1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh.. dat is he sneue nou juist, dit is via de mail :{ Het is een zooitje op het moment, ze kunnen de druk gewoon niet meer aan denk ik.

    Ik zit er hard over na te denken om maar gewoon een core systeem te kopen, dan heb je altijd een backup voor dit soort pijnlijk lange situaties... ik bedoel, het kan tot 2 maand uitlopen voordat je hem terug hebt.
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Tot dat die ook stuk gaat|:-
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de service van MS wel ok was. Ik heb keer mijn joypad en mijn headset kapot gehad en ik kreeg direct de volgende dag een nieuwe op gestuurd. Maar met de Xboxen zelf doen ze blijkbaar wel moeilijk..
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb gebeld.

    Ik kreeg een buitenlands persoon aan de telefoon. Hij vroeg of hij mijn kon helpen in het engels. Ik het hele gesprek in het engels voeren. hehe...

    Maar hij wist direct dat mijn console gerepareerd moet worden. Duurt 25 werken dagen voordat ik hem terug krijg. Ik ben benieuwd!!!!!! Worden lange 25 dagen voor mij. :confused: :confused: :confused: :confused:
     
  5. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja , ik beldde gisteren en hij was al van woensdag onderweg , en gisteren ergens tussen 12.00 en 13.00 kwam ie aan , me moeder zo , KEVIN UPS :p ik zo YES 8) , ik rustig gew8 tot hij aanbelde , de zelfde gast , een super wazig handtekening moest ik zetten op een digitaal ding ,wat echt niet werkte :p maar hij zo ja is goed :emo: ik denk oke , 5 min klater na boven gerend en hij deed het meteen goed , harde schijf deed alleen ff lastig , maar het moederbord was blijkbaar kapot , dat had ik niet ged8 :{ maja , hij maakt een heel ander geluid , op sommige stukken veel stiller *) , alleen het klepje waar de de USB vooraan zit is denk ik een piepklein beetje beschadigd aangezien hij niet perfect recht staat maar op halve meter afstand zie je het al niet meer dus laat maar zitten.

    zo dat moest ik ff kwijt , voor de mensen die nog aan t wachten zijn suc-6. ik vond het snel gaan , en van de Service kun je niks zeggen :b:
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Bij mij werd dit al gemeld voor dat ook maar een medewerker aan de telefoon had dat het 25 werkdagen ging duren, de medewerker zelf had het over 20werkdagen

    mooi kl*ten als dat echt zo lang gaat duuren :'-(


    btw als je deze melding ziet : Device Received at Service Center , zijn ze er dan al mee bezig of is dit alleen een melding dat ie er staat... want dit staat er bij mij nu zeker al 1 week ??

     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  7. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat de status sinds vandaag op "no pending repair". Dit betekent dat er dus een refurbished exemplaar (de 4e) mijn kant op komt. Het nieuwe serienummer staat er ook al bij vermeld. Nou maar hopen dat deze het langer dan een halfjaar uithoudt. 1-8 ROD, 3-8 in Duitsland en dus komende week retour.
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is vandaag ook overleden. Hij deed het al anderhalf jaar zonder moeilijkheden dus had eigenlijk verwacht dat ik zomaar een goeie tepakken had. Vanavond dus toch de 3 rode lampjes. Morgen maar bellen.

    Moet je eigenlijk perse je HD inleveren? Ik weet al zeker dat het daar niet aan ligt en alle saves staan dr op.
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Je hd mag je thuis laten :cool:

     
  10. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook kapot (3 rode lampjes) EN mijn GOW dvd bekrast....

    Xbox kan ik opsturen... Hoe zit dat nuj met die maand live die ik kwijt ben en met mijn bekraste dvd.... Gaan ze die ook vergoeden ?
     
  11. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet mijn xbox opsturen moet ik nou dat referentie nummer op de doos schrijven of hoe zit dat?
     
  12. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee je hebt een sticker gekregen die je op de doos moet plakken. Het referentienummer is slechts een nummer wat je kan opnoemen als je xbox belt om te vragen wat de status is. Een soort dossiernummer zeg maar.
     
  13. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist gebeld met de klantenservice. Vrouw vertelde mij dat de Xbox is gerepareerd en eind deze week weer terug zal zijn. Ik ben hem dan in totaal een kleine 3 weken kwijt geweest. Heb vertrouwen jongens en meiden.
     
  14. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Live krijg je vergoed. En die game... Als het een door Microsoft uitgeveven game is wel... anders zal je em naar de uitgever moeten opsturen :mad:
     
  15. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net dat hij niet meer te maken is, er wordt een ander serienummer gegeven. Echter ben ik hier niet blij mee. Dit is namelijk een opgelapte 360 die zo weer kapot kan gaan. Ik heb liever een nieuwe of 1 waar ze de hele binnenkant van hebben vervangen. De kans is groot dat deze 360 gefixt is op een kapot onderdeel, terwijl hij al een behoorlijke levensduur heeft gehad van de vorige gebruiker waardoor de andere onderdelen het zo weer kunnen begeven. Ik ben wel eens heel erg benieuwd hoe de gefixte 360 boxen het vol houden. Overal lees je verhalen over 2 to 4 keer een terug gestuurde 360. Ook al heb je nog zo'n goede service dit geeft een heel slecht vertouwen bij de gamers.

    Zoals het er nu naar uitziet beloven ze binnen 15 werkdagen het probleem op te lossen. Hopelijk kan ik er weer minimaal 1,5 jaar van genieten. (1e 360 (launch)1,5 jaar en de 2e niet meer dan 2 dagen)
     
  16. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ah hehe bij dat service singin gek pff, eerst kreeg ik een paar keer no pending repair en nu is ie weer terug na device received at repair centre kutzooi
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 3e Xbox kon niet meer gerepareerd worden. Heb sinds afgelopen dinsdag dus een andere. Geen nieuwe. Wel uit dezelfde maand. Helaas een Hitachi drive maar deze maakt geen krassen. Valt me op dat deze console erg koel blijft. Wel maakt-ie wat meer lawaai maar wordt absoluut niet heet in tegenstelling tot de vorige 3. Het schijnt dat het volledige binnenwerk (volgens $upport) is vernieuwd. We wachten af.
     
  18. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is de 17e meegenomen door UPS vanaf Amsterdam, en de 18e aangekomen in Frankfurt...
     
  19. s-j

    s-j Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen bel ik ms nog eens nog niks van een label... sinds donderdag
     
  20. Devilish

    Devilish Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    net met MS aan de telefoon gehangen, er is iets met het versturen van de labels per mail.

    Mijn xbox360 is zaterdag, net buiten winkel garantie, kapot gegaan. Ik kreeg een rood lampje met daarbij de systeemcode E74.

    Van alles geprobeerd met/zonder hd, direct op stroomnet en via verstek doos, andere A/V kabels niks werkte. De helpdesk medewerker die ik zaterdag aan de telefoon kreeg sprak gebrekkig Nederlands en luisterde niet echt naar mijn vragen/klachten.

    Vandaag gebeld waar mijn label bleef en geprobeerd om een nieuwe xbox360 los te peuteren maar helaas, label wordt per post geleverd en nieuwe xbox360 beginnen ze niet aan.

    Wel werd mij vermeld dat de error die ik heb op mijn 360 geen veel voorkomende error is (uhm.......) reparatie tijd zoals eerder vermeld duurt 20-25 werkdagen..:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina