1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vandaag ook inpakken, heb het label al wel gekregen via de mail. moet nu bij UPS een afspraak maken wanneer ze mijn 360 ophalen.

    Hoe kan ik hem het beste verpakken? Ik haal mij denk ik een doos bij het postkantoor.
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    nieuw exemplaar krijg je pas als blijkt dat je eigen niet meer is te repareren...


    kan ook gewoon in een doos van de supermarkt hoor , wel genoeg kranten e.d er bij stoppen zodat ie geen kant meer op kan in de doos en stevig dichtplakken....

    alleen je xbox in de doos doen he , geen kabels , geen HD en geen spel in je box laten zitten....je ziet die spullen niet meer terug....
     
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox nu een 20 dagen geleden opsturen maar weet iemand waar ik het status van mijn xbox360 kan vinden, bv al gemaakt, of in wachtrij enz ?
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens net de mediamarkt gebeld. Het blijkt dat ik nog meer dan een half jaar garantie heb. Hoe werkt dit bij de mediamark. Als ik nu direct een nieuwe krijg daar :)

    Je hebt 2 jaar lang garantie op je xbox.
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    http://service.xbox.com/servicesignin.aspx
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo.. net weer even gebeld.. en de saga sleept voort. :)

    Nu na 1 week en 2 dagen geen stickers te hebben gekregen via de email, maar via de post aangevraagd.
    Hij zei dat UPS mijn email adres niet herkende of goed wou keuren.. aaah! is een gewoon email adres met een naam erin, geen rare fratsen.

    Maar goed, spoedprocess is weer aan de orde zei de vriendelijke, ietwat buitenlands sprekende meneer... nu maar 4-5 dagen wachten op de label(s), en dan nog eens 10-15 werkdagen wachten op de xbox zelf.

    Ben benieuwd, zou nu soepel moeten gaan.
     
  7. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijne ingepakt in bubbelpapier met rondom veel kranten zodat ie vast zit in de doos. Sticker erop geplakt. De mensen van UPS komen het vandaag nog ophalen...
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan kan het wachten beginnen..... hoop voor je dat je hem snel weer thuis hebt :b:
     
  9. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    nadat mn 3e xbox 360 ook niet goed bleek te zijn, mocht ik hem van dixons ruilen voor een nieuw exemplaar. De winkel had iets van 6 xboxen liggen waruit ik kon kiezen. Dus bij elk van die xboxen keek ik naar het type hard drive en de productiedatum. En wat blijkt? Het is nu augustus 2007 en er liggen alleen maar xboxen in de winkel van tussen april 2006 en november 2006. Allemaal hebben ze een hitachi lg of een samsung toshiba drive.
    Ik heb nu een paar vragen: 1. is dit bij elke winkel zo? 2. zijn die xboxen die dixons verkoopt wel echt nieuw? of zijn het gerepareerde xboxen die ze als nieuw verkopen? Het is wel erg merkwaardig dat de winkel xboxen verkoopt die eind 2006 zijn gemaakt en een hitachi lg drive hebben. 3. wanneer worden de verbeterde 65nm xbox 360 premiums in de winkels verwacht?
     
  10. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    vreemd maar als ik me daar aanmeld met mijn live account, dan staat daar niets bij device's :confused:

    moet ik eerst nog iets anders doen, vooraleer mijn pakket wordt getraceerd ?
     
  11. [Xd]Gam3r[Xd]

    [Xd]Gam3r[Xd] Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang duurt het ongeveer als je een nieuwe krijgt in plaats van reparatie???

    heb hem juist een week!!!:mad:
    had krasse op mn games...
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je ingelogd met het mail adres wat je ook hebt opgegeven bij je live abbo?



    je krijgt alleen een nieuwe als je oude niet meer te maken is.....
     
  13. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik log daar mee in maar er staat niets :confused:
     
  14. [Xd]Gam3r[Xd]

    [Xd]Gam3r[Xd] Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebbe duidelijk gezegd :"wat is nu het beste.een nieuwe xbox of late repareren"!!!!
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    is je xbox volgens de UPS site wel al in duitsland aangekomen?
     
  16. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  17. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je op die link van ''Associate a device you registered on the phone with your Windows Live ID'' drukken en dan de goede gegevens invullen (serialnummer en je voor- en achternaam) en dan op 'submit' drukken en dan kan je het zien. In ieder geval zo kan ik het nu wel zien, de reparatie status van mijn Xbox 360 is ''Device Received at Service Center'' en hij is daar al sinds 9 augustus.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  18. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik men console dan zo probeer te registreren dan komt er dit
     
  19. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dan wat ik in de post voor jouw zei ;)
     
  20. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd ik kreeg meteen mijn labels per mail (zat 15 min. tussen)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina