Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    toen die melding bij mij verscheen had ik hem 2 dagen later weer thuis.....
     
  2. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker leugenachtig verhaal wat M$ hier weer brengt.

    Ja de meest ROD zijn geen ROD, mooi verhaal.

    Sony zou eigenlijk een omruilactie moeten beginnen, 360 inruilen met 200 euro en je krijgt een PS3..................eens kijken hoe trouw de userbase v.d. 360 dan nog is.
     
  3. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ik zag het pas gisterenavond pas , maar kon ook gistermorgen al erop staan ,maja zie het wel ,iig binnenkort :D , damn das wel snel , 1 Augustus was ie weg hier en na 14 dagen is ie al klaar *)
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de hoeveelheid trouwe gebruikers je nog zal meevallen......

    iedere producent maakt fouten , de vraag is : leren ze er ook van......

    dat zal de toekomst uitwijzen......
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ahhhh het 0800 nummer werkt niet meer
    tuut tuut tuut :x:x:x
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk ook dat dit nog wel meevalt, je koopt een console immers voor de games. En aangezien die van de 360 en de PS3 toch nog wel aardig verschillen, denk ik dat het aantal mensen die hem omruilt nog wel meevalt.
     
  7. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan mij iemand vertellen hoe ze zien dat mij xbox360 ooit opengemaakt is ... Ik hoor dat er een sticker aand e onderkant van de faceplate zit :confused: ???
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah ik krijg een versnelde procedure ( :+ )
    15 werkdagen ipv 25 \o/\o/
    maar ik heb liever dat ze hem gewoon goed maken :mad:
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je xbox is met een aantal stickers verzegeld.....je kan nog zo voorzichtig zijn maar ze komen er toch altijd achter als hij open geweest is....
     
  10. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. stel nu dat ik hem laat maken en ik betaal er dan 100euro voor, en hij is dan bijvoorbeeld 1maand later weer kapot door de ROD, moet ik dan weer 100euro betalen of krijg ik dan garantie ?
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    das nou typisch een vraag voor de helpdesk want dat zou ik echt niet weten.....:{
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb m weer terug\o/
    Ze zeiden 25 werkdagen tegen me...maar het waren er werkelijk maar 15:D
    Geen enkel mailtje ontvangen of wat dan ook sinds UPS m heeft opgehaald hier. Ik had er ook geen zin aan om er achter aan te gaan, een versnelde proecedure krijg je toch niet waarschijnlijk. Zo zie je maar weer, zonder er achter aan te gaan kan het ook wel in je voordeel uitpakken!

    * Forza 2 uitspelen * :cool:
     
  13. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan ga ik morgen bellen want vandaag is het een feestdag, bedankt magneto voor te antwoorden
     
  14. otothez

    otothez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    feestdag??
     
  15. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik echt fuckin' radeloos, nadat mij via een spoedprocedure een "nieuwe/andere" 360 is beloofd ( dit zal me 4e xbox worden) zit ik nu al 21 werkdagen te wachten. Microsoft weet inneens nergens meer van wat er met mij afgesproken is, weten niet met wie ik dan gesproken zou hebben die mij deze toezeggingen gedaan zou hebben en kan mij niet vertellen wanneer ik mijn 360 terug gaat krijgen.

    Voel je je dan in zeik genomen of niet? en het leukste ervan is dat je dus helemaal niks kan doen!
    Van mij mogen ze allemaal de dodelijke rode bultjes krijgen daar bij microsoft.
     
  16. TheDeadZombie

    TheDeadZombie Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je dan wel een referentienummer van ze gekregen of opgeschreven Gollem, anders kunnen ze niks beginnen.

    ik heb ook een poosje gelden m'n xbox terug gekregen (kapot terug) mij is ook via een spoedproces een nieuwe/andere beloofd ik w8 nu ongeveer 5 dagen maar ik hou wel alles bij
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    das heel erg vervelend maar dodelijke rode bultjes is een beetje zwaar vind ik.....

    het is ook altijd verstandig als jebelt te noteren met wie je hebt gesproken en noteer dan ook de tijd en datum......dan kan je ze dat doorgeven en kunnen zij gerichter zoeken naar de toezegger.....

    blijft wel heel vervelend ,. zeker als je xbox al voor de 3de x stuk is....
     
  18. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je eens wist hoeveel tijd ik al kwijt ben aan bellen met die gasten, half uurtje in de wacht is niks! fucking 9 weken ( 14 juni begon het gezeik) ben ik hier al mee bezig en er gebeurd niks, ze horen zelf te kunnen zien wanneer/hoe laat ik met wie ik gesproken heb via de contact historie.
    Ze lullen elke wat anders maar er gebeurd niks!
    Ze nemen je gewoon niet serieus hoe moeilijk moet het zijn om een nieuwe/andere fuckin' xbox360 op te sturen als je dan al zoveel shit meegemaakt hebt.
    Stelletje gierige honden!
    Ze horen gewoon te doen wat je is beloofd.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  19. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja hier in België is het vandaag een feestdag niemand werkt hier nu :b:
     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0

    druk ik me nog zachtjes uit , je zou eens moeten weten wat ze allemaal op dit moment van me mogen krijgen daar dat stelletje uitzuigers!

    vervelend? wel iets meer als dat ipv dat ze wat meer moeite doen voor iemand die half juli een spoedprocedure is beloofd lees ik overal dat iederen binnen een paar dagen z'n shit alweer terug heeft en meestal gewoon een andere 360 ook! en ik moet maar gewoon geduld blijven hebben?
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina