1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Strapping young Lad heeft dat ook te maken met mijn probleem ?? kijk 2 berichten boven deze.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij je 4e of 5e xbox 360 bent dan praat je wel anders hoor... ik vraag niet om compensatie in de vorm van spellen of gratis spulletjes, maar ik eis wel een spoediger process dan normaal omdat ze het maar niet voor elkaar krijgen om mij een wel goed werkende 360 op te sturen.
    Dan is enige vorm van compensatie zeker niet teveel gevraagd.

    En het is maar goed dat ze een jaar extra garantie geven, want anders raken ze HEEL wat klanten kwijt op deze manier.
    Als mijn garantie was verlopen en mijn 360 begeeft het weer na een tragische update, dan zou ik klaar mee zijn... geen enkel bericht dat ze nieuwe, wel goed werkende hardware gebruiken voor nieuwe 360's, dus reken er maar niet op dat ik dan de winkel inloop en doodleuk een nieuwe 360 ophaal, die vervolgens na een update het zomaar weer kan gaan begeven.
    Zo blijf je aan de gang.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou zo maar kunnen Boellie, maar traceer jij je berichten niet via UPS?
     
  4. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zie je alleen de status waar die is , en niet of hij klaar is , UPS zorgt er alleen voor dat je pakket wordt opgehaald en thuis word geleverd , je ziet niet of hij klaar is ,ja als ie terug komt , dan wel natuurlijk ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk weer wat goeds :) er is goodwill beloofd =)
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar verzorgd MS dan die berichten die je eerder poste? in dat geval hoef je het niet al te serieus te nemen momenteel... het loopt niet soepel daar.

    Ik herinner me ook nog wel dat ik dat soort berichten kreeg maar dat er niks van klopte toen mijn 1e of 2e 360 was verzonden.

    1 keer stond UPS zelfs zomaar op de stoep met een nieuwe xbox 360, terwijl mijn status nog op "wordt verwerkt" stond.
     
  7. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    snap even niet wat je met die berichten bedoelt , maar die No pending Repair klopt toch wel hoop ik :{
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al doenen ze 5 jaar garantie...De volgende Xbox generatie ga echt niet meer halen :/
     
  9. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat er ook bij mij. En de xbox is pas vanochtend om 10.30 uur ontvangen.
     
  10. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik log net ook in op de service-site. Krijg precies dezelfde melding:

    A problem occurred, and your request cannot be completed

    Das geen dikke shit!
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja ik belde net ook (voor de 2e keer vandaag)
    had gister mn gerepareerde xbox (die ik eind mei kocht .. en halverwege juni al stuk was :x ) weer aangesloten...deed het gelijk al niet \o/

    vorige keer kreeg ik mn bon ook niet via mail...belde ze 4 dagen later zelf op :thumbs: bleek dat ze een typfout in mn e-mail had gemaakt :{

    maar ik mag morgen ook terugbellen :'-(
     
  12. germy

    germy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    en toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er maar zo weinig mensen hier zijn die 'm hebben laten ombouwen :)
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor geen goud! het lijkt me niet snugger om te doen met zo'n hoge hardware failure ratio. Je betaalt je blauw man.
     
  14. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gedaan toen er echt nog bijna geen sprake was van de ROD, dus ik ging ervan uit dat dit ding minstens 5jaar zou mee gaan,zoals al mijn andere consoles...Moest ik geweten hebben dat het zo'n hoog failure ratio was, ja dan moet je wel heel dom zijn om zoits dan te doen...(tenzij je heel veel geld hebt, of dat je het zelf kan fixen)
    Ik mag me namelijk idd blauw betalen, daarom dat ik ook zo boos ben :)

    Ik vraag me toch steeds af hoe de mensen van microsoft zien dat dit open gemaakt is mijn xbox360 :confused: die sticker onder de faceplate :confused: naar mijn weten heb ik nooit een sticker tegengekomen...
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik wilde dit bericht toch even plaatsen zodat er hier iig geen verwarring over is:

    Op zich begrijp ik het wel dat deze verwarring er is maar een beetje research naar de foutmelding kan geen kwaad. Zo wordt MS alleen maar opgezadelt met goeie xboxen, dus wordt tijd dat ze dit veranderen lijkt me zo...
     
  16. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft had in eerste instantie al die hele shit er niet in moeten zetten gewoon enkel alleen waarschuwing voor overhitting lampjes niet ook er nog eentje bij voor niet de juiste aansluiting.

    Gevalletje eigenschuld dikke bult, met een goed stel hersenen had je hierover na kunnen denken bij Microsoft.
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook een beetje een onzin verhaal van M$. Xboxen worden pas teruggestuurd na contact met de support afdeling. Deze gaat echt wel eerst alle mogelijkheden na (voeding, kabel e.d.).
    Het lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat er onterecht consoles zijn teruggestuurd die niet overleden waren.
    En mocht dat toch het geval zijn dan heeft de support afdeling slecht werk afgeleverd.

    Broodje aapverhaal naar mijn mening dus.
     
  18. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag van klantenservice vanavond weer met ze bellen als mijn 360 niet afgeleverd word, heerlijk die spoedprocedure van ze...
    ben benieuwd binnen welke termijn ze het dan voor elkaar gaan krijgen om een goed werkende 360 af te leveren, ach ja wacht al sinds 14 juni hierop ken er nog wel een paar maanden bij toch?
     
  19. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ben ik gebeld door een onderzoeksbureau of ik mee wilde werken aan een enquete over de XBOX 360. De dame schrok ervan dat ik al aan mijn 4e XBOX toe ben. Heb de kwaliteit van de XBOX 360 en de wachttijden bij de servicedesk een 1 gegeven. De rest van de support vond ik in mijn geval voldoende tot goed.
     
  20. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja bij jou moet het proces nog beginnen, bij mijstaat er nu weer No Pending Repair, wanneer kan ik hem dan thuis verwachten morgen of later dan 2 dagen *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina