1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat is vreemd dan.

    Ik kon alleen nog maar op marketplace, en als ik mij "Membership Settings" oid keek, stond er "XBOX Live Silver".

    Ook kon ik geen een spel online spelen.
     
  2. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag nooit last van gehad krijg binnenkort joost mag weten wanneer want ms weet het zelf ook niet m'n 4e dus...
     
  3. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat klopt , als je je eigen HD toch gewoon houdt , die slaat alles op , ook je gegevens van Live , de 360 speelt alles gewoon af , stel je HD crasht OUCH dat is denk ik het rotste wat je kan gebeuren.
     
  4. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    net met ms gebeld moet hem opsturen. De medewerker zei als ze de console hebben ontvangen dan kan het 25 werkdagen duren voordat je hem weer terug krijgt wegens het inhalen van de achterstand het was eerst 20 maar deze hebben ze vandaag verhoogt naar 25.

    Hoe haal je trouwens de HD los? Want dan hoef ik deze dus niet te verzenden.
    Edit: ik heb hem al los. gewoon het knopje indrukken
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    2 dagen zonder krasjes kunnen gamen, hmmz zou deze x360 de goede zijn... ? ik vind 't toch nog spannend :)
     
  6. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste update blijkt inderdaad de doodsteek te zijn..
    Nog nooit geen problemen gehad (MFD 3-2006)...nu 3 ROD met code 0102...
    unkown hardware error...fijn dus..
    Weet iemand trouwens of je HD meegestuurd moet worden?...staat nl veel aangeschafte content op..wil die natuurlijk niet kwijt..
     
  7. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die harde schijf moet niet meegestuurd worden. Dat zeggen ze als het goed is ook bij de klanten 'service' :)
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... zal dan wel aan die laatste update liggen... mijne is ook kapot.

    Drie rode lampjes... hardware failure, is mijn 4e 360 al die het begeeft onder dezelfde omstandigheden.

    De vorige ging ook kapot na een update via xbox live... man o man, als ik morgen ga bellen eis ik een spoed reperatie/process... dit is de 4e al die kapot gaat, binnen 2 jaar heb ik dan al 5 gehad. ;)

    Belachelijk natuurlijk... slechte zaak zo, ik ga echt niet een maand wachten tot die klaar is.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Een of ander vrouwtje aan de helpdesk zei, dat wanneer het lampje op de voeding GROEN is terwijl de xbox aanstaat, je xbox een hardware fout heeft. Klopt dat?
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Alsof ze die achterstand in halen:mad: Eind juli zou dat al verholpen moeten zijn. Nog geen maand na reparatie gaf die alweer red lights aan, doet 't nu weer maar toch. Ik gebeld, zegt ze heel simpel, je kunt hem weer opsturen kan 20 werkdagen duren. Pik ik dat ff niet he, ten eerste xbox binnen half jaar stuk, ten 2e de reparatietijd niet volgens afspraak en ten terde dat ie binnen een maand weer red lights geeft. Jaja, vakmanschap :)
     
  11. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man de service is echt waardeloos, zit al sinds 14 juni zonder xbox, microsoft zelf ken niet eens vertellen binnen welke termijn hij terug komt, U kunt het beste nog een weekje wachten zeggen ze??? ondanks dat mij een spoedprocedure beloofd is toen mij "gerepareerde" 360 17 juli voor de 3e keer weer naar duitsland ging ze kunnen mij niks concreets vertellen en houden mij zoet met het toesturen van 1 maand live waar ik niks aan heb ( live abbo is net voor 1 jaar verlengd), een beschadigde game en een beschadigde wireless controller. Enige wat de klantenservice voor elkaar heeft gekregen is het feit dat ze mij totaal ontmoedigd hebben om er nog achter aan te bellen, het is toch allemaal verspilde moeite en tijd, en eigenlijk intereseert het me ook steeds minder, erg jammer...
    Ja ze doen echt hun best mij weer het vertouwen in de 360 terug te laten winnen.
     
  12. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dien een klacht in hiero
    http://www.microsoft.com/netherlands/contact/feedback.aspx

    Heb ik ook gedaan. Daarna gingen ze mij bellen in plaats van dat ik hun bel en 45 min. in de wacht sta.
    Ik was m'n 360 sinds 12 Juni kwijt en gister heb ik 'm EINDELIJK na 8,5 week terug gekregen. Ik moet alleen nog wel bellen voor een extra maand Live. Veel succes Gollem. Ik weet wat je doormaakt. Mij vertelde ze ook de hele tijd onzin verhalen en dat het eraan komt.
     
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan is het juist goed!
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat een ongelovelijk stomme trut was dat zeg, ik ga gelijk terug bellen en verhaal halen. Belachelijk dat HELPDESK niet eens weet waar ze 't over hebben. Ze wou zelfs dat ik de xbox weer terug opstuurde. Diep teleurgesteld.
     
  15. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat ligt eraan, als je xbox kapot is en het lampje is groen dan heeft je xbox natuurlijk een (hardware) fout en dan ligt het dus niet aan je voeding. Maar als je xbox het gewoon goed doet en het lampje is groen dan is er natuurlijk niks fout. Ik denk dat ze dat eerste bedoelde.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, net even gebeld... eerst kreeg ik een half engels, half nederlander aan de telefoon, verstond hem haast niet en ik had er geen goed gevoel over toen ik ophing.

    15 minuten later bel ik maar nog een keer om het even te controleren, blijkt die mafkees niet eens een reperatie aanvraag te hebben aangemaakt! man o man, wat een prutsers kunnen het soms zijn.

    Maar goed, de mevrouw die ik aan de lijn had was veel vriendelijker en alerter.. ik krijg dan binnen 3 werkdagen een mailtje (ja ja... 3 werkdagen om een emailtje met info op te sturen :)) en moet ik de bon uitprinten en de doos met de 360 laten ophalen.
    Dit ging vroeger ook wel eens anders, dan kwam UPS gewoon langs met doos en al, maar goed.
    Meteen gevraagd naar een spoed proces omdat dit mijn 4e defecte 360 al is, binnen 15 werkdagen moet ie dan klaar zijn :mad: is dat niet de standaard wacht/reperatie tijd?

    We wachten maar weer af.. hopelijk dat ik deze keer gewoon eens een goede 360 krijg met de juiste hardware en niet die brakke rommel die er nu in ligt.
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Standaard is nu 25:emo:

    Lol, heb ik mijn xbox net terug gaat mijn controller stuk. Meteen een nieuwe gekocht, nu moet ik daar weer over bellen:9
     
  18. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je denk je een xbox met een hdmi aansluiting terug als je je xbox nu laat repareren?
     
  19. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Klantenservice heeft nu "storing" gaat een uurtje of 2 duren...

    Je krijgt gewoon een andere 360, zonder noemenswaardige verbeteringen, zonder hdmi het is dus gewoon weer afwachten hoe lang je "gerepareerde" het volhoud want stuk gaan doet ie toch weer!
    Lang Leve Xbox 360!
    JUMP IN !
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zo ze hebben zojuist mijn defecte xbox360 opgehaald (UPS)
    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik hem terug heb.

    Tot die tijd heb ik gelukkig een geleende xbox360 dus ik maak me niet druk. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina