1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    dan bel je nu terug en vraag je direct naar de manager......en leg je die de zaak rustig uit......misschien dat het dan allemaal sneller gaat voor je

wel rustig blijven en zeker niet gaan schelden want dan gooi je je eigen glazen in en doen ze niets voor je....

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo... net weer even gebeld naar MS en gesproken met een ietwat chagrijnige meneer :)

Maar goed, de bon via de email is inderdaad nooit mijn kant opgekomen, er was een verkeerd reperatie proces opgesteld, dat is alweer de 2e binnen 3 dagen.. lolz.

Maar goed, nu is er een 3e opgezet, en met een beetje geluk krijg ik die bon dus binnen 3 werkdagen te zien, zijn we dankzij de fouten alweer een week verder.

Dit is dus inderdaad mijn 5e reperatie process, mocht dan ook kiezen uit 5 spellen en wat accesoires.. dat is wel weer netjes, en ik krijg dan de spoed procedure (als het goed is, moet ik maar weer over achterna bellen).

3. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag meer als een uur gebeld met ze, verschillende lange perioden in de wacht moeten staan ivm met het een of ander navragen bij ander afdelingen/leidingevenden en er is gewoon niemand, zelfs dus geen leiding gevende! die mij kan vertellen binnen welk tijdsbestek ik een 360 terug gaat krijgen.

that's it daar mag ik het mee doen.
    zodra ze wat meer weten nemen ze contact met me op!
    geweldige service toch?
    enige wat ze me konden vragen is nog even geduld te hebben..:mad:

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  4. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zucht ik geef het op ik zie het allemaal wel.

5. Robuust

Robuust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net m'n wireless headset als goodwill ontvangen maar nog steeds geen xbox. Ik zit er sterk aan te denken om een 2e 360 (core €239,-) te kopen als alternatief tijdens de reparatieperiode. De games zelf en Live zijn nu eenmaal wél goed.

6. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook over zitten denken. Kun je ook dezelfde doos gebruiken om je xbox in naar Duitsland te sturen :'-(

Nadeel: op mijn xbox spelen mijn kinderen ook. Alle gedownloade content is gekoppeld aan mijn account en aan mijn console. Als je de console wisselt, is deze content voor de kinderen niet meer te benaderen. Deze moet dan eerst verwijderd worden en opnieuw gedownload (gratis overigens). En dat is best bewerkelijk.

7. Robuust

Robuust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de gedownloade content alleen aan je gamertag is gekoppeld en op je HD staat. De HD ligt thuis en die koppel ik dan aan de coreversie. Correct me if I'm wrong :confused:?
    Mooie aanbieding van de core bij MM (Arena) BTW:).

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt hoor... je content staat op de HDD, dat is alles wat je nodig hebt.

9. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox 360 sinds de release zonder problemen maar ik kreeg vandaag toen ik hem aanzette meteen 3 rode lampjes. Ik heb de error code opgezocht en mijne geeft error 0021. Heeft iemand ervaring met deze error of tips wat ik het beste kan doen?

10. Robuust

Robuust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de eerste post staat exact beschreven hoe of wat.

11. Baklap

Baklap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik Krijg dus morgen me 360 terug Van reperatie. Ik heb hem totaal 7 dagen moeten missen. Eigenlijk best snel. *)

Maarja ik had hem vandaag al kunnen hebben, maar me moeder hoorde de bel niet dus komen ze morgen terug.

Moeders, je heb er weinig aan.

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4

Haha, dat was bij mij ook zo, alleen dan mijn broer:9
    Maarja, wat maakt 1 dagje nou uit.

13. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn status staat sinds gisteren No Pending Repair , dus die komt naar huis maar ik zie nog niks staan bij UPS dat ie al terug komt , iemand ervaring mee ??

14. Dtown078

Dtown078 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem met me 360 af en toe dan blijft me tray hangen waar ik me game in doe dan gaat ie niet open hij maakt wel een gleuid dat ie open wil maar hij blijft hangen ik heb dit al een paar keer gehad het duurd meestal even en dan gaat ie weer open , weet iemand waar dit door komt ?

15. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar klopt ook niet. Content staat op je HDD. Maar is gekoppeld aan zowel jouw console als aan de gamertag waarmee de content gedownload is.

Als jij de enige bent die op je console speelt, is het geen probleem als je je HDD op een andere console zet. Je merkt geen verschil.

Bij mij zitten mijn kinderen ook op de console. Ik heb nu mijn 4e xbox gekregen; ik kan de gedownloade content nog steeds normaal benaderen en spelen omdat de content aan mijn gamertag gekoppeld is. De kinderen niet meer. Dat betekent dus voor de 3e keer alles opnieuw downloaden (arcades, extra mappen, alles).

16. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn status staat er al 2 dagen No Pending Repair , dus die komt naar huis , toch ? maar ik zie nog niks staan bij UPS dat ie al terug komt , iemand ervaring mee ?? , denk dat ik toch maar even bel naar de klanten service !

17. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    hij zou inderdaad op weg moeten zijn naar huis ja......als je nog niets ziet bij UPS is een belletje niet overbodig denk ik

18. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee staat helemaal niks van dat ie al terug komt , bedankt ;) bel zometeen even.

19. LuGu

LuGu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn x-box is sinds vorige week weg.
    Op de site van UPS staat dat hij is geretouneerd naar WEITERSTADT.

Weet iemand hoe lang het dan ongeveer nog gaat duren voordat ik hem thuis heb?

20. Robuust

Robuust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het 1e trackingnummer van UPS alleen van toepassing op de zending naar het Repair Center. De ene keer krijg je wel een mailtje van MS indien de XBOX na reparatie weer jouw kant op komt, de andere keer niet. In het eerste geval krijg je dan een ander trackingnummer waarop je het pakketje weer kan traceren, in het andere geval krijg je helemaal geen mail van MS en dan staat UPS in één keer onverwachts op de stoep met de XBOX. Ik heb allebei de situaties meegemaakt maar misschien is de procedure inmiddels veranderd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina