtje van microsoft gekregen dus het kwam als een redelijke verassing dat ie gister binnen kwam.
    Mijn enige zorg is dat het een console van 26 augustus 2006 is. Ik denk dus dat het slechts een kwesite van wachten is totdat ik weer naar microsoft kan bellen. Deze maakt trouwens weer minder lawaai dan mn laatste 360 console.
     
  2. Baklap

    Baklap Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is dus net opgehaald door UPS. En Nu maar kijken hoelang het gaat duren voordat ik hem weer terug krijg. Ik had het geluk dat hij 2x langs me deur is geweest, want de 1ste keer was ik er niet.
    Een vriend van mij die had hem na 3 dagen alweer terug.
    Maar ik zal wel weer maanden moeten wachten. |:-
     
  3. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Mail van M$ gekregen dat mijn console weer onderweg is. UPS heeft hem inmiddels al diverse keren aangeboden maar ik zit momenteel in de Zwitserse alpen. :{ Nog even geduld hebben dus. Ik hou jullie op de hoogte of het mijn eigen console is of een andere. Succes allemaal.

    Groeten vanuit een mistig, nat en koud Zwitserland.
     
  4. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag doet mijn xbox360 het ook niet meer heeft een van jullie de onderstaande foto's meegemaakt?
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    hehe je website laat linken niet toe :+

    Maar ja dat probleem is vaker voorgekomen, komt door je videochip, dus wss krijg je over een poosje de 3LoD
     
  6. king

    king wolfsangel

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Geen Commentaar!!!
     
  7. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Je GPU is oververhit... Heb dat zondag ook gehad toen liep me Xbox 360 vast tijdens R6V online spelen, zag toen blokjes patroon en hoorde even gek geluid uit de boxen komen. Heb alleen toen de disc van de game eruit gehaald en me Xbox 360 niet meer aangeraakt die dag. De dag erop (maandag) wou ik s'ochtends PES6 online doen, na nog niet eens 1 minuut bezig zijn een een wedstrijd liep me Xbox 360 weer vast met blokjes patroon.
    [​IMG]
    Had me Xbox 360 toen weer uitgezet en waar aangezet maar toen al bij Xbox 360 logo blokjespatroon, snel maar me disc eruit gehaald van PES6. Toen deed ik me Xbox 360 weer uit en even paar seconde gewacht en aangezet en jawel toen had ik de bekende maar beruchte Ring Of Death...
    [​IMG]
    Me Xbox 360 is nu bij reperatie centrum in Duitsland, ik hoop dat ik me eigen terug krijg die goed gerepareerd is of een nieuwe Xbox 360 krijg.
     
  8. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 3 maanden?! Ik heb 3 uit 4 keer dat ik hun aan de lijn had gemekkerd over m'n Live account en ik heb maar 1 gekregen. Als ik me morgen beter voel dan ga ik ze weer eens bellen.

    Heb ik m'n 360 eindelijk terug ben ik ineens uit het niet ziek :confused:
     
  9. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    @Koleos: Dat had ik ook. Toen ik het bij WSOP had. Heb ik hem weer na een poosje weer aangezet. En de disc eruitgehaald. Heb toen besloten om Boom Boom Rocket te gaan spelen om er zeker van te zijn dat het niet aan het spel lag. En midden in het spel ongeveer 1,5 minuut werd het beeld in een keer zwart. :mad: Toen wist ik zelf wel genoeg en heb meteen via de xbox site een mail gestuurd. Op mijn eigen site hou ik nu bij hoe het hele proces verloopt.
     
  10. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik mijn box oplaat halen door de UPS he, moet ik het in een neutrale doos doen, moet daar nog iets van beschermend materiaal in of hoe hebben jullie dat gedaan??

    Oja en nog iets, moet ik nog een aankoop bonnetje hebben als ik em dadelijk opstuur, want dan moet ik heeeel hard gaan zoeken :mad: Maar die vent aan de telefoon zei daar niks over.. En standaard garantie is toch gewoon 2 jaar of niet?
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  11. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet 2 maanden geleden verlengt naar 3 jaar omdat er zoveel problemen zijn. Met dank aan kassa.
     
  12. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope als je belt dan krijg je te horen dat dat alleen verlengt is naar 3 jaar als je daadwerkelijk 3 rode lampjes krijgt... die krijg ik niet, mijn dvd speler die erinzit is gewoon pulp volgens mij..
     
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Aan je hoeveelste ben je toe?
    Ik moest uitleggen dat doordat ie nu voor de 3e keer gerepareerd moest worden ik mn xbox in totaal 2,5 á 3 maanden kwijt was waarop hij met dat voorstel kwam...
     
  14. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 is vandaag ook kapot gegaan ik had naardat ik lost planet had gespeeld de rode cirkel rond om de powerknop ik heb naar xbox gebeld maar ze konden mij niet helpen omdat ze zelf software update hadden toen ben ik terug geweest naar de winkel dixons waar ik de xbox 360 heb gekocht die hebben de kapotte xbox gehouden en hebben een nieuwe gegeven ik moest ook de kabels afgeven die werden ook vernieuwd ik was erg blij met zulke goede service bij dixons
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Haha serieus:eek:
    Of het zijn kneuzen bij de Dixons of je ze vinden je gewoon heel erg lief:p
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Man dat had ik ook graag gewild, ik ben er zelfs nog naartoe geweest, maar ik moest gewoon MS bellen en de 360 kon niet worden teruggenomen bla bla bla...
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    echt vervelend, ok m'n 3de x360 heeft nog geen problemen gehad maar bij de laatste 2 reparaties heb ik GEEn live gold gamercard gekregen terwijl iets daarvoor wel 3 maanden gold had geactiveerd.

    Morgen weer bellen, maar heb hier al 3 keer over gebeld. Damnzz heb gewoon 25 euro voor 8 dagen xbox live gold betaald ofzo...
     
  18. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had freeze en al die blokjes die je hier op een aantal foto's ziet. Oververhitting denk ik. Ik hoop gewoon een nieuwe te krijgen ofzo.... Dat kost namelijk nog minder tijd voor het reparatie centrum toch ;) . We zullen zien, ik ben in de tussentijd op vakantie.

    (code was 0102 met de lampjes)
     
  19. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik ben gewoon 1 maand live abbonomment kwijt door de reparatie. Niet omdat hij een maand weg is geweest, maar omdat ik een andere Xbox terug heb gekregen (dus niet die van mezelf).

    Toen ik probeerde in te loggen in Xbox Live, kreeg ik te zien dat ik nog maar een Silver account had, terwijl mijn Gold pas in September afgelopen zou zijn.

    Ook zat er in de doos waarin ik mijn Xbox terugkreeg geen compensatie voor Xbox Live (niet voor de maand waarin hij weg is geweest, niet voor de maand die ik nu kwijt ben)

    Vond het eigenlijk nutteloos om daar nog voor MS te gaan bellen, en vergoeding eisen, maar ik denk, ik laat het even weten.

    Als je dus een andere Xbox terug krijgt van reparatie dan die van jezelf, ben je je XBOX LIVE GOLD kwijt !
     
  20. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk je kan altijd recoveren. Mijn account staat nu op de 360 van mn broer en de HD kan je thuislaten dus......?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina