1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja ik kan MS geen ongelijk geven, ze staan in hun recht om te weigeren, en dat is voor jouw gewoon heel zuur.

    Dat van de 2e eigenaar klopt niet volgens mij, de garantie zit op de Xbox en is niet persoonsgebonden, als je hem namelijk gewoon had kunnen registreren zou er niks aan de hand zijn geweest.

    Die van mij is gisteren overleden, kwadranten 1,3 en 4 staan mooi rood te knipperen, als ik hem aanzet krijg ik niet eens meer mijn dashboard te zien.
    Het trucje met de sync en eject knop werkt ook niet, hij synct niet met mijn controller!

    Vanavond maar eens bellen!
     
  2. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.marktplaats.nl/index.php...laats.nl/consumentenbond/garantie-lopend.html

    Maarja, dat is ook NAAR MENING van de consumenten bond. In de wet koop en garantie kan ik zo snel niets terugvinden.....

    Even zoeken m.b.v. GOOGLE en je ziet genoeg soortgelijke verhalen.

    Mooi balen.... Te meer omdat het wel duidelijk is dat de fouten zijn veroorzaakt door een productiefout van MS.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Heb hetzelfde probleem gehad (ook 2e hands 360) MS wilde wel repareren maar dan voor €110. Niet dus, mooi zelf gedaan.

    Gaat alleen wat moeilijker bij jou error code :mad:
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Truc:

    Geef je uit voor de persoon van wie je hem hebt overgekocht. 'Goedemiddag u spreekt met Jansen uit de Jansstraat uit Jansdorp. Mijn 360 doet het niet en geeft E74 fout aan, ja kabels zitten er goed in. Ik woon daar en daar, wat zegt u ?? U laat hem ophalen, prima. Dankuwel'
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is je serienummer ook aan je adresgegevens gekoppeld (vanmorgen moest ik ter controle serienummer, adres, telefoonnummer doorgeven) ze sturen die stickers ook naar het geregistreerde adres, gaat dus niet werken vrees ik!
     
  6. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens anders las ik (ik kan geen zekerheid geven) dat (fabrieks)garantie gewoon overgedragen wordt bij verkoop tenzij nadrukkelijk uitgesloten. In de voorwaarden van mijn xbox 360 vind ik niet terug dat de garantie niet overdraagbaar zou zijn. Ik zou een klacht indienen bij MS :

    http://www.microsoft.com/netherlands/contact/feedback.aspx

    Succes.
     
  7. Dergert

    Dergert Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb mijn xbox destijds ook verkocht en kwam af van Dixons. Weet niet meer aan wie ik hem toen heb verkocht, maar ik kreeg zojuist een telefoontje of ik een xbox had gehad die ik verkocht had. Ja zeg is dus, dan weten we genoeg meneer vertelde die. Dus ik neem aan dat ze aan het checken waren of ik inderdaad de 1e eigenaar ben geweest. Dus denk wel dat als je 2e eigenaar bent ze wel fiksen als ze contact met de 1e eigenaar kunnen krijgen.
     
  8. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle reacties alvast!! Heb net xbox aan de lijn gehad, en heb mijn xbox via een hoop rompslomp op mijn naam kunnen registreren. Nog steeds is er het probleem dat ik NIET voor garantie in aanmerking kom, omdat ik hem heb overgekocht! Hoe zit het nou? Vervalt de garantie dan? Die was toch standaard 2 jaar?

    Vind het een beetje moeilijk doenerij om niks, jullie tips? Ik heb net via microsoft.nl een klacht achterlaten want hierover ben ik niet te spreken!
     
  9. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
  10. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan krijgt een persoon garantie en niet het product.

    Ik hoop niet dat hier mensen zijn die de xbox cadeau hebben gekregen van iemand.... Jammer joh.... tweede eigenaar.... (heel strikt gezien dan)
     
  11. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ xbox had ROD op gestuurd vandaag(9 dagen later) een nieuw xbox teruggekregen ik had MFD: 12-11-2005 en deze heeft 23-11-2006.
    Werkt weer perfect. Zat zelfs een nieuwe harde schijf :lol: op.
     
  12. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, begin er nu ook een beetje in te zien dat het onbegonnen werk is! Blijf ik echter nog wel bij mijn standpunt dat microsoft een degelijk product af moet leveren!

    Ik heb een klachtenmail opgesteld, hoop dat ik er snel antwoord op krijg! Misschien zien ze zelf ook in dat ze fout zitten..
     
  13. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn eigen Xbox 360 Premium terug waar extra heatsink opzit (nieuw moederbord inzit??). Zag ik toen ik door de zijkant met die kleine ronde gaatjes heen kijk. In totaal 22 dagen (16 werkdagen) weg geweest.
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hier Dhr Jansen weer, ik ben verhuisd, jah, ook een nieuw telefoonnummer.
    Moet dan wel lukken zo dacht ik ??
     
  15. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja.... nou ik je toch spreek.... De mafia zat achter me aan en zodoende zijn mijn voornamen alsmede achternaam ook gewijzigd :+
     
  16. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    Spoedje zeker ?

    Goed dat hij weer terug is in elk geval.
     
  17. Jehuty

    Jehuty Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    btw is er nog een andere manier om de status van je x360 te weten te komen dan via de tracker van UPS?
     
  18. RINO

    RINO Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik wil een 2e hands xbox 360 gaan kopen, hij is 11 maanden oud en er zit nog garantie op tot 25 november ( de eigenaar heeft de bon ook nog).
    Nu heb ik een paar vraagjes,

    - Is er een grote kans dat deze xbox nog krast of ring of death zal krijgen?
    - Kan ik de garantie op mijn naam verlengen en hoeveel kost dat?
    - Hoe kan ik zijn wat zijn MFD is?

    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    je kunt mijn xbox overkopen, ;)
    doe hem deze week in de verkoop met GoW en bijbehoren. :9
    Heb je weer 3jaar ROD garantie en een perfect werkende box.


    Als antwoord op je vragen:
    - Is er een grote kans dat deze xbox nog krast of ring of death zal krijgen?
    Ja, deze kans bestaat altijd, dit ligt natuurlijk niet aan de verkoper. Je kunt beter wel een xbox360 met een lange garantie duur kopen, ivm veel klachten.

    - Kan ik de garantie op mijn naam verlengen en hoeveel kost dat?
    nee, zo ver ik weet kun je niet de garantie verlengen, de garantie telt voor de console niet voor de eigenaar.

    -Hoe kan ik zijn wat zijn MFD is
    manufacturings date staat achterop bij de serienummer.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  20. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, mijn xbox loopt ook steeds vaker vast ( 2e of 3e keer vandaag ) wordt er een beetje moe van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina