1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robuust

Robuust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hou ik m'n verzenddoos maar weer standby...:'-(

2. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Nou, ben nu ook lid van de club "ring of death"....... na bijna 2 jaar is hij overleden. Valt achteraf nog mee als ik jullie verhalen lees. Ik had(heb) één van de eerste launch xboxen en hiervoor nooit troubles gehad.

Ben maar een blog aan het bijhouden, en als ik hier de verhalen lees staat me nog een hele weg te wachten..

blog: http://www.familie-lemmen.nl/360

3. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    keep the hope alive......

zoals je ook leest kan het ook erg meevallen , heb nu mijn xbox alweer 4 weken terug en nog niets van problemen mee gehad , nog niet 1 vastloper zelfs.....

het kan dus wel maar sommige mensen hebben wel erg veel pech , hoop voor je dat je niet tot die sommige behoort

4. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox ook al weer een paar weken terug en ook geen enkel probleem gehad (knock on wood).....

Ik heb echter niet het gevoel dat ie stiller is ofzo wat heel veel mensen zeggen.... hij is gewoon terug en hij werkt weer goed..... dat is het belangrijkste....

5. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang was je xbox weg?

6. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies 8 weken .... (zie aantal pagina's terug)

7. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, vanmorgen half 10 stond UPS hier voor de deur. Had het totaal niet verwacht. Ik heb hem begin augustus opgestuurd en kreeg nu een nieuwe terug. _O_ Deze is van oktober 2006, terwijl mijn oude van december 2005 was. Beiden hebben de Hitachi drive, maar het lijkt wel of deze nieuwe vele malen stiller is als je een spel speelt. In gewoon het dashboard lijkt deze weer iets meer lawaai te maken. Hoewel er zeker mee te leven valt.

Ik ben weer blij :b:

8. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor de release van Bioshock lucky one! ;)

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Joehoe... mijn xbox komt ook weer retour...

10-8 mee gegeven aan ups
    14-8 ontvangen op repair center
    21-8 mail ontvangen dat ie weer retour komt

Ik moet zeggen dat dit wel heeeel snel is, begin eenigzins wel wat te twijfelen of er uberhaupt iets aan gedaan is gezien de snelheid

zal mijn bevindingen posten als ik hem in huis heb

10. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Er zou eigenlijk een site moeten zijn met alle serienummers. Ik ben wel benieuwd hoeveel er geruild wordt van eigenaar en welke periode daar tussen zit.

11. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    is niet te doen lijkt mij met 10 miljoen verscheepte consoles

12. RemkooO

RemkooO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik vorige week zaterdag microsoft gebelt omdat mijn opgestuurde 360 niet goed was, word mij beloofd dat ik een spoedbehandeling krijg... en hij wel ff UPS voor me zou regelen en die in begin van vorrige week zouden langskomen op hem op te halen, niks geen labels per mail enz...

maargoed tis nu anderhalve week verder en niks nog geen UPS langs geweest...

Ook werd mij een compensatiegame beloofd, hier heb ik op dag van belletje een mailtje van gehad dat hij via deutschepost geshipped is en onderweg naar me, ook deze heb ik nog niet ontvangen, waar komt dat ding dan wel niet helemaal vandaan?

Ook het trackingnummer wat er in die mail stond, ik zou niet weten waar ik het kan tracken hoor...

iniederheval ik ga maar weeris bellen, voor de zoveelste keer

13. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_NL&WT.svl=PriNav

Daar kan je het trackingnummer van UPS ingeven. Maar daar heb je nog weinig aan. UPS werkt supersnel en valt niets op aan te merken.

Spoedbehandeling van MS geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Duurt toch wel een dag of 25 voor alles terug is. Ik wacht ook maar pas sinds afgelopen maandag. Dus nog even te gaan. Het liefst zou ik in de auto stappen en een nieuwe ophalen daar in Duitsland.

Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb Test Drive Unlimited van de Bazaar af weten te halen alleen is de DVD enorm bekrast, wat kan ik hier aandoen?

15. RemkooO

RemkooO Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Lieve schat, die game is verzonden met deutshepost ;)

16. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    bij sommige gameshops en/of videotheken kan je bekraste cd en dvd's laten polijsten , hij word dan weer zo goed als krasvrij

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    En vervolgs zoiets kopen: http://nl.youtube.com/watch?v=O0wg0UQuisg

19. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu krijg ik een gebruikte Xbox 360, met deze status toch? :mad:

Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  20. D4m4n

D4m4n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je serienummer anders is wel ja, hoewel er ook iemand was een paar pagina's terug die een nieuwe kreeg uit juni 2007. Hij komt waarschijnlijk morgen of vandaag wel binnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina